• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2018 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2018 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2018 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2018 09:00

Detail zákazky Z201840812

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2018 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2018 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2018 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2018 09:00

Základné údaje

Z201840812

OF-175599

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3671389

Objednávateľ

00331996

Mesto Trebišov

M. R. Štefánika 862/204, Trebišov, 07525, SVK

Dodávateľ

44626975

SPB Security s.r.o.

Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Strážna služba v priemyselnom parku

strážna služba, bezpečnosť, stráženie, SBS, súkromná bezpečnostná služba, ochrana objektu, fyzická ochrana objektov, hliadkové služby, monitorovanie objektov

  • 79713000-5 - Strážne služby
  • 79710000-4 - Bezpečnostné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Strážna služba v priemyselnom parku
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v areáli priemyselného parku o rozlohe 10,5 ha, v ktorom sa nachádzajú objekty výrobných hál, prístrešky, vrátnica, administratívna budova, trafostanice a ďalšie súvisiace objekty.
Výkon strážnej služby spočíva hlavne v kontrole vstupného a výstupného režimu osôb a motorových vozidiel, ochrane majetku objednávateľa, zamedzení rozkrádania a poškodenia majetku vo vlastníctve objednávateľa resp. ním užívaného majetku v právnom postavení nájomcu,
ako aj majetku podnájomníkov pôsobiacich v areáli priemyselného parku, v súlade s § 3 zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti).
Výkon strážnej služby musí byť zabezpečený len odborne spôsobilými osobami, ktoré spĺňajú podmienky stanovené zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Stráženie a ochrana sa vykonáva nepretržitou službou 24 hodín denne, 7 dní v týždni (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok).
Strážna služba bude zabezpečovaná: v pracovných dňoch od 6,00 hod. do 18,00 hod. - 1 odborne spôsobilou osobou, od 18,00 hod. do 6,00 hod. - 2 odborne spôsobilými osobami, v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a počas štátnych sviatkov - 2 odborne spôsobilými osobami 24 hodín denne.
Strážna služba bude vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte.
Strážna služba pozostáva najmä z týchto činností:
a) zabezpečiť ochranu majetku v stráženom objekte,
b) zabezpečiť kontrolu a evidenciu osôb pri vstupe a výstupe zo stráženého objektu podľa požiadaviek objednávateľa a jeho interných smerníc,
c) zabezpečiť kontrolu a evidenciu vozidiel pri vjazde a výjazde zo stráženého objektu,
d) kontrolovať neporušenosť oplotenia, funkčnosť osvetlenia, prípadné nedostatky zapísať do Knihy výkonu strážnej služby - v časti - Závady,
e) monitorovať pohyb v objekte prostredníctvom kamerového systému,
f) vykonávať fyzicky kontrolu objektu v časovom limite minimálne raz za 60 minút, o vykonaných kontrolách viesť časovo-chronologický záznam v Knihe výkonu strážnej služby,
g) viesť písomný záznam o priebehu služby,
h) vykonávať stráženie objektu v určenom pracovnom čase a dodržiavať pracovnú disciplínu v zmysle Zákonníka práce, Smernice pre výkon strážnej služby, Zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, pravidlá slušného správania sa a vystupovania na verejnosti,
i) v prípade mimoriadnej udalosti súvisiacej s výkonom strážnej služby, odborne spôsobilá osoba musí bezodkladne informovať svojho nadriadeného a spíše záznam o udalosti, v ktorom uvedie jej priebeh, časové údaje a osobné údaje zúčastnených osôb,
j) v prípade, že dôjde k zadržaniu osoby podozrivej z krádeže alebo poškodenia stráženého majetku, odborne spôsobilá osoba je povinná bezodkladne informovať políciu.
Spôsob a rozsah výkonu strážnej služby bude konkrétne stanovený v Smernici pre výkon strážnej služby, ktorá bude pre dodávateľa záväzná.
Objednávateľ požaduje, aby odborne spôsobilé osoby používali pri poskytovaní strážnej služby jednotné uniformy s jasne označeným názvom dodávateľa (SBS) a s uvedením mena odborne spôsobilej osoby na viditeľnom mieste na prednej hornej časti rovnošaty a ďalej používali vecné bezpečnostné prostriedky.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal k dispozícií 24 hodín denne minimálne 1 označené zásahové vozidlo s výjazdovou jednotkou (hliadkou) schopnou v prípade potreby zasiahnuť v stráženom objekte.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nepretržitá strážna služba rok 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ musí mať oprávnenie - licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti).
Odborne spôsobilé osoby musia byť držiteľom platného preukazu odbornej spôsobilosti typu S - osoby poverené výkonom fyzickej ochrany a pátrania.
V prípade zmeny odborne spôsobilých osôb je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi tieto zmeny písomne, najneskôr v deň vykonania zmeny.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť každý mesiac faktúru za služby poskytnuté v predchádzajúcom mesiaci. K faktúre bude priložený Protokol o poskytnutí služieb za predchádzajúci mesiac v súlade s bodom 6.7.6. Obchodných podmienok elektronického trhoviska 2. časť - Všeobecné zmluvné podmienky účinných od 25.5.2018.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Mesačná výška úhrady bude 1/12 z celkovej ceny predmetu zmluvy.
Celková cena za poskytované služby musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním požadovanej služby.
Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy je možné ukončiť zmluvný vzťah založený touto zmluvou dohodou zmluvných strán alebo písomnou výpoveďou doručenou druhej zmluvnej strane, aj bez uvedenia dôvodu.
Výpovedná lehota je 3 mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy je možné ukončiť zmluvný vzťah založený touto zmluvou aj odstúpením od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy druhou zmluvnou stranou.
Názov Upresnenie
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi úradne overenú kópiu Licencie na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dni pred začatím poskytovania služby predložiť objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb - zamestnancov vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti a doby platnosti uvedených preukazov. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dni pred začatím poskytovania služby predložiť objednávateľovi kópiu Zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone strážnej služby a o poistení pre prípad škôd spôsobených krádežou, vlámaním alebo lúpežným prepadnutím, ako aj doklad o zaplatení poistného na stanovené aktuálne obdobie podľa poistnej zmluvy. Poistná suma, na ktorú má byť poistený dodávateľ je vo výške minimálne 1 000 000 € počas celej doby platnosti Zmluvy o poskytovaní služieb. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný o prípadných zmenách v Zmluve o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone strážnej služby a o poistení pre prípad škôd spôsobených krádežou, vlámaním alebo lúpežným prepadnutím bezodkladne písomne informovať objednávateľa. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že počas trvania Zmluvy o poskytovaní služieb dôjde k takým zmenám v Zmluve o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone strážnej služby a o poistení pre prípad škôd spôsobených krádežou, vlámaním alebo lúpežným prepadnutím, že poistná suma bude nižšia ako 1 000 000 €, má objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 000 €.
V prípade škody spôsobenej objednávateľovi alebo tretím osobám zavinenej dodávateľom pri plnení predmetu zmluvy, uplatní objednávateľ u dodávateľa náhradu škody.
Dodávateľ je povinný vybaviť odborne spôsobilé osoby jednotnými uniformami a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pre výkon strážnej služby. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ a odborne spôsobilé osoby sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné právne predpisy týkajúce sa požiarnej ochrany a BOZP. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ nesmie ponechať strážené objekty voľne prístupné bez dozoru. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodržať postupy stanovené v Smernici pre výkon strážnej služby a predchádzať tým vzniku škody. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Areál Priemyselného parku, ul. Cukrovarská, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

07.11.2018 06:00 — 07.11.2019 06:00

1,00 rok

42 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.09.2018 10:36

04.10.2018 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2018 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2018 13:40 - Vstupná ponuka 42 399,00 € Cena bez DPH
29.09.2018 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 42 387,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS