00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
14382857
Ing. Tomáš Dzurňák - D & D
Južná trieda 78, Košice, 04001, SVK
Čistiace ,hygienické a dezinfekčné prostriedky 2018
Čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, hygienické prostriedky, umývacie prostriedky, odmasťovacie prostriedky, mopy, handry
Tovar, Služba
1. Čistiace ,hygienické a dezinfekčné prostriedky 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiace , hygienické a dezinfekčné prostriedky na osobnú hygienu a upratovanie priestorov objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CIF cream 500 ml | ks | 60 | ||
CIPRO prášok | ks | 18 | ||
FIXINELA 500 ml | ks | 45 | ||
JAR 500 ml | ks | 120 | ||
MERKUR 600 g | ks | 80 | ||
FAX toaletné mydlo | ks | 86 | ||
OKENA 500 ml | ks | 13 | ||
SAVO originál 1L | ks | 32 | ||
Krém na ruky | ks | 38 | ||
AJAX 1L | ks | 47 | ||
TENY prášok | ks | 75 | ||
ŽABKA prášok | ks | 16 | ||
HANDRA na podlahu veľká / tkaná | ks | 26 | ||
ŠVEDSKA utierka | ks | 25 | ||
Prachovka plienkova | ks | 34 | ||
Hubka na riad balenie 10 ks | balenie | 19 | ||
Kefa WC sólo | ks | 8 | ||
Rukavice pre domácnosť | pár | 26 | ||
Kefa na skúmavky priemer 10mm | ks | 3 | ||
Kefa na fľašu priemer 40mm | ks | 3 | ||
Kefa na fľašu priemer 60mm | ks | 13 | ||
Plastový nákupný kôš na prenos skla | ks | 2 | ||
Lavor plastový 10 L | ks | 5 | ||
Mydlo dezinfekčné | ks | 20 | ||
Rýchloutierka (viskózna prachovka) balenie 3ks | balenie | 40 |
Názov |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
*Objednávateľ požaduje v predmete zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý, neopotrebovaný. |
*Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia |
*Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
*Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke. |
*Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
*Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu zaslaného objednávateľom. |
*Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa vlastných prevádzkových potrieb uvedených v predmete zákazky. |
*Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky. |
*Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
*Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena za mernú jednotku, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku |
*Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
*Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
*Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
*Splatnosť faktúry 14 dní |
*Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj karty bezpečnosti, certifikáty kvality a kvality, doby expirácii ak sa vzťahujú k tovarom. |
*Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
*Za predmet reklamácie sa môžu považovať, poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov, iné ako dohodnuté a objednané tovary a množstvá. |
* Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
*Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
05.10.2018 09:00 — 31.12.2018 17:00
1,00 cena celkom
1 020,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2018 08:15
04.10.2018 08:30
04.10.2018 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.10.2018 11:14 - Vstupná ponuka | 1 020,00 | € | Cena s DPH |
02.10.2018 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: