00226840
Domov dôchodcov
Pažítková 2, Bratislava, 82101, SVK
40035263
Mgr. Viera Janočková - VERA
Smreková 1036/5, Michalovce, 07101, SVK
Kancelárska stolička Tempo Kondela Craig alebo ekvivalent
kancelárska stolička
Tovar, Služba
1. Nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie kancelárií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
výška | cm | 76-88 | ||
šírka | cm | 41 | ||
hĺbka | cm | 48 | ||
nosnosť | kg | 110 | ||
nastaviteľná výška sedenia | cm | 46 | 58 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | sivá |
materiál | látka/kov/plast |
kolieska | plastové 5ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať (emailom) fotografie / obrázky/ design položiek za účelom overenia požadovaných vlastnosti. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
Dĺžka splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. |
Predávajúci sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade, že Dodávateľ nedodrží požadovanú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, technické vlastnosti predmetu zákazky alebo osobitné požiadavky na plnenie, prípadne je v omeškaní s dodaním predmetu zákazky alebo je v omeškaním s plnením osobitných požiadaviek na plnenie, považuje sa toto za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a súčasne má právo na zaplatenie jednorazovej zmluvnej pokuty vo výške 10% zo Zmluvnej ceny zákazky v lehote 10 pracovných dní od doručenia Oznámenia Objednávateľa o odstúpení od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pažítková 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
16.10.2018 10:00 — 26.10.2018 13:00
2,00 ks
100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2018 11:17
08.10.2018 11:30
09.10.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2018 12:27 - Vstupná ponuka | 100,00 | € | Cena s DPH |
05.10.2018 11:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 99,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: