00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
31655165
ALKA s.r.o. Prešov
Bardejovská 42, Ľubotice, 08006, SVK
Pranie, čistenie a žehlenie prádla
Pranie, čistenie a žehlenie prádla
Služba, Tovar
1. Pranie, čistenie a žehlenie prádla
|
|
---|---|
Funkcia |
V technických vlastnostiach sú uvedené jednotlivé druhy prádla v predpokladanom množstve v ks počas celého roka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pranie, čistenie a žehlenie prádla | kg | 0,5 | 2900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
DRUHY PRÁDLA | |
Plášť lekársky (farba biela) | |
Košeľa (farba biela) | |
Nohavice (farba biela) | |
Tričko (farba biela) | |
Vetrovka, mikina (farba biela/farebné) | |
Uterák (farba biela/farebné) | |
Utierka (farba biela/farebné) | |
Obrus (farba biela/farebné) | |
Plachta (farba biela) | |
Záclona (farba biela) |
Názov |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Objednávateľ požaduje naceniť maximálne množstvo predmetu zákazky. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy rozpis vysúťaženej ceny v jednotkových cenách za kilogram prádla ,vrátane dopravy a ostatných nákladov. |
Objednávateľ požaduje,aby dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy kontaktoval objednávateľa,za účelom dojednania konzultácie termínov rozpisu plnenia služby. |
Objednávateľ poverí pracovníka, ktorý s dodávateľom po vzájomnej dohode upresnia samotné termíny plnenia služby. |
Objednávateľ požaduje pri dodaní, aby bolo prádlo zabalené, chránené proti zašpineniu a poškodeniu,s dodacím listom danej dodávky vypraného prádla. |
Objednávateľ požaduje predložiť ako prílohu k faktúre / alebo vo faktúre / podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky, cena bez DPH, DPH, cena s DPH a cena spolu |
Objednávateľ požaduje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť platný aktuálny cenník jeho poskytovaných služieb |
Objednávateľ požaduje postupné plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s výmenou prádla v 10 dňových intervaloch , ktorých harmonogram dohodne objednávateľ s dodávateľom. |
Lehota preberania znečistenej použitej bielizne a dovozu čistej bielizne bude v pracovných dňoch,a to v čase od 7,30 do 10,00 hod. |
Objednávateľ poverí zamestnanca, ktorý spolu so zamestnancov dodávateľa preberie bielizeň podľa rozpisky (príjemky) a podpisom potvrdí prevzatie. Rozpiska bude obsahovať presný druh bielizne a počet kusov, názov oddelenia, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb. |
Objednávateľ požaduje prať prádlo pri teplotách podľa druhu materiálu a pracími prostriedkami , ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ a normám SR a EÚ |
Objednávateľ požaduje fakturáciu 1x za mesiac na základe odberateľom podpísaných dodacích listov, pričom do fakturácie nebudú zahrnuté prádla na reklamáciu a reklamované, ktoré objednávateľ v danom fakturačnom mesiaci uplatňoval. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Prádlo na reklamáciu bude osobitne zabalené a označené. |
Objednávateľ bude za predmet reklamácie považovať prádlo natrhnuté, potrhané, natrhnuté vrecko, rozpárané, zašpinené, zafarbené, vymenené, chýbajúce,nekvalitne vyžehlené, odtrhnuté gombíky, ktorú si bude môcť uplatniť do 7 dni od doručenia a prevzatia v danom mesiaci. |
Objednávateľ požaduje ,aby dodávateľ v prípade reklamácie poškodenia odevov, v rámci reklamácie tieto poškodenia opravil. |
Ak dôjde zo strany dodávateľa k rozsiahlemu poškodeniu prádla tak, že ho už nie je možné ďalej používať na určené účely, má objednávateľ právo na primeranú finančnú náhradu škody v podobe zníženia fakturovanej sumy za služby,a to podľa stupňa opotrebovateľnosti. |
Ak dôjde zo strany dodávateľa k strate prádla,tak má objednávateľ právo na primeranú finančnú náhradu škody v podobe zníženia fakturovanej sumy za služby,a to ako pri novom prádle, ktorého cenu objednávateľ prekonzultuje s dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 5 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Po druhom nedodržanom termíne odvozu znečistenej bielizne alebo dovozu čistej bielizne môže byť táto skutočnosť dôvodom na predčasné skončenie zmluvy. |
Objednávateľ ma právo po 3 reklamáciach ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ nedodržal plnenie predmetu zákazky a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Odberateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom služby (ks alebo kg). Skutočné odobraté množstvo služby môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako je to uvedené v technickej špecifikácii (predpokladané množstvo). |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 31.12.2019 23:59
1,00 cena celkom
2 088,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2018 14:31
02.10.2018 08:00
02.10.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2018 08:59 - Vstupná ponuka | 2 088,00 | € | Cena s DPH |
01.10.2018 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 087,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: