50349287
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Štefániková 15, Bratislava, 81105, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Zabezpečenie tlačiarenských služieb súvisiacich s činnosťou úradu
tlačiarenské služby; tlačoviny; publikácie, brožúry, grafické služby
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie tlačiarenských služieb súvisiacich s činnosťou úradu
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiarenské služby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlač publikácie „Časopis CKO“ - obojstranná farebná tlač, 150 strán, vrátane grafických služieb, korektúry, prípravy na tlač, Formát: A5, Obal: papier - 250 g natieraný lesklý, farebnosť - 4+4, povrchová úprava – matné lamino; Vnútro: papier – 80 g b.o., bezdrevný ofset, farebnosť – 4+4, poznámka: väzba: V2 | ks | 200 | ||
Tlač publikácie - informačná brožúra „PRÁVO FONDOV EÚ V TEÓRII A PRAXI/ Podnázov: Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie“ - 130 strán, vrátane grafických služieb, korektúry, prípravy na tlač, Formát: B5 (šírka 176 x výška 250 mm), Obal: papier - 250 g natieraný lesklý, farebný, tlač iba na vonkajšie strany, povrchová úprava – matné lamino; Vnútro: papier – 80 g b.o., bezdrevný ofset, obojstranná čierno-biela tlač, poznámka: väzba: V2 | ks | 200 | ||
Tlač publikácie „ODBOR METODIKY A KOORDINÁCIE SUBJEKTOV“ - obojstranná farebná tlač, 16 strán, vrátane grafických služieb, korektúry, prípravy na tlač, Formát: A4, Obal: papier - 250 g natieraný lesklý, farebnosť - 4+4, povrchová úprava – matné lamino; Vnútro: papier – 100 g natieraný lesklý, farebnosť – 4+4, poznámka: brožúra, spinky | ks | 200 |
Názov |
Zabezpečenie služieb Objednávateľ požaduje vrátane balenia a dopravy na miesto plnenia. |
Grafickými službami Objednávateľ rozumie DTP grafické služby ("desktop publishing") - predovšetkým/ najmä príprava podkladov do tlače, vyraďovanie dokumentov do tlače, zalamovanie do vopred určených mustier, prípadné korektúry. |
Požaduje sa plnenie na základe čiastkových objednávok vo vopred dohodnutom množstve. |
V čiastkových objednávkach sa uvedie požadovaný termín plnenia, miesto dodania a kontaktná osoba. Čiastkovú objednávku zadanú Objednávateľom (zodpovedná osoba za objednávanie služieb v rámci jednotlivého útvaru úradu) dodáva Dodávateľ naraz. |
Odovzdanie a prevzatie tovaru, ktoré sú výsledkom objednaných tlačiarenských služieb, sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. V prípade nesplnenia zmluvných požiadaviek na dodané služby, tovary zo strany Dodávateľa, môže Objednávateľ požadovať opätovné plnenie bez nároku na ďalšiu fakturáciu. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z .z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Fakturácia je v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného oboma zmluvnými stranami. V prípade omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, ktoré bolo predmetom čiastkovej objednávky, a to za každý deň omeškania. |
Od Dodávateľa sa požaduje predložiť v elektronickej forme podrobný aktualizovaný rozpočet jednotlivých položiek do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ zároveň určí kontaktnú osobu a jej kontaktné údaje, s ktorou budú môcť zamestnanci úradu komunikovať a objednávať čiastkové plnenie. |
Objednávanie služieb bude prebiehať výlučne elektronicky (emailom), kde Objednávateľ (zodpovedná osoba za objednávanie služieb v rámci jednotlivého organizačného útvaru úradu) uvedie požadované položky a ich množstvo, zároveň odošle v elektronickej forme Dodávateľovi grafický návrh, prípadne logo a jeho rozmery, ktoré požaduje umiestniť. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odošle Objednávateľovi potvrdenie objednávky spolu s ukážkou pred tlačou (vrátane prípadných korektúr a brandingu). Objednávateľ (zodpovedná osoba za objednávanie služieb v rámci organizačného útvaru úradu) potvrdí ukážku pred tlačou a branding, resp. požiada Dodávateľa o korektúru. Následne do 1 pracovného dňa je Dodávateľ povinný zadať objednávku do tlače. |
Dodávateľ je povinný doručiť objednaný tovar v termíne plnenia, ktorý bol zadaný v čiastkovej objednávke Objednávateľa (zodpovedná osoba za objednávanie služieb v rámci organizačného útvaru úradu). Termín plnenia nesmie byť kratší ako 5 pracovných dní odo dňa zadania objednávky Dodávateľom do tlače. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky technické parametre a hodnoty uvádzané pri všetkých požadovaných tovaroch v technickej špecifikácii. |
V opisnom formulári sa uvádzajú aj číselné hodnoty obsahujúce skratku cca pre rozsah strán. Objednávateľ tým rozumie približný, predpokladaný rozsah publikácií. |
Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane grafických služieb, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade financovania z prostriedkov EÚ je Dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a príslušnej Zmluvy o NFP. |
Štefánikova 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
600,00 kusov
5 662,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2018 15:53
28.09.2018 09:00
28.09.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.09.2018 16:02 - Vstupná ponuka | 5 662,40 | € | Cena s DPH |
25.09.2018 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: