30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31318762
FCC Slovensko, s.r.o.
Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov
Služba
1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") vyprodukovaných objednávateľom a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie / zneškodnenie NO pre účely tejto zmluvy pozostáva z odobratia NO dodávateľom služby z miesta uskladnenia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO. |
Súvisiace činnosti pre účely tejto zmluvy pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného / zneškodňovaného NO. |
Druhy odpadov sú označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO s miestom plnenia, ktorým bude objekt a zariadenia objednávateľa - Liptovský Mikuláš. |
Množstvá jednotlivých druhov odpadov určených na zhodnotenie / zneškodnenie sú uvedené v tejto zmluve. Objednávateľ' požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie / zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Katalógové číslo odpadu: 18 01 03 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kg | 60 | ||
Katalógové číslo odpadu: 18 02 07 - cytotoxické a cytostatické liečivá | kg | 50 |
Názov |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby podľa tejto zmluvy na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kilogram príslušného druhu odpadu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' predložil k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby platnosti a účinnosti tejto zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby. |
Objednávateľ vystaví objednávku a zašle ju dodávateľovi najneskôr do 10 dní po obdržaní rozpisu celkovej ceny od dodávateľa. |
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil objednávateľovi presný termín plnenia a spôsob prepravy odpadov najneskôr 7 pracovných dní pred plnením. Plnenie zmluvy sa musí uskutočniť najneskôr do 60 dní od účinnosti tejto zmluvy. Je umožnené aby plnenie zmluvy prebehlo čiastkovo. |
Požaduje sa, aby dodávateľ v prípade prepravy odpadov zabezpečil vo vlastnej réžii prepravné certifikované obaly na zhodnocovanie/zneškodňovanie. |
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev odpadov do 50 kg je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom. |
Povinnou prílohou faktúry bude vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch ( jeden z kódov pre činnosti R1 až R12 a D1 až D15) a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
Spôsob fakturácie bude upresnený objednávateľom v zaslanej objednávke. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Úrad hlavného lekára Ružomberok - pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňou 1 (Tehelná) 031 01 L. Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
08.10.2018 12:00 — 30.11.2018 12:00
1,00 zákazka
400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2018 13:00
29.09.2018 12:53
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2018 13:04 - Vstupná ponuka | 399,60 | € | Cena s DPH |
28.09.2018 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 399,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: