36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
04102746
OPAlight media online s.r.o.
Dlouhá 730/35, Praha, 11000, CZE
Revízia elektrospotrebičov, ručného elektrického náradia, predlžovacích káblov a odborná prehliadka a skúška elektrických zariadení (mokré prostredie) - 2 miesta plnenia !
prehliadka, elektrické zariadania, odborná prehliadka, revízia, elektrické ručné náradie
Služba
1. Odborná prehliadka a odborná skúška elektrických zariadení (mokré prostredie) a revízia elektrospotrebičov a elektrického ručného náradia - 1. miesto plnenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky a revízie v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., s odvolaním sa na STN 33 1500 a 33 2000-1. Jedná sa o jednorázové vykonanie OP a OS a revízie vrátane vypracovania odborných správ. |
Predmet zákazky sa skladá z dvoch častí a to: |
1. Revízia elektrických spotrebičov, elektrického ručného náradia a predlžovacích káblov vrátane vyhotovenia kompletnej dokumentácie obsahujúcej zoznam skontrolovaných elektrických zariadení vrátane označenia jednotlivých zariadení štítkom o vykonaní revízie (štítok musí obsahovať povinné údaje a musí byť odolný voči odlepeniu). |
2. Kontrola elektrických zariadení v mokrom prostredí |
Objednávateľ požaduje vypracovať revízne správy a správy z OP a OS na každú časť predmetu zákazky (1.- 2.) samostatne! |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Revízia elektrických spotrebičov, elektrického ručného náradia a predlžovacích káblov | Miesto plnenia | 1 | ||
1.1 Revízia elektrických spotrebičov | ks | 1700 | ||
1.2 Revízia predlžovacích káblov | ks | 500 | ||
1.3 Revízia elektrického ručného náradia | ks | 36 | ||
1.4 Revízia 3-fázové stroje (400V) | ks | 2 | ||
2. Kontrola elektrických zariadení v mokrom prostredí | Miesto plnenia | 1 | ||
2.1 Zistenie stavu rozvádzača do 10 prístrojov | ks | 4 | ||
2.2 Zistenie stavu rozvádzača od 10 do 30 prístrojov | ks | 1 | ||
2.3 Zistenie stavu rozvádzača nad 30 prístrojov | ks | 1 | ||
2.4 Meranie izolačných odporov okruhov rozvádzača do 10 vývodov | meranie | 4 | ||
2.5 Meranie izolačných odporov okruhov rozvádzača nad 10 vývodov | meranie | 2 | ||
2.6 Meranie impedancie slučky | meranie | 83 | ||
2.7 Meranie prechod. odporu ochr. pospájania | meranie | 83 | ||
2.8 Meranie základných elektrických veličín | meranie | 83 | ||
2.9 Demontáž a montáž krytov rozvádzača | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Správa o revízii elektrického zariadenia musí minimálne obsahovať: | |
- | určenie druhu revízie (východisková, periodická); |
- | vymedzenie rozsahu revidovaného elektrického zariadenia; |
- | zoznam použitých meracích prístrojov; |
- | zoznam vykonaných úkonov (prehliadky, meranie, skúšky); |
- | zoznam zistených nedostatkov; |
- | dátum začatia a ukončenia revízie, vypracovanie a odovzdanie revíznej správy; |
- | namerané hodnoty, pokiaľ nie sú obsiahnuté v dokumentácii použitej pre zostavenie revíznej správy; |
- | meno, podpis revízneho technika s uvedením jeho evidenčného čísla. |
Revízna správa musí byť vypracovaná na každé jedno merané zariadenie samostatne | ÁNO |
2. Revízia ručného náradia - 2. miesto plnenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., s odvolaním sa na STN 33 1500 a 33 2000-1. Jedná sa o jednorázové vykonanie revízií vrátane vypracovania odborných správ. |
Predmet zákazky sa skladá z jednej časti a to: |
Revízia elektrického ručného náradia vrátane vyhotovenia kompletnej dokumentácie obsahujúcej zoznam skontrolovaných elektrických zariadení vrátane označenia jednotlivých zariadení štítkom o vykonaní revízie (štítok musí obsahovať povinné údaje a musí byť odolný voči odlepeniu) |
Objednávateľ požaduje vypracovať revízne správy na každú časť predmetu zákazky samostatne! |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Revízia elektrického ručného náradia | Miesto plnenia | 1 | ||
1.1 Revízia elektrického ručného náradia | ks | 17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Správa o revízii elektrického zariadenia musí minimálne obsahovať: | |
- | určenie druhu revízie (východisková, periodická); |
- | vymedzenie rozsahu revidovaného elektrického zariadenia; |
- | zoznam použitých meracích prístrojov; |
- | zoznam vykonaných úkonov (prehliadky, meranie, skúšky); |
- | zoznam zistených nedostatkov; |
- | dátum začatia a ukončenia revízie, vypracovanie a odovzdanie revíznej správy; |
- | namerané hodnoty, pokiaľ nie sú obsiahnuté v dokumentácii použitej pre zostavenie revíznej správy; |
- | meno, podpis revízneho technika s uvedením jeho evidenčného čísla. |
Revízna správa musí byť vypracovaná na každé jedno merané zariadenie samostatne | ÁNO |
Názov |
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien a celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy Objednávateľovi kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení (Oprávnenie Revízneho technika EZ-E-E1-A,B, resp. Elektrotechnika špecialistu EZ-E-E2-A,B) alebo iných potrebných osvedčení, oprávňujúcich na vykonávanie revízií. |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať vykonanú revíziu a OP a OS v prípade, ak predmetná revízia a OP a OS nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy, resp. ju ukončiť. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi predložené doklady, max. do 5 pracovných dní od dňa doručenia dokladov oznámi dodávateľovi (elektronicky), či dodávateľ: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Dodávateľ vykoná revíziu a OP a OS, ktorá musí zodpovedať platným zákonom a Slovenským technickým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. Dodávateľ je povinný vykonať uvedenú revíziu a OP a OS v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nesplnenia podmienok v súlade s § 19 ods. 36 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy bez náhrady škody a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Dodávateľ doručí e-mailom najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný harmonogram výkonu revíziu a OP a OS podľa miesta plnenia na odsúhlasenie Objednávateľovi. |
Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa (doprava (2 miesta plnenia v rámci SR), dôsledná prehliadka vrátane merania a skúšania zariadení, demontáže, montáže, upratanie, likvidácia odpadu vzniknutého pri vykonaní revízie a OP a OS, vytlačenie a nalepenie štítkov potvrdzujúcich vykonanie revízie, drobný spotrebný materiál a pod.) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy (vypracovanie revíznych správ a dokladov o vykonaní revízie). |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe Objednávateľa po ukončení realizácie zákazky na potvrdenie súpis skutočne vykonaných revízií a OP a OS, ktorý bude po potvrdení Objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Prílohou súpisu budú správy z jednotlivých OP a OS a revízne správy s protokolom o vykonaní príslušných OP a OS a revízií, protokol podpíše a odsúhlasí zodpovedný pracovník Objednávateľa (protokol musí byť vypracovaný samostatne na každé jednotlivé elektrické zariadenie). |
Počet zariadení v ks je určený len na účely vyhodnotenia ponúk a predstavuje maximálne množstvá zariadení. Dodávateľ je povinný faktúrovať realizovanú revíziu a OP a OS na základe skutočného počtu elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, ktoré budú predmetom revízie. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných legislatívnych predpisov a zákonov, týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
15.10.2018 09:00 — 09.11.2018 14:30
1,00 celá zákazka
7 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2018 14:20
01.10.2018 10:00
01.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.09.2018 20:56 - Vstupná ponuka | 7 600,00 | € | Cena s DPH |
01.10.2018 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 496,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: