30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Centrálny zálohovací systém - výmena Master serverov
centrálny zálohovací systém, Master server, licencie, podpora
Tovar, Služba
1. Dodanie serveru typu I. (ďalej len "tovar")
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 Server typ I. | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PARAMETER: | ŠPECIFIKÁCIA (MINIMÁLNE PARAMETRE): |
1.2 CPU | architektúra x86-64, 2 x CPU socket, jeden osadený procesorom s 8 jadrami, |
1.2 CPU - pokračovanie - výkon dodávaného serveru s použitým procesorom podľa benchmarku SPEC CPU2006 CINT2006 Rates Result musí dosiahnuť | min. 1090 bodov |
1.3 RAM | 24 slotov pre pamäte typu DDR4, osadených modulmi so spoločnou kapacitou 128GB, s frekvenciou min. 2666MHz, pričom na dosiahnutie požadovanej kapacity môžu byť použité max. 4 pamäťové moduly |
1.4 VGA | integrovaná VGA karta s rozlíšením minimálne 1024 x 800 bodov |
1.5 DISK | 2x 600GB SAS 10k hot-plug, 8x 8TB NL SAS 7,2k hot-plug |
1.6 HW radič RAID | s 1GB cache chranené pomocou flash, RAID 0, 1, 10, 5, 50, 6, 60, JBOD |
1.7 Optická mechanika | DVD-RW mechanika alebo žiadna pri podpore boot z ISO cez management konzolu |
1.8 LAN | minimálne 2x samostatný 10Gbit LAN adaptér optické rozhranie 10G SFP+ LC SR Transceiver, minimálne 4x 1Gbit RJ45 port, dedikovaný LAN port pre management |
1.9 FC HBA | 2 x samostatný FC HBA adaptér 16Gb/s dual port PCIe, všetky porty osadené SFP |
1.10 Rozhrania | USB 3.0 – min. 2 vpredu, min 2 vzadu + 1 interný VGA port 1x vzadu + 1x vpredu min. 6x PCIe3.0 slot |
1.11 Napájacie zdroje | 2 redundantné napájacíe zdroje hotplug, s takým výkonom, aby výpadok ktoréhokoľvek zdroja nezapríčiní nefunkčnosť servera a to ani čiastočnú |
1.12 Ventilátory | min 2 redundantné hotswapové ventilátory |
1.13 HW manažment | zapnutie, vypnutie, reštart servera, presmerovanie KVM nezávislé na OS, vzdialené pripojenie médií, časovo neobmedzená licencia HW manažment musí umožniť v GUI nainštalovať OS |
1.13 HW manažment - pokračovanie | Moznosť rozšírenia interného managementu servera o update servera online (z OS) aj offline bez nutnosti inštalácie ďalšieho nástroja pre správu, možnosť bootu a inštalácie z internej SD karty |
1.13 HW manažment - pokračovanie | Súčasťou dodávky musia byť aj licencie a dodatočné HW komponenty ak sú potrebné. |
1.14 Prevedenie | rack mount s výškou maximálne 2U, súčasťou dodávky musí byť aj konštrukcia pre ochranu a vedenie káblov vedúcich zo zadnej časti servera, |
1.14 Prevedenie - pokračovanie | konštrukcia servera musí umožňovať jeho inštaláciu do technologického stojanu bez použitia nástrojov, server musí byť zložený výhradne z komponentov certifikovaných výrobcom servera |
1.14 Prevedenie - pokračovanie | ako podporované príslušenstvo. |
1.15 Podporované operačné systémy | Microsoft Windows Server 2016 Red Hat Enterprise Linux 6.9 a 7.3 a vyššie Konfigurácia serveru vrátane FC HBA adaptérov musí podporovať pripojenie fyzických aj virtuálnych páskových knižníc, |
1.15 Podporované operačné systémy - pokračovanie | vrátane tzv. Medium Changer devices. Operačný systém nie je súčasťou dodávky. |
2. Poskytovanie podpory výrobcu pre 3ks serverov typu I (ďalej len "služba")
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 Poskytovanie podpory výrobcu pre 3ks serverov Typu I | rok | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PARAMETER: | ŠPECIFIKÁCIA (MINIMÁLNE PARAMETRE): |
2.2 Odstraňovanie HW porúch | časové pokrytie 9x5, so zaručeným odstránením závady najneskôr nasledujúci pracovný deň od jej nahlásenia. |
2.3 Prístup ku FW a SW updatom | poskytovanie FW a SW updatov výrobcu pre servery Typu I., prístup k updatom musí byť realizovaný cez webový portál výrobcu. |
2.4 Prístup ku FW a SW updatom - pokračovanie | FW a SW updaty musia byť priamo prístupné správcom dodávateľa po ich prihlásení sa personalizovaným účtom, príp. účtom prideleným spoločnosti dodávateľa. |
3. Poskytovanie servisných služieb pre 3ks serverov typu I (ďalej len služba)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1 Poskytovanie servisných služieb pre 3ks serverov typu I | rok | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PARAMETER: | ŠPECIFIKÁCIA (MINIMÁLNE PARAMETRE): |
3.2 Odstraňovanie HW a SW porúch | odstraňovanie HW a SW porúch na mieste inštalácie (onsite) pre servery Typu I., nahlasovanie porúch v pracovnom čase (7:30 až 16:30 v pracovných dňoch v Slovenskej republike). |
3.2 Odstraňovanie HW a SW porúch - pokračovanie | odstránenie poruchy najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia, v pracovnom čase, všetky náklady spojené s poskytovaním servisných služieb znáša dodávateľ. |
4. JD092B HPE X130 10G SFP+ LC SR (ďalej len "tovar")
|
|
---|---|
Funkcia |
jedná sa o rozširovanie existujúcich infraštruktúrnych systémov (LAN, resp. Centrálny zálohovací systém) a z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1 JD092B HPE X130 10G SFP+ LC SR | ks | 12 |
5. Licencia 11943-M3 a podpora 11943-M3-20 výrobcu Veritas Infoscale Enterprise (ďalej len služba)
|
|
---|---|
Funkcia |
jedná sa o rozširovanie existujúcich infraštruktúrnych systémov (LAN, resp. Centrálny zálohovací systém) a z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
5.1 licencia 11943-M3 INFOSCALE ENTERPRISE LNX/WIN 1 CORE ONPREMISE STANDARD PERPETUAL LICENSE GOV | ks | 16 | ||
5.2 podpora 11943-M3-20 ESSENTIAL 12 MONTHS INITIAL FOR INFOSCALE ENTERPRISE LNX/WIN 1 CORE ONPREMISE STANDARD PERPETUAL LICENSE GOV. | ks | 96 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný dodať požadovaný predmet plnenia (položka 1., 4. 5. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu) a začať poskytovať súvisiace služby (položky 2. a 3. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu) najneskôr do 90 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Potvrdenie prevzatia predmetu plnenia a začatia poskytnutia súvisiacich služieb, a teda položky 1. - 5. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, v požadovanom rozsahu a kvalite bude zrealizované formou preberacieho protokolu. |
2. Dodávateľ je povinný začať poskytovať podporu výrobcu súčasne s dodávkou serverov typ I., pričom za dodanú sa bude považovať až po overení elektronickej registrácie na zákazníckom účte objednávateľa vedenom na webovom sídle spoločnosti, ktorá je výrobcom serverov typ I.. Podpora výrobcu bude poskytovaná na obdobie 6 rokov odo dňa podpisu preberacieho protokolu. |
3. Dodávateľ je povinný poskytovať servisné služby s požadovanými parametrami pre dodaný tovar uvedený v položke č.1 Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu 6 rokov odo dňa podpisu preberacieho protokolu predmetu plnenia v požadovanom rozsahu a kvalite. Zamestnanci dodávateľa vykonávajúci servisné služby musia komunikovať v slovenskom, alebo českom jazyku. |
4. Dodaný tovar musí byť nový, nerepasovaný a nepoužívaný. |
5. Tovar, ktorý je predmetom dodania, nesmie mať ukončenú životnosť (End-of-Life) alebo predaj (End-of-Sale), čo dodávateľ preukáže predložením potvrdenia výrobcu tovaru v elektronickej podobe. |
6. Dodávateľ je povinný predložiť do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, písomne v listinnej podobe vlastný návrh na plnenie zmluvy s položkovitým rozpisom podpísaný štatutárnym zástupcom, s podrobným rozpočtom, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. Pri tovare v rozsahu minimálne: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia, prospekt predmetu plnenia. Pri položke č. 3 Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu aj s uvedením paušálneho poplatku za štvrťrok. |
7. Dodávateľ predloží písomné vyhodnotenie spôsobu naplnenia každej požiadavky pre ním ponúkané riešenie doložené odkazmi na technickú dokumentáciu výrobcu (manuál, technická špecifikácia produktu a pod.) v elektronickej podobe s uvedením strany, kde je možné overiť naplnenie jednotlivých požiadaviek, do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Technická dokumentácia bude predložená v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku bez odkazov na informačné zdroje dostupné na internete. |
8. Dodávateľ musí byť oficiálnym obchodným a servisným partnerom spoločnosti, ktorá je výrobcom zariadení, ktoré sú súčasťou jeho ponuky, pričom uvedené partnerstvo musí byť overiteľné vo verejne dostupnej databáze partnerov na webových stránkach spoločnosti výrobcu zariadení. |
9. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktnú osobu, vrátane jej kontaktných údajov, zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy. |
10. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov. |
11. Objednávateľ zaplatí cenu za dodanie predmetu plnenia v položke 1., 2., 4. a 5. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu na základe faktúry vystavenej dodávateľom po ich protokolárnom odovzdaní. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho odovzdania predmetu plnenia. Preberací protokol bez vád a nedorobkov podpísaný oprávnenými osobami oboch zmluvných strán bude súčasťou faktúry. |
12. Dodávateľ je povinný určiť cenu za dodanie predmetu plnenia v položke 1., 2., 4. a 5. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tak, aby zahŕňala všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú a sú spojené s plnením zmluvy vrátane dopravy tovaru do dvoch miest plnenia v rámci mesta Bratislava, nákladov počas záručnej doby. |
13. Cenu za poskytovanie predmetu plnenia v položke 3. (servisných služieb) bude dodávateľ fakturovať štvrťročne spätne po poskytnutí servisných služieb vo výške zmluvne stanoveného paušálneho poplatku za štvrťrok. |
14. Cena za poskytovanie servisných služieb zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s danými službami vrátane nákladov na náhradné diely, ich doprava na miesto a nákladov súvisiacich s pobytom zamestnancov dodávateľa na pracovisku objednávateľa, t.j. cestovné, stravné, ubytovacie náklady, ako aj všetky ostatné náklady zamestnancov spojené s realizáciou servisných služieb. |
15. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
16. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. |
18. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vystavenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
19. V prípade, že faktúry nebudú obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods.1 zákona o dani z pridanej hodnoty, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
20. Dodávateľ zloží do piatich (5) dní odo dňa doručenia písomného oznámenia objednávateľa o bankovom účte dodávateľovi, sumu rovnajúcu sa 10 % zmluvnej ceny bez DPH, na takto oznámený bezúročný bankový účet objednávateľa, ako záruku na riadne plnenie predmetu zmluvy (ďalej len „záruka“). Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomne oznámi dodávateľovi bankový účet objednávateľa, na ktorý je dodávateľ povinný zložiť záruku. |
21. Dodávateľovi nevznikne právny nárok na účtovanie úrokov za obdobie zloženia záruky na bankovom účte objednávateľa. |
22. Záruka zabezpečuje pohľadávky tak zmluvné ako aj zákonné nároky objednávateľa voči dodávateľovi, a to najmä pohľadávky na zaplatenie zmluvných pokút a/alebo škôd objednávateľa plynúcich z porušenia tejto zmluvy dodávateľom, nákladov spojených s odstúpením od tejto zmluvy, na úhradu škody vzniknutej z dôvodov porušenia povinností dodávateľa dohodnutých v tejto zmluve a/alebo iné peňažné pohľadávky objednávateľa voči dodávateľovi, ktoré vzniknú z tejto zmluvy. Záruku nie je možné nahradiť bankovou zárukou. |
23. Objednávateľ má právo si jednostranne uplatniť všetky zmluvné, ako aj zákonné nároky zo záruky formou jednostranného zápočtu najmä ak dodávateľ v lehote určenej v tejto zmluve alebo v primeranej lehote písomne určenej objednávateľom nenahradí príslušnú škodu, zmluvnú pokutu a iné pohľadávky, na úhradu ktorých má objednávateľ v zmysle tejto zmluvy alebo Obchodného zákonníka nárok. Čerpaním zo záruky nie je žiadnym spôsobom dotknutá povinnosť dodávateľa dodržiavať príslušné ustanovenia tejto zmluvy. |
24. Objednávateľ je povinný vrátiť záruku alebo jej zvyšnú časť dodávateľovi do 14 dní po podpise protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy za položky 1., 2., 4. a 5. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu bez vád. |
25. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi miesta plnenia predmetu zmluvy v rámci mesta Bratislava. |
26. Porušenie povinností v zmysle bodu č. 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 11., 12., 13., 14., 16., 17., 18., 19. a 20. Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
27. Podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra, v zmysle článku IV. bodu 4.4 VZP OPET. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
08.10.2018 00:00 — 06.01.2019 00:00
1,00 sada
146 996,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2018 13:14
05.10.2018 10:00
05.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2018 11:32 - Vstupná ponuka | 146 996,00 | € | Cena bez DPH |
05.10.2018 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 146 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: