36724530
MH Invest, s.r.o.
Mlynské Nivy 44/A, Bratislava, 82109, SVK
04102746
OPAlight media online s.r.o.
Dlouhá 730/35, Praha, 11000, CZE
Prevádzkovanie transformátorových staníc
energetika a súvisiace služby
Služba
1. Prevádzkovanie transformátorových staníc
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je prevádzkovanie transformátorových staníc (TS), najmä nonstop havarijná služba, preventívna údržba, prevádzkové doklady a dokumentácia, manipulácia, vypnutie a zaistenie pracoviska, odpočty elektromerov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bloková kiosková trafostanica EH2, 2x400-2x1600kVA, odpínač SF6 | ks | 3 | ||
Transformátor olejový 22/0,42kV, 630kVA | ks | 2 | ||
Transformátor olejový 22/0,42kV, 1x400kVA | ks | 1 | ||
VN rozvádzač, In=630A, 8DJH | ks | 3 | ||
NN rozvádzač, 2x8-vývodový s pozdĺžnym delením | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah výkonov | na troch TS, prepojenie medzi transformátormi a rozvádzačmi VN a NN v súlade so zákonom 124/2006 Z.z., vyhl. 508/2009 Z.z. a STN 33 1500 |
1. Periodický servis | mesačná kontrola pod napätím |
1.1 vizuálna kontrola | izolátorov a priechodiek, rozvodov VN, napájacích káblov, VN rozvádzača, stavu transformátorov (prašnosť, teplota), |
1.2 kontrola | prepojovacích káblov, istenia na VN a NN strane, stavu NN rozvádzača, vývodov a istiacich prvkov, stavu zemnenia vrátane uzemnenia nulovej svorky + meranie, |
1.3 kontrola | vybavenia trafostanice ochrannými pomôckami a zabezpečenie požiamej ochrany, uzamykateľnosti trafostanice, vetracích otvorov a stavebných prvkov, odpínačov a vypínačov VN podľa predpisu výrobcu |
1.4 | odstránenie drobných závad, prípadná výmena chybných častí elektrického zariadenia, |
1.5 | mimoriadne kontroly (podľa požiadaviek investora) spôsobené veľmi nepriaznivými poveternostnými podmienkami (prívaly vody, snehové kalamity apod.). |
2. Periodický servis | kontrola a údržba transformátorov za vypnutého stavu 1 x ročne |
2.1 | stav prepájača odbočiek , správné nastavenie odbočiek a jej zaistenie, |
2.2 | kontrola prúdových spojov, |
2.3 | očistenie prechodiek, |
2.4 | prefúknutie cievok transformátorov |
2.5 | vyčistenie transformátorov a priestorov celej trafokomory |
3. Poruchový servis | lokatizovanie poruchového stavu, bežné opravy a obnovenie dodávky el. energie |
3.1 | zistenie príčiny (prípadne miesta) prerušenia dodávky el. energie na Rajónnom dispečingu ZSDIS, a.s.Bratislava, |
3.2 | nástup na lokalizáciu poruchy el. zariadenia do 180 minút po prevzatí hlásenia o poruche el. zariadenia |
3.3 | lokalizovanie poruchového stavu v najkratšom možnom čase, |
3.4 | obnovenie dodávky el. energie v najkratšom čase (závislé podľa rozsahu poruchy a poškodených častí), |
3.5 | zaistenie drobných základných náhradných dielov a ich výmena (ihneď, prípadne závislé podľa poškodených častí). |
4. Za poruchový servis podľa bodu 3 sa považuje: | |
4.1 | oprava VN a NN prepojovacich káblov od transformátorov bez nutnosti výmeny časti kábla, príp. koncovky, vkladania nového úseku, |
4.2 | oprava a nastavenie vypínacích prvkov |
4.3 | výmena VN a NN poistiek po pôsobení, prepálení (skrat, nadprúd). |
Názov |
1. Poskytovateľ je povinný vypracovať podrobný plán preventívnych činností ktoré budú realizované na TS. V zmysle plánu je povinný vykonať všetky revízie a skúšky vyžadované platnými predpismi a normami |
2. Poskytovateľ je povinný vypracovať protokol o každej kontrole vykonanej na každej TS. |
3. Poskytovateľ je povinný na požiadanie objednávateľa vykonať vypnutie a zapnutie TS, avšak max. 2x ročne. |
4. Poskytovateľ je povinný 1x mesačne, vždy ku poslednému kalendárnemu dňu, odčítať a elektronicky oznámiť Objednávateľovi stav všetkých elektromerov inštalovaných v TS spolu s fotografiou stavu každého elektromeru. |
5. Poskytovateľ je povinný, v prípade požiadavky Objednávateľa, sprístupniť TS za účelom zapojenia alebo odpojenia nových, resp. dočasných prípojok el. energie, podľa pokynov objednávateľa, avšak max. 6x ročne pre každú TS. |
6. V prípade požiadavky objednávateľa na výjazd z dôvodu iného ako je poruchový servis, servisný mechanik nastúpi na miesto plnenia zmluvy po vzájomnej dohode zmluvných strán. |
7. Poskytovateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do siedmych (7) dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Poskytovateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb. |
8. Poskytovateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne päť (5) pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov poskytovateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
9. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak poskytovateľ nevykoná uvedené služby v kvalite požadovanej objednávateľom. Objednávateľ je oprávnený zúžiť rozsah zákazky. |
10. Poskytovateľ sa zaväzuje do piatich (5) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi platný doklad o odbornej spôsobilosti pracovníkov v elektrotechnike bez obmedzenia napätia podľa ustanovenia § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. |
11. Poskytovateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu. |
12. Poskytovateľ je povinný vykonávať a realizovať službu počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,30 hod. a poruchový servis nepretržite (24/7/365).Objednávateľ poskytne Dodávateľovi dokumentáciu nevyhnutnú na Plnenie bezodkladne po jej písomnom vyžiadaní. |
13. Poskytovateľ je povinný poskytovať službu v súlade so zmluvou vrátane jej príloh a príslušnými právnym predpismi Slovenskej republiky, a to najmä v súlade s platnými bezpečnostnými predpismi. |
14. Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
15. Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej poskytnutím poskytovateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta poskytnutia služby. |
16. Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov po dodaní služby a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
17. Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom poskytnutí služby. Poskytovateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby |
18. Poskytovateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba poskytovaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
OM č. 1 Dolné hony 2583, 94901 Nitra; OM č.2 Dolné hony 2847, 949 01 Nitra; OM č.3 Dolné hony 1140E Nitra; OM č.4 Dolné hony 3075, 94901 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
31.10.2018 10:01 — 31.10.2019 23:59
1,00 celok
8 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2018 09:34
26.10.2018 10:00
26.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2018 09:28 - Vstupná ponuka | 8 500,00 | € | Cena bez DPH |
24.10.2018 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: