35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Propagačné a reklamné predmety
propagačné materiály, tašky, USB kľúče, perá, power banka, roll-up, diáre, dáždniky, zápisník, tričko, pohár, vrtuľky, magnetky, šiltovky, hrnček, balóny, nálepky, vizitkáre, letáky, farebná potlač
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie propagačných a reklamných predmetov s farebnou potlačou na zabezpečenie informovanosti, publicity a komunikácie o činnosti objednávateľa
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
USB kľúč - kapacita: min. 8 GB, s potlačou farebnou – jedna strana, vyhotovenie: plast alebo kov | ks | 400 | ||
Powerbanka s potlačou - farebnou potlačou CMYK jedna strana, kapacita: min. 4000 mAh, prevedenie: kov alebo plast, vrátane pútka alebo retiazky na pripnutie | ks | 150 | ||
Taška s potlačou - materiál: látka alebo plátno alebo polyester alebo bavlna, farebná potlač jednostranná, rozmer tašky: cca 40 x 38 cm, dĺžka uška cca 52 - 64 cm | ks | 650 | ||
Zápisník A5 - zápisník s potlačou CMYK, materiál: papier, obal materiál: tvrdený papier, obal s farebnou potlačou na vrchu, väzba: pevná, prevedenie strán: čisté alebo linajkovité, rozmer zápisníka: A5 | ks | 600 | ||
Manažérsky diár pre rok 2019 - s farebnou potlačou CMYK na vrchu, rozmer: A5, prevedenie materiál: papier | ks | 200 | ||
Reklamné plastové pero s potlačou - propagačné pero, materiál: plast, farebná potlač obojstranná CMYK, náplň: modrá | ks | 1000 | ||
Guľôčkové pero v darčekovom balení - prezentačné pero, typ: guľôčkové, náplň: modrá, materiál prevedenie: kov, s potlačou obojstrannou | ks | 350 | ||
Folder – papierový zakladač - prevedenie: lesklý tvrdený papier, potlač farebná CMYK obojstranná, veľkosť A4 | ks | 1000 | ||
Tričko s potlačou - potlač obojstranná farebná, materiál: bavlna min. 60 %, farba: biela, veľkosti: 50 ks L, 50 ks M, 50 ks XL, 50 ks S | ks | 200 | ||
Dáždnik s potlačou - potlač farebná, prevedenie: vyskakovací systém alebo vysúvací systém, vrátane obalu na dáždnik | ks | 350 | ||
Hrnček s potlačou - hrnček s uškom, s potlačou, materiál: porcelán, potlač farebná obojstranná, objem: min. 3 dl | ks | 300 | ||
Pohár s potlačou - materiál: sklo, potlač farebná obojstranná, objem: min. 3 dl | ks | 500 | ||
Vrtuľky - vrtuľky do vetra, prevedenie: plast, rozmer: min. 35 x 25 mm, vrátane tyčky na uchopenie, s potlačou farebnou | ks | 200 | ||
Reflexné pásiky s potlačou - farba: reflexná žltá alebo oranžová, farebná potlač jednostranná, dĺžka: min. 23 cm | ks | 300 | ||
Balóny s držiakmi a potlačou - farebné prevedenie: mix farieb, potlač farebná | ks | 600 | ||
Magnetky - materiál: plast a kov, s potlačou farebnou | ks | 400 | ||
Nálepky s potlačou - prevedenie: papier, lepidlo alebo fólia a lepidlo s farebnou potlačou CMYK, veľkosť: min. 100 x 100 mm, nasekané jednotlivo alebo v hárkoch | ks | 1600 | ||
Šiltovky s logom - šiltovka s logom s farebnou potlačou, farba: biela, so zapínaním na suchý zips, materiál: bavlna | ks | 100 | ||
Šálok na kávu s podšálkou - šálok na kávu s potlačou, vrátane podšálky, objem: min: 150 ml, s uškom, materiál: porcelán | ks | 50 | ||
Zvýrazňovače set - s potlačou farebnou, farby: mix farby | ks | 100 | ||
PVC fľaša na pitný režim - materiál: PVC, potlač obojstranná farebná, objem: min. 420 ml | ks | 100 | ||
Kravaty s logom - kravata s logom farebným, materiál: satén alebo látka alebo bavlna | ks | 100 | ||
Šatka s logom - farebné logo, materiál: bavlna alebo látka alebo satén | ks | 100 | ||
Odznaky s logom - potlač farebná CMYK, materiál: plast alebo kov, vrátane systému uchopenia na oblečení, tvar: kruhový | ks | 50 | ||
Vizitkár plechový s logom - materiál: kov alebo plech, potlač farebná | ks | 100 | ||
Leták A5 - veľkosť A5, s farebnou obojstrannou potlačou CMYK, materiál: kriedový papier lesklý | ks | 3300 | ||
Roll-up - vrátane farebnej tlače, materiál: látka alebo pvc, vrátane konštrukcie a púzdra, rozmery: šírka x výška: 85 cm x 200 cm | ks | 8 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia (bez výťahu) |
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodať tovar ktorý je predmetom zákazky a je oprávnený uzavrieť túto zmluvu |
Tovar musí byť nový – nepoužívaný |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien položiek do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa v uviesť v rozpočte rozpis ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH |
Jednotková cena jednotlivých položiek musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, grafického návrhu umiestnenia povinných prvkov publicity, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SRč.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov |
Objednávateľ poskytne v súlade s manuálom pre informovanie a komunikáciu OPTP logá, resp. iné podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy. Návrh potlače na každom predmete musí byť odsúhlasený Objednávateľom |
Dátum doručenia tovaru je dodávateľ povinný nahlásiť kontaktnej osobe objednávateľa, minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dátumom doručenia tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie jeho technickej špecifikácie |
Objednávateľ prevezme tovar na základe dodacieho listu v mieste plnenia, pričom písomne potvrdí prevzatie tovaru |
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky ani zálohu na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 60 dní od jej preukázateľného doručenia do miesta plnenia. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a musí k nej byť doložený dodací list s rozpisom jednotkových cien v členení cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH jednotlivých požadovaných položiek |
Zákazka je financovaná z fondov EÚ, preto faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj názov projektu a číslo projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré sa stane povinným údajom faktúry a dodávateľovi ho poskytne objednávateľ |
Dodávateľ berie na vedomie, že predmet plnenia zákazky okrem rozpočtových prostriedkov bude hradený aj na základe získania finančných prostriedkov z fondov EÚ a je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im potrebnú súčinnosť |
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP z Operačného programu Technická pomoc |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (odberateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitých požiadavkách na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami |
Strojárenská 3, 4. poschodie (bez výťahu), 042 66 Košice, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
05.11.2018 07:00 — 31.12.2018 16:00
1,00 súbor
21 502,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2018 15:07
03.10.2018 10:00
03.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.09.2018 15:14 - Vstupná ponuka | 21 480,00 | € | Cena s DPH |
03.10.2018 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 474,05 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: