31755194
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Podporné služby pre servery, počítače a multifunkčné zariadenia
Podpora
Služba
1. funkčná a technická špecifikácia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
P1. Podpora k počítačom a notebookom | h | 100 | ||
P2. Podpora k serverom a diskovým poliam | h | 50 | ||
P3. Podpora k malým tlačiarňam a multifunkčným zariadeniam | h | 50 | ||
P4. Podpora k veľkým tlačiarňam a multifunkčným zariadeniam | h | 100 | ||
P5. Podpora k príslušenstvu a perifériám | h | 50 | ||
P6. Administrácia OS a podpora koncových užívateľov | h | 100 | ||
P7. Konzultačná činnosť a činnosť projektového manažéra pre HW | h | 15 | ||
P8. Konzultačná činnosť a činnosť projektového manažéra pre SW | h | 15 | ||
P9. Pohotovosť 24/7 | ks | 1 | ||
P10. Doprava | ks | 100 | ||
P11. Náhradné diely: | sub | 38 | ||
- N1, Lenovo, 6066-A6G, Systém board, PN: 45R8635 | ks | 10 | ||
- N2, Lenovo, 6066-A6G, Power Supply, PN: 41A9717 | ks | 15 | ||
- N3, Lenovo, 7360-A5G, System board, PN:64Y3055 | ks | 15 | ||
- N4, Lenovo, 7360-A5G, Power Supply, PN: 45J9418 | ks | 15 | ||
- N5, Lenovo, 7360-A5G, DVD+/-RW, | ks | 6 | ||
- N6, HP, WU569EA , HP, Pro 3120, Power supply, 300 W, PFC, PN: 592502-001 | ks | 15 | ||
- N7, HP, WU570EA , HP, Pro 3120, System board, PN: 615594-001 | ks | 6 | ||
- N8, HP, QB345EA , HP, Pro 3500 MT, power supply, PN: 656721-001 | ks | 15 | ||
- N9, HP, QB289EA , HP, Pro 3500 MT, System board, PN: 687577-001 | ks | 15 | ||
- N10, HP, C5X65EA , HP, Pro 3500 MT, Heat sink, PN: 667727-001 | ks | 15 | ||
- N11, HP, D5T98EA , HP, ProDesk 400 G1, Power Supply, PN: 715184-001 | ks | 15 | ||
- N12, HP, D5T98EA , HP, ProDesk 400 G1 , Memory modules (PC3,12800, CL11) 8GB, PN: 689375-001 | ks | 10 | ||
- N13, HP, D5T98EA , HP, ProDesk 400 G1, System board, PN: 718413-601 | ks | 15 | ||
- N14, HP, J8S83EA , HP, ProDesk 405 G2, System board, PN: 754091-601 | ks | 15 | ||
- N15, HP, J8S83EA , HP, ProDesk 405 G2, Power Supply, PN: 715184-001 | ks | 30 | ||
- N16, HP, J8S83EA , HP, ProDesk 405 G2, Wireless LAN 802.11b/g/n, Bt interface card, PN: 717384-201 | ks | 30 | ||
- N17, HP, Elite 800G1, Power Supply, PN: 702455-001 | ks | 30 | ||
- N18, HP, Elite 800G1, Heat sink fan, PN: 727150-001 | ks | 15 | ||
- N19, HP, Elite 800G1, System board, PN: 727722-001 | ks | 10 | ||
- N20, HP, Elite 800G1, nVidia Quadro NVS310 PCIe x16 graphics card, 512MB, PN: 707252-001 | ks | 5 | ||
- N21, HP, Probook 4740s, Battery, Li-ion, 8-cell (73 WHr, 2.55 Ah), PN: 633807-001 | ks | 15 | ||
- N22, HP, Probook 4740s, 2GB discrete graphics memory, PN: 683494-001 | ks | 5 | ||
- N23, HP, Probook 4740s, Display panel, 43.9 cm (17.3 in), HD+, anti-glare, with webcam, PN: 684631-001 | ks | 10 | ||
- N24, HP, LaserJet400 M401d, touchscreen control panel, PN: CF285-60101 | ks | 15 | ||
- N25, HP, LaserJet400 M401d, pickup assy, PN: RM1-9168-000CN | ks | 30 | ||
- N26, HP, LaserJetPRO400 M425dw, formater, PN: CF229-67018 | ks | 20 | ||
- N27, HP, LaserJetPRO400 M425dw, pickup assy, PN: RM1-9168-000CN | ks | 20 | ||
- N28, HP, 1320n, Pick-up roller, PN: RB2-2891-000CN | ks | 20 | ||
- N29, HP, 1320n, Fuser assy, PN: RM1-0716-030CN | ks | 20 | ||
- N30, HP, 2025, Formatter base assy, PN: Q7804-69003 | ks | 20 | ||
- N31, HP, 2025, Fuser assy, PN: RM1-4248-000CN | ks | 10 | ||
- N32, HP, 2025, Roller MP tray, PN: RL1-2120-000CN | ks | 30 | ||
- N33, HP, 2025, Fuser assy, PN: RM1-6406-000CN | ks | 10 | ||
- N34, Kyocera K vývojnica, fixacia, transfer, filter na 600 000 stran, PN: MK-8335D | ks | 2 | ||
- N35, Kyocera CMY vývojnica, na 600 000 stran, PN: MK-8335E | ks | 2 | ||
- N36, Kyocera PARTS PULLEY SET SP, PN: 302ND94700 | ks | 4 | ||
- N37, Kyocera PARTS RETARD ASSY SP, PN: 302NT94061 | ks | 4 | ||
- N38, Kyocera MK KIT, PN: MK-5155 | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
P1. Podpora - podporná činnosť na vyžiadanie pri udržiavaní počítačov a notebookov, vrátane diagnostiky a opravy vykonanou priamo o obstarávateľa v prípade poruchy | |
P2. Podpora - podporná činnosť na vyžiadanie pri udržiavaní serverov, diskových polí, vrátane diagnostiky a opravy vykonanej priamo u obstarávateľa v prípade poruchy | |
P3. Podpora - podporná činnosť na vyžiadanie pri udržiavaní malých tlačiarní a multifunkčných zariadení, vrátane diagnostiky a opravy vykonanej priamo u obstarávateľa v prípade poruchy | |
P4. Podpora - podporná činnosť na vyžiadanie pri udržiavaní veľkých tlačiarní a multifunkčných zariadení vrátane diagnostiky a opravy vykonanej priamo u obstarávateľa v prípade poruchy | |
P5. Podpora - podporná činnosť na vyžiadanie pri udržiavaní príslušenstva a periférií, vrátane diagnostiky a opravy vykonanej priamo u obstarávateľa v prípade poruchy | |
P6. Podpora - Podporná činnosť a administrácia na vyžiadanie, koncových užívateľov a softvérového vybavenia pracovných staníc, najmä na úrovni operačného systému, kancelárskeho software, ochrany pracovných staníc, špecializovaných aplikácií | |
P7. Podpora - činnosť zameraná najmä na konzultácie a odbornú pomoc pri poruchách a nežiadúcich stavoch HW, ako aj poradenská činnosť a činnosť projektového manažéra na enterprise úrovni | |
P8. Podpora - Činnosť zameraná najmä na konzultácie a odbornú pomoc pri poruchách a nežiadúcich stavoch SW, ako aj poradenská činnosť a činnosť projektového manažéra, pre proprietárny a špecializovaný softvér | |
P9. Pohotovosť - Dodávateľ je povinný zabezpečiť telefonickú pohotovosť 12 hodín 5 dní v týždni na celé obdobie trvania zmluvy. V prípade nahlásenia poruchy Help-OIS alebo poverenou osobou, je povinný zabezpečiť prítomnosť požadovaného technika na mieste poruchy na ktoromkoľvek pracovisku v rámci SR do 3 hodín, ktorý začne s odstraňovaním porúch a nedostatkov v IS obstarávateľa | |
P10. Doprava - celkové dopravné náklady, ktoré budú účtované pri výjazde technika pre 1 požiadavke | |
P11. Náhradné diely sa nacenujú výlučne originálne od výrobcov HP, Lenovo a Kyocera. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvy dodržať ponúknuté ceny. | |
P12. Upresnenia a vysvetlenia: | |
- Vysvetlenie k diagnostike a oprave vykonanej priamo u obstarávateľa | Dodávateľ odstraňuje vady na mieste len prostredníctvom vlastných zaškolených zamestnancov. Zmluvný partner je neprípustný. |
- Vysvetlenie k diagnostike a oprave vykonanej priamo u obstarávateľa | Dodávateľ odstraňuje vady priamo u obstarávateľa a len v prípade, ak toto nie je realizovateľné môže dodávateľ odstrániť vadu v svojej prevádzke. |
- Vysvetlenie k náhradným dielom | Náhradné diely sa nacenujú výlučne originálne od výrobcov HP, Lenovo, Kyocera a opravovaných časti IKT. |
- Vysvetlenie k náhradným dielom | Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvy dodržať ponúknuté ceny. |
- Vysvetlenie k celkovej cene | Celková cena je súčet cien za služby (všetky hodiny všetkých druhov služieb) súčet všetkých druhov a kusov náhradných dielov a súčet všetkých dopravných nákladov |
- Vysvetlenie k diagnostike a oprave vykonanej priamo u obstarávateľa | Jednotlivé činnosti treba vykonať v štandardných a bežných časoch. |
- Vysvetlenie k diagnostike a oprave vykonanej priamo u obstarávateľa | Neštandardne dlhé opravy nebudú akceptované. |
- Vysvetlenie k diagnostike a oprave vykonanej priamo u obstarávateľa | Ide o servis techniky značiek najmä HP, Lenovo, Kyocera a iných používaných v ISPÚ SR. I |
- Vysvetlenie k diagnostike a oprave vykonanej priamo u obstarávateľa | Miestami plnenia je do 25 lokalít v rámci celej SR. |
- Výpočet ceny jednej položky P1 až P8 | Px=h*EUR/h; (počet hodín x hodinová sadzba) |
- Výpočet ceny jednej položky P9 až P10 | Py=ks*EUR/ks; (počet ks x jednotková cena/ks) P |
- Výpočet ceny servisu celkovo | P=Px+Py |
- Výpočet ceny 1 náhradného dielu Nx z položky P11 | Nx=ks*EUR/ks (počet kusov x cena za 1 kus) |
- Výpočet ceny všetkých náhradných dielov položky P11 | N=súčet N1 až N38 (všetky kusy všetkých položiek) |
- Výpočet celkovej ceny X | X=P+N |
Názov |
V technickej špecifikácií, alebo v OP môže byť inak súvislí text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia služieb. Obstarávateľ má právo pri plnení žiadať preukázanie požadovanej kvalifikácie. Dodávateľ preukáže kvalifikáciu požadovanými certifikátmi, alebo ich ekvivalentom. Ekvivalent je certifikát, alebo vyhlásenie výrobcu, certifikát nezávyslej certifikačnej autority, preukazujúci schopnosť plniť požadované služby. |
Plnenie kvalifikovanými špecialistami je vyžadované z dôvodu potreby plnenia v požadovanej kvalite. |
Dodávateľ predmetu zákazky predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy minimálne dve osoby s platnou autorizáciou pre servisné zásahy, inštalačné a konfiguračné práce (potvrdenie od každého výrobcu ponúkaného hardvéru). Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
Všetky požadované certifikáty, potvrdenia, prospekty, iné vyžadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto OP, alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len dokumenty), je povinný Dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytovania služieb a byť schopný preukázať všetky požiadavky, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
Do 24h od úspechu na elektronickom trhovisku, uzavretia zmluvy alebo vyzvania Obstarávateľom, podľa toho čo nastane skôr, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Obstarávateľa doručiť Obstarávateľovi kópie všetkých certifikátov,vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloženie originálov.Všetky certifikáty musia byť vydané výrobcami ponúkaného tovaru,resp.uznanými certifikačnými autoritami, z dôvodu začatia plnenia od chvíle,kedy zmluva nadobudne účinnosť a bez požadovaných špecialistov Dodávateľ zmluvu plniť nemôže. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s vadami, omeškanie s riadnym plnením, plnenie s nekvalifikovanými ľuďmi tam kde bola kvalifikácia vyžadovaná. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. V |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy Obstarávateľ od zmluvy môže odstúpi. |
Obstarávateľ bude vyžadovať pri plnení zmluvy nasledovných špecialistov: |
Elektrotechnik s dokladom o elektrotechnickej spôsobilosť minimálne podľa § 21, § 22, § 23 vyhlášky MPSVaR SR 508/2009, aspoň 2 technici v jednom čase |
špecialista Hewlett-Packard s certifikátom, alebo vyhlásením výrobcu Hewlett-Packard, že technik je oprávnenými inštalovať a servisovať počítače, notebooky, tlačiarne a servre značky Hewlett-Packard, aspoň 2 technici v jednom čase |
Špecialista Lenovo s certifikátom, alebo vyhlásením výrobcu Lenovo, že technik je oprávnenými inštalovať a servisovať počítače, notebooky, tlačiarne a servre značky Hewlett-Packard, aspoň 2 technici v jednom čase |
Špecialista na serveri s certifikátom CompTIA Server+, alebo ekvivalentom, aspoň 2 technici v jednom čase |
Špecialista spôsobilým administrovať serverové operačné systémi spoločnosti Microsoft certifikát MC IT Professional: Enterprise Administrator, alebo ekvivalent |
Špecialista spôsobilým poskytovať podporu na koncových produktoch spoločnosti Microsoft certifikát MCITP Enterprise Desktop Support Technician alebo ekvivalent |
Špecialista spôsobilým administrovať produkty na báze UNIX/Linux certifikát LPIC-2 alebo ekvivalent |
Projektovým manažér na požadovanej úrovni s certifikátom ITIL Expert Certificate in IT Service, Prince2, alebo ekvivalent |
Špecialistom spôsobilým administrovať produkty spoločnosti Eset certifikát Certifikovaný technik Eset alebo ekvivalent |
Špecialista spôsobilým poskytovať podporu na koncových produktoch spoločnosti Kyocera alebo ekvivalent |
Špecialista Kyocera s certifikátom, alebo vyhlásením výrobcu Kyocera, že technik je oprávnenými inštalovať a servisovať multifunkčné zariadenia, aspoň 2 technici v jednom čase |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam vlastných autorizovaných servisných stredísk, ktorý bude obsahovať po jednom servisnom stredisku na východnom Slovensku(Prešovský, Košický kraj), strednom Slovensku (Banskobystrický, Žilinský, Trenčianský kraj) a západnom Slovensku (Nitrianský, Trnavský, Bratislavský kraj), celkovo 3 výrobcami autorizované servisné strediská |
Dodanie, služieb bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb nahlasovaných oficiálnym kanálom Help - OIS počas celej doby platnosti rámcovej dohody. |
Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel. číslo, e-mailová adresa). |
Objednávateľ bude služby podľa tejto rámcovej dohody objednávať u dodávateľa na základe elektronickej objednávky, v ktorej bude uvedený špecifikovaný druh, množstvo tovaru a cena alebo požiadavka na službu. |
Uvedené množstvá sú len predpokladané a orientačné. Do 24h od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo vyzvania Objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť Objednávateľovi rozpis jednotkových cien, ktoré tvoria súčet všetkých kusov alebo hodín, poprípade iných jednotiek všetkých položiek spolu, vypočítaných podľa uvedených vzorcov. Objednávateľ je oprávnený objednať iné množstvá za ponúkanú jednotkovú cenu do výšky vysúťaženého rámca. |
Objednávateľ môže objednať akýkoľvek náhradný diel k uvedeným, alebo podobným zariadeniam, ktoré vlastní. Cena náhradných dielov podlieha schváleniu Obstarávateľa a nemôže byť vyššia ako cena obvyklá na trhu, alebo výrobcom odporúčaná cena |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho vysúťaženého finančného limitu predmetu zmluvy za podmienky dodržania jednotkových cien, a to podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Obstarávateľ nie je viazaný povinnosťou vyčerpať predpokladaný finančný limit rámcovej dohody, pričom za nevyčerpanie maximálneho finančného limitu predmetu zmluvy rámcovej dohody si nemôže Dodávateľ uplatňovať voči Obstarávateľovi žiadne sankcie. |
Ak Dodávateľ nepreukáže Obstarávateľovi plnenie špecialistom, ktorý bol vyžadovaný, dokladom, alebo certifikátom ktorý preukazuje požadovanú kvalifikáciu Obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa maximálne 5% z predpokladanej hodnoty predmetnej zákazky, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody a odstúpi od zmluvy s okamžitou platnosťou. |
Zmluvná pokuta je splatná podľa bodu 13.4 OPET. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi Certifikát systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001, alebo ekvivalent vzťahujúci sa k predmetu zákazky. |
Cesta na Červený most 6, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
08.10.2018 14:17 — 08.10.2019 14:17
12,00 mesiac
120 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2018 14:30
03.10.2018 14:10
03.10.2018 14:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2018 09:40 - Vstupná ponuka | 120 000,00 | € | Cena s DPH |
03.10.2018 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 119 999,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: