37983687
Národný endokrinologický a diabetologický ústav n.o.
Kollárová 282/3, Ľubochňa, 03491, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Elektrická energia
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do odberných miest objednávateľa (ďalej ako "OM") vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“ ďalej ako „PDS“) a musí byť v súlade |
s platnou legislatívou pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 423/2013 Z. z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v platnom znení, Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 211/2010 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 317/2007 Z. z., |
ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s elektrinou v znení zákona č. 309/2009 Z. z.). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná spotreba | MWh | 390 | ||
Priemerná mesačná spotreba | MWh | 32 | ||
Vysoká tarifa VT | MWh | 236 | ||
Nízka tarifa NT | MWh | 58 | ||
Víkendová tarifa WT | MWh | 86 | ||
1T | MWh | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.3.1.1 Odberné miesto - 9310848 | NEDÚ n. o., Kollárová 282/3, 03491 Ľubochňa |
1.3.1.2 EIC kód | 24ZSS931084800E |
1.3.1.3 Ročný garantovaný výkon | RK 220 kW |
1.3.1.4 Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
1.3.1.5 Produkt | 3T |
1.3.1.6 Napäťová úroveň | VN |
1.3.1.7 Istič | 1000 A, 3f |
1.3.2.1 Odberné miesto - 3210046 | NEDÚ n. o., Kollárová 283/MOP-00 |
1.3.2.2 EIC kód | 24ZSS32100460008 |
1.3.2.3 Ročný odber | 0,7 MWh |
1.3.2.4 Vyúčtovacie obdobie | vyúčtovanie ročné, mesačné zálohy, C2 |
1.3.2.5 Produkt | 1T Normál |
1.3.2.6 Napäťová úroveň | NN |
1.3.2.7 Istič | 24,7 A, 3f |
1.3.3.1 Odberné miesto - 3210061 | NEDÚ n. o., Centrálka 503/MOP-UE |
1.3.3.2 EIC kód | 24ZSS3210061000L |
1.3.3.3 Ročný odber | 10,66 MWh |
1.3.3.4 Vyúčtovacie obdobie | vyúčtovanie ročné, mesačné zálohy, C2 |
1.3.3.5 Produkt | 1T Normál |
1.3.3.6 Napäťová úroveň | NN |
1.3.3.7 Istič | 85,8 A, 3f |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS a za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
3. Združená dodávka elektrickej energie. |
4. Miestom plnenia sú OM v sídle objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby v OM objednávateľa. |
6. Cena je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku elektrickej energie pre všetky OM objednávateľa, cenu za poskytnutie distribučných služieb, a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS |
platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej ako „URSO“) platných v čase predloženia ponuky, spotrebnú daň a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
7. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
8. Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO. |
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
9. Platba za plnenie sa uskutoční v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola pripísaná fakturovaná suma na účet dodávateľa. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy, |
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného PDS. |
11. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči objednávateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie. |
12. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude zahrnutá v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
13. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede dodávateľovi. |
14. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa predchádzajúceho bodu 13., dodávateľ nebude uplatňovať voči objednávateľovi v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
15. Porušenie povinností, ktoré sú uvedené v bodoch 1., 2. a 7., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov preriadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
POZOR!!! Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
12.1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
12.2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
12.3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ELEKTRICKÁ ENERGIA": |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
4. Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude súčasťou uzatvorenej zmluvy. |
5. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení. |
6. Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu. |
7. Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s PDS na vymedzenom území Stredoslovenského regiónu pre celé zmluvné obdobie. |
8. Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s PDS počas plnenia zmluvy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. |
9. Podľa ust. § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží dodávateľ Zoznam dodávok elektriny, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálnej hodnote 50 000,- EUR bez DPH za všetky plnenia spolu (do hodnoty sa započíta výška skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH). Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) obchodné meno, adresu sídla alebo miesto podnikania odberateľa, |
b) meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa, ktorá potvrdenie o plnení vystavila ( pre účely overenia uvedených údajov), |
c) obdobie plnenia od - do, |
d) hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia, |
e) prílohou Zoznamu dodávok musí byť odberateľom potvrdený doklad o plnení (z ktorého uchádzač dopĺňal informácie do Zoznamu dodávok tovaru), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s ust. § 12 ods. 2 zákona o VO. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Dodávateľom predložené doklady podľa bodu "A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - DOKLADY" objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s jeho požiadavkami, zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzuje si právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. ´a), 2.časti OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti. |
POZOR!!! nesplnenie ktorejkoľvek OSOBITNEJ POŽIADAVKY na plnenie a tech. vlastností bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
1. Zmluvná cena predmetu zákazky je výsledkom elektronickej aukcie a platí počas celej doby trvania zmluvy. Požaduje sa, aby cena ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si náhradu škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF. |
3. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, a to na 12 mesiacov so začiatkom lehoty plnenia zmluvy od 1.1.2019. |
4. Platba za plnenie sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
5. Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať preddavky za dodávku elektrickej energie a distribučné služby na základe splátkového kalendára vyhotoveného dodávateľom. |
6. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla objednávateľa. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. |
Kollárová 282/3, Ľubochňa, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 31.12.2019 23:59
380,00 MWh
75 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2018 08:12
05.10.2018 10:00
05.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2018 09:52 - Vstupná ponuka | 74 889,60 | € | Cena s DPH |
05.10.2018 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 74 889,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: