00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
45663203
BARTOŠEK s.r.o.
Štefánikova 810, Púchov, 02001, SVK
Mäso čerstvé opracované
Bravčové mäso, hovädzie mäso
Tovar, Služba
1. Mäso čerstvé opracované
|
|
---|---|
Funkcia |
Opracované mäso hovädzie a bravčové čerstvé, nekalibrované |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hovädzie zadné bez kosti, čerstvé, kuchynská úprava- býk | kg | 2300 | ||
Hovädzia roštenka čerstvá – býk, kuchynská úprava | kg | 500 | ||
Hovädzia falošná sviečková, čerstvá, kuchynská úprava | kg | 500 | ||
Hovädzie predné bez kosti, čerstvé, krk | kg | 250 | ||
Hovädzie kosti špikové | kg | 200 | ||
Hovädzie kosti kĺbové | kg | 250 | ||
Hovädzie držky mrazené predvarené | kg | 150 | ||
Bravčové stehno bez kosti, čerstvé, kuchynská úprava | kg | 2000 | ||
Bravčové plece bez kosti, čerstvé, kuchynská úprava | kg | 2000 | ||
Bravčový bok - slabina | kg | 1000 | ||
Bravčová krkovička bez kosti, čerstvé, kuchynská úprava | kg | 1600 | ||
Bravčová krkovička s kosťou, čerstvé, kuchynská úprava | kg | 200 | ||
Bravčové karé bez kosti a bez retiazky, čerstvé, kuchynská úprava | kg | 500 | ||
Bravčové karé s kosťou a panenkou bez retiazky, čerstvé, kuchynská úprava | kg | 200 | ||
Bravčová krkovička údená bez kosti | kg | 100 | ||
Bravčová panenka čerstvá, kuchynská úprava | kg | 250 | ||
Bravčové líčka | kg | 250 | ||
Bravčové údené rebrá | kg | 500 | ||
Bravčové koleno bavorské | kg | 350 | ||
Bravčová pečeň | kg | 100 |
Názov |
Konečné ceny stanovené dodávateľom v elektronickej aukcii sú počas platnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu dochádza podľa sezónnosti a aktuálnej priemernej ceny na trhu (www.apa.sk). K zmene ceny môže dojsť prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. V prípade, že odberateľ zistí, že dopravné prostriedky, ktorými sa zabezpečuje doprava, alebo podstatná chladiaca časť zariadenia je poškodená, alebo nefunkčná, vyzve dodávateľa na opravu. V prípade, že daná porucha má vplyv na kvalitu dodávky potravín, pristupuje sa k výmene tovaru do 30 min od telefonického nahlásenia závady. |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006 - 100 PK SR. |
Dodávateľ do 5 pracovný dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po zazmluvnení zákazky, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
Všetky uvedené doklady na plnenie tejto Rámcovej dohody, ktoré je povinný dodávateľ doručiť do 5 pracovných dní, akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originálne doklady je potrebné zároveň zaslať poštou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť rozpis sadzby, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody. Ceny budú uvedené za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH; zároveň bude uvedená celková cena s požadovanými množstvami s DPH aj bez DPH. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/4. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Dodávku tovaru zabezpečiť denne v pondelok až piatok čase od 07,00-11,00 hodine na základe objednávky vystavenej v predchádzajúci deň dodania v časovom horizonte do 08,00 hod. |
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne. |
Skutočný objem objednaného tovaru môže byť nižší/vyšší v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. Odberateľ nie je povinný vyčerpať počas platnosti Rámcovej dohody celkový finančný objem dohody. |
Verejný obstarávateľ môže po vzájomnej dohode objednať aj iný druh tovaru, ktorý je príbuzný obstarávanému tovaru, ktorý nie je určený v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny uvedenej v oficiálnom cenníku dodávateľa, ktorý dodávateľ doručí ku dňu začiatku platnosti rámcovej dohody alebo bude mať zverejnený na svojej internetovej stránke ku dnu začiatku platnosti rámcovej dohody pri neprekročení celkovej ceny stanovenej touto rámcovou dohodou. |
Cena nebude vyššia obvyklá v danom čase. Ak to bude potrebné,v prípade sporu sa obvyklá cena určí podľa poslednej priemernej ceny tovaru uvedenej na www.apa.sk. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% vo výške z kúpnej ceny tovaru, s ktorého sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list. |
Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 4 hodín od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do 2 hodín od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ či už v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľa. |
Dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť. Tento priebeh bude doložený - a) v prípade nedodržania kvality - reklamačným listom, b) v prípade nedodržania kvantity - záznamom o nedodržaní objednaného množstva. Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie rámcovej dohody sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet dohody v rozsahu, kvalite jednotlivých druhov tovaru stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto dohode. |
Do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predloží dodávateľ platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, na motorové vozidla, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovaru určenej touto Rámcovou zmluvou. Vozidlo musí byť izotermické, strojovo chladené, hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho tovaru. Úspešný uchádzač predloží obstarávateľovi platené osvedčenie regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
Predložené doklady musia byť originál alebo kópia. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom |
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný |
c) Neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke |
d) Úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil) |
e) Omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru |
f) Nesplnenie si povinnosti dodávateľa oznámiť odberateľovi neschopnosť dodať požadovaný tovar v dohodnutej lehote |
Ak odberateľ bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť odberateľovi najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti z rámcovej dohody. V prípade nesplnenia si tejto oznamovacej povinnosti má odberateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške uvedenej v nasledujúcom odseku, ako aj uplatniť voči nemu nárok na náhradu škody. |
Ak dodávateľ poruší podmienky stanovené v rámcovej dohode, je odberateľ oprávnený požadovať od neho zmluvnú pokutu vo výške 150€ za každé porušenie a na každom odbernom mieste. V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru alebo v prípade jeho nedodania sa uplatní zmluvná pokuta uvedená vyššie v týchto podmienkach. Uhradením zmluvnej pokuty nezaniká nárok odberateľa na náhradu škody vo výške vzniknutej škody. |
Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zakázky. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu. |
Stravovacie zariadenie Nová menza, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
6
1,00 celok
50 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2018 11:43
04.10.2018 13:30
04.10.2018 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.10.2018 11:45 - Vstupná ponuka | 50 000,00 | € | Cena bez DPH |
04.10.2018 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: