Z201841608
OF-176120
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Anestézia a resuscitácia časť 4.
zdravotnícky materiál
Tovar, Služba
1. 4. časť Špeciálne dýchacie systémy, eletkródy, husí krk, filtre na ochranu ventilátora Air Guard Clear, manžeta k turniketu stehenná, zavretý systém odsávania hlienov, set na perkutánnu tracheostómiu, set laryngoskopický
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
AMB dýchací okruh 7-dňový- okruh hadíc na anestéziologický prístroj potiahnutý striebrom, vydrží napojený 7 dní, antimikrobiálny systém dýchacích hadíc na anestézu-2x1,6m silikónová transparentná hadica s konektormi 22F a 22M/15F, hadice prepojené paralelnou Y-spojkou s portom a čiapkou- s odpadovou vrapovanou dýchacou hadicou 0,8m s koncovkami 22F- s bezlatetexovým dýchacím vakom s objemom 2L | ks | 645 | ||
Dýchací systém na anesézu vyhrievaný - kompatibilný k ventilátoru Hamilton MRI - High Flow O2,Dýchací systém hadíc, dve hadice farebne rozlíšené prepojené súbežným Y konektorom - so zbernou nádobou - s vyhrievaním | ks | 30 | ||
Dýchací systém 22mm kompletný na ventilátor s kondenzačnou nádobkou - okruh hadíc na ventilovanie pacienta so zbernými nádobkami pre pacientov OAIM, hadice vrapované s hladkým vnútorným prierezom materiál: bezlatexový veľkosť koncoviek: 22mm, dĺžka hadice: 2x1,6m iné komponenty: kondenzačná nádobka 1x | ks | 120 | ||
Elektróda EKG pre dospelých hydrogeltvar ovál - elektródy potrebné pre napojenie na monitor k snímaniu EKG krivky ,jednorázová, lepiaca, nesterilná, bezlatexová, hydrogélová elektróda s penovým podkladom a spínacím gombíkom, rozmer: 50x34cm až 57x36mm | ks | 76 000 | ||
Ekektróda EKG penová pre deti, okrúhla priemer 40mm,jednorázová, lepiaca, nesterilná, bezlatexová, hydrogélová elektróda s penovým podkladom a spínacím gombíkom | ks | 1000 | ||
Husí krk s priamym adaptérom 13cm, koncovky 15 I.D./22I.D. a 15 I.D. - spojka potrebná k napojeniu pacientského okruhu ku kanyle pacienta, silikónový husí krk na opakovateľné použitie. Štandarná vrapová, rozťahovacia spojka s hladkým vnútorným priesvitom. | ks | 114 | ||
Filter na ochranu ventilátora AIR GUARD CLEAR - antibakteriálny filter na zabezpečenie ventilátora na UPV pred kontamináciou,antibakteriálny filter určený na ochranu prístroja pred kontamináciou - min.dych.objem 90ml, koncovky 22F, 22M/15F, hmotnosť 53g, odpor 1,73cmH2O pri 60L/min. | ks | 300 | ||
Manžeta k turniketu silikónová jednokomorová stehenná autoklávovateľná do 134⁰C pre dopelých 86x10cm,Manžeta NIBP stehenná pre dopelých jednokomorová silikónová rolovacia s páskou a plastovou prackou, s poistnou tkanicou, hadička silikónová ukončená rýchlospojkou | ks | 3 | ||
Uzavretý systém odsávania hlienov z DC pacienta OAIM endotracheálne- 72-hodinové použitie, Suction systém-jednolúmenový s MDI portom na podávanie liekov, na 72hod.použitie k endotracheálnej kanyle - s otočným konektorom, jednocetsným ventilom a T-konektorom, - veľkosť 14FR, dĺžka 570mm - nepretržité odsávanie bez nutnosti odpojenia pacienta, atraumatický katéter, jemný ,,rukáv" izoluje katéter pri čistení. | ks | 520 | ||
Uzavretý systém odsávania hlienov z DC pacienta OAIM tracheostomické - 72-hodinové použitie, Suction systém-jednolúmenový s MDI portom na podávanie liekov, na 72hod.použitie k tracheostomickej kanyle - s otočným konektorom jednocetsným ventilom a T-konektorom, - veľkosť 14FR, dĺžka 300mm - nepretržité odsávanie bez nutnosti odpojenia pacienta, atraumatický katéter, jemný ,,rukáv" izoluje katéter pri čistení. | ks | 390 | ||
Súprava na perkutánnu tracheostómiu - súprava na zavedenie perkutánnej tracheostómie vybavená nástrojmi a tracheostomickou kanylou ,súprava obsahuje: tracheostomickú kanylu, skalpel, ihlu s kanylou, striekačku, vodič,dilatátor - veľkosť 8,0 a 9,0 | ks | 10 | ||
Set dospelý hadicový-jednorázový dýchací okruh k prenosnému dýchaciemu prístroju Oxylog. | ks | 10 | ||
Set laryngoskopický pre dospelých vláknitá optika - súprava troch lyžíc roznych veľkostí a rukoväť potrebná k intubácii pacienta | ks | 2 |
Názov |
PREDMET PLNENIA: |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane dodania a vyloženia tovaru do priestorov skladu. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok objednávateľovi ( odoslané e-mailom alebo telefonický) v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena. ) |
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa v závislosti od počtu a diagnóz pacientov. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia: AMB dýchací okruh-3 ks, dých. systém na anesézu vyhr. -2 ks, dých. systém 22 mm-2 ks, elektróda EKG pre dospelých-50 ks, elektróda EKG penová pre deti-50 ks, husí krk-5 ks, filter -2 ks, manžeta-1 ks, uz.systém endotracheálne-5 ks, uz. systém tracheostomické-5 ks, súprava na per. trach.-2 ks, set dospelý-2ks, set laryngoskopický-1 ks, prospektovú dokumentáciu, ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií. |
SPÔSOB, ČAS A MIESTO DODANIA TOVARU: |
Termín dodania vzoriek je do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 15:00 hod. |
Termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
ZMLUVNÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa jej doručenia. |
SANKCIE: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
Ak je dodaný tovar s vadami objednávateľ má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Dodávateľ môže požadovať: |
Úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods.2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z.z. v spojení s § 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z.z. |
Objednávateľ má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľ . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke, |
b) dodanie predmetu zmluvy ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka , |
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, |
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( blacklist) trhoviska, |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy. |
SPLNENIE PODMIENOK: |
Požaduje sa pred fyzickým plnením zmluvy, predložiť: |
Ak sa vyžaduje podľa platnej legislatívy predloženia dokladu o registrácií ŠUKL, verejný obstarávateľ žiada o predloženie e-mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát poštou do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Ak sa vyžaduje podľa platnej legislatívy predloženie povolenia MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované povolenie, verejný obstarávateľ žiada o predloženie e-mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, cenník ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH ) každého zmluvného produktu e-mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
KÚPNA CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v zmysle aktuálne platného Opatrenia MZ SR, ktorým sa stanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva. |
Kúpna cena za dodanie tovaru v zmysle tejto zmluvy je uvedená v eurách, vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto zmluvy. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
Objednávateľ, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Ochrana osobných údajov : |
1. Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ)2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou . |
5. Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.10.2018 11:46 — 16.10.2019 11:46
79 144,00 ks
27 086,58
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2018 12:49
05.10.2018 13:39
05.10.2018 13:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2018 14:02 - Vstupná ponuka | 27 086,58 | € | Cena bez DPH |
02.10.2018 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 086,58 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: