00165735
Okresný súd Banská Bystrica
Skuteckého 28, Banská Bystrica, 97559, SVK
50812106
DAJMAP, s.r.o.
Ulica na Kamenici 3100/30, Prievidza, 97101, SVK
Upratovacie a čistiace služby
upratovacie a čistiace služby, upratovanie
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v troch budovách objednávateľa (budova č. 1 a budova č. 2 v spoločnej lokalite, budova č. 3 v samostatnej lokalite) podľa harmonogramu uskutočňovania služieb. |
Frekvencia upratovania denne, 1-krát týždenne, 1-krát mesačne, 1-krát štvrťročne. |
Budova č.1 - šesť podlaží o celkovej výmere 3604 m2, z toho: kancelárske priestory 1829 m2, archvíne priestory 512 m2, sociálne zariadenia 231 m2, chodby 775 m2, schodiská 115 m2, ostatné 142 m2. |
Budova č. 2 - štyri podlažia o celkovej výmere 1481 m2, z toho: kancelárske priestory 740 m2, archívne priestory 244 m2, sociálne zariadenia 108 m2, chodby 294 m2, schodiská 39m2, ostatné 56m2. |
Budova č. 3 – osem podlaží celková výmera 3100,90 m2, z toho 2460,01 m2 kancelárske priestory, 640,89 m2 ostatné priestory (sociálne zariadenia a chodby). |
Upratovanie a čistenie s dennou frekvenciou: |
- umytie všetkých druhov podláh nepokrytých kobercami |
- vyprázdnenie odpadkových košov (v prípade potreby aj s výmenou vreciek, dodávka zahrnutá v cene), ich vynesenie do kontajnerov |
- utretie prachu z voľných plôch vlhkou handrou na dosah z podlahy (pracovné stoly, stolíky, nábytok, parapetné dosky) |
- umytie dverí na miestach častého dotyku |
- umytie umývadiel v kanceláriách |
- umytie sociálnych zariadení (umývadlá, armatúry, WC misy a pisoáre) |
- umytie hlavných vstupných dverí, vrátane skiel |
- umytie vstupného priestoru |
Upratovanie a čistenie s frekvenciou 1-krát týždenne: |
- umytie sklenených dverí na schodištiach a chodbách (pondelok) |
- utretie prachu zo zábradlia schodísk (streda) |
- 2 x vysávanie kobercov (utorok, štvrtok) |
- dezinfekcia sociálnych zariadení, vyčistenie sifónov (umývadlá) a odpadov (WC) (piatok) |
Upratovanie a čistenie s frekvenciou 1-krát za mesiac - 1. týžden v mesiaci: |
- umytie celých dverí, vyleštenie kľučiek |
- umytie okenných parapetných dosiek |
- vyleštenie voľne dostupných zrkadiel |
- utretie prachu z voľných plôch vlhkou handrou nad dosahom z podlahy |
- umytie radiátorov |
- čistenie čalúneného nábytku vysávačom |
- umytie umývateľných stien v sociálnych a hygienických zariadeniach |
- umytie podláh v archívnych priestoroch, utretie regálov |
- utretie hasiacich prístrojov a hydrantov |
- umytie zábradlia schodísk |
- vymetenie a odstránenie pavučín |
Upratovanie a čistenie s frekvenciou 1-krát za štvrťrok – posledný týždeň v štvrťroku: |
- utretie elektrických vypínačov |
- umytie a preleštenie nábytku vhodným prípravkom (v závislosti od povrchovej úpravy) |
Upratovacie a čistiace služby priestorov administratívnych budov obstarávateľa v pracovných dňoch pondelok až piatok v čase od 16.00 do 21.00 hod. |
Predpokladaná doba poskytovania upratovacích služieb je 24 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Budova č. 1 | celok | celok | ||
dvere presklené | ks | 16 | ||
dvere plné | ks | 180 | ||
umývadlá | ks | 26 | ||
WC misy | ks | 26 | ||
pisoáre | ks | 10 | ||
hasiace prístroje | ks | 25 | ||
radiátory | ks | 170 | ||
odpadkové koše | ks | 120 | ||
pracovné stoly | ks | 130 | ||
parapetné dosky | ks | 250 | ||
zrkadlá | ks | 30 | ||
koberce | m2 | 100 | ||
Budova č. 2 | celok | celok | ||
dvere presklené | ks | 12 | ||
dvere plné | ks | 72 | ||
umývadlá | ks | 15 | ||
WC misy | ks | 15 | ||
pisoáre | ks | 3 | ||
hasiace prístroje | ks | 18 | ||
radiátory | ks | 72 | ||
odpadkové koše | ks | 60 | ||
pracovné stoly | ks | 120 | ||
parapetné dosky | ks | 120 | ||
zrkadlá | ks | 15 | ||
koberce | m2 | 10 | ||
Budova č. 3 | celok | celok | ||
dvere presklené | ks | 50 | ||
dvere plné | ks | 120 | ||
umývadlá | ks | 80 | ||
WC misy | ks | 40 | ||
pisoáre | ks | 20 | ||
hasiace prístroje | ks | 16 | ||
radiátory | ks | 200 | ||
odpadkové koše | ks | 240 | ||
pracovné stoly | ks | 200 | ||
parapetné dosky | ks | 150 | ||
zrkadlá | ks | 100 | ||
koberce | m2 | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Povrchová úprava | kancelárske preistory: PVC, laminátová podlaha, koberce, sociálne zariadenia: dlažba, chodby: dlažba, laminátová podlaha, schodiská: dlažba + konglomerát |
Názov |
Upratovacie služby budú poskytované počas pracovných dní pondelok až piatok v čase od 16.00 hod. do 21.00 hod., v prípade potreby vždy po predchádzajúcej dohode s obstarávateľom. |
Požiadavky na personálne zabezpečenie výkonu služieb: |
Budova č. 1 a budova č. 2 (spoločne): minimálne 6 (šesť) osôb na min. 4 hodiny v čase medzi 16.00 – 21.00 hod. Budova č. 3: minimálne 4 (štyri) osoby na min. 4 hodiny v čase medzi 16.00 – 21.00 hod. |
Poskytovateľ je povinný najneskôr 7 (sedem) dní pred nástupom na výkon upratovacích služieb doručiť obstarávateľovi zoznam svojich zamestnancov, ktorí budú výkon služieb priamo zabezpečovať spolu s výpisom z registra trestov týchto zamestnancov. |
Poskytovateľ je povinný bezodkladne (najneskôr deň pred nástupom výkonu služieb) počas trvania zmluvy oznámiť obstarávateľovi ak nastane zmena zamestnancov uvedených v doručenom zozname zamestnancov, ktorí budú výkon služieb priamo zabezpečovať. |
Poskytovateľ je zodpovedný za to, že práceneschopnosť, dovolenky a iné prekážky v práci jeho zamestnancov neovplyvnia plnenie predmetu zákazky. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci každý deň urobili zápis do „Mesačného výkazu vykonaných prác a služieb“, ktorý bude umiestnený na každom podlaží v jednotlivých budovách a tento potvrdili svojím podpisom. Mesačný výkaz vykonaných prác a služieb po ukončení kalendárneho mesiaca svojím podpisom potvrdia poverení zástupcovia Poskytovateľa aj Objednávateľa a tento bude prílohou k faktúre. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť povoliť vstup jednotlivým pracovníkom Poskytovateľa uvedených na zozname predloženom zo strany Poskytovateľa, pričom takúto skutočnosť Poskytovateľovi oznámi bez zbytočného odkladu. Dôvod odmietnutia je Objednávateľ povinný uviesť (napr. nepredloženie výpisu z registra trestov, požitie alkoholu alebo iných omamných látok, zanedbaný vzhľad a špinavé a roztrhané oblečenie a pod.) |
Objednávateľ môže po vzájomnej konzultácii s Poskytovateľom požadovať výmenu pracovníka Poskytovateľa, ktorý poskytuje konkrétnu službu v prípade, že tento pracovník nevykonáva službu v súlade s požiadavkami Objednávateľa, poruší pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom služieb. Žiadosť Objednávateľa o výmenu pracovníka musí mať písomnú formu s uvedením dôvodov pre výmenu. Poskytovateľ sa zaväzuje takéhoto zamestnanca vymeniť do 3 (troch) pracovných dní odo dňa odsúhlasenia požiadavky Objednávateľa. |
Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť poistenie svojich zamestnancov podľa platných predpisov. V prípade pracovného úrazu alebo mimoriadnej udalosti Poskytovateľ plne preberá zodpovednosť za následky z toho vyplývajúce. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť svojich zamestnancov, ktorí budú plniť predmet zákazky, o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, o protipožiarnej ochrane a o povinnosti zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, s ktorými prišli do kontaktu pri výkone upratovacích služieb. Tento záväzok trvá aj po skončení zmluvného vzťahu. |
Poskytovateľ zabezpečí u svojich zamestnancov dodržiavanie zákazu používania telefónov, PC, kopírovacích strojov a ostatných zariadení a techniky Objednávateľa. |
Práva a povinnosti Poskytovateľa: |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že akceptuje dodatok, ktorým obstarávateľ vymedzí povinnosti a obmedzenia vyplývajúce zo všeobecne platných predpisov obstarávateľa, bez vplyvu na cenu a rozsah predmetu plnenia (kľúčový režim, vstup do budov a pod.) |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu Objednávateľ poskytne za účelom výkonu upratovacích a čistiacich služieb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje používať len ekologické čistiace prostriedky, materiál, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov alebo zdravie zamestnancov prípadne tretích osôb. Čistiace prostriedky musia vyhovovať hygienickým štandardom a zaručovať zachovanie kvality čisteného povrchu. |
Poskytovateľ je povinný zariadenia a mechanické prostriedky, ktoré používa na výkon upratovacích služieb, na vlastné náklady udržiavať v bezpečnom a prevádzkyschopnom stave, priebežne vykonávať ich údržbu a revízie. |
Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho zamestnanci po skončení upratovacích prác v upratovaných priestoroch zatvorili okná a uzamkli dvere. |
Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho zamestnanci každý deň urobili zápis do „Mesačného výkazu vykonaných prác a služieb“, ktorý bude umiestnený na každom podlaží v jednotlivých budovách a tento potvrdili svojím podpisom. Mesačný výkaz vykonaných prác a služieb po ukončení kalendárneho mesiaca svojím podpisom potvrdia poverení zástupcovia Poskytovateľa aj Objednávateľa a tento bude prílohou k faktúre. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky nebude zabezpečovať tretími osobami. |
Práva a povinnosti Objednávateľa: |
Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi vstup do priestorov určených na výkon upratovacích služieb v dohodnutom čase a oboznámi jeho zamestnancov s evakuačnými plánmi v predpísanom rozsahu. |
Objednávateľ poskytne súčinnosť zamestnancom poskytovateľa tak, aby nebránil jeho riadnemu plneniu predmetu zákazky. |
Obstarávateľ je povinný oboznámiť zamestnancov Poskytovateľa pri prvom nástupe výkonu prác s kľúčovým režimom a s pravidlami vstupu v jednotlivých budovách. Pri výmene zamestnancov počas trvania zmluvu oboznamovanie bude vykonávať zástupca Poskytovateľa. |
Objednávateľ je povinný najneskôr ku dňu začatia výkonu poskytovania služieb poskytnúť kontaktnej osobe poskytovateľa všetky interné predpisy, ktoré je povinný pri výkone služieb dodržiavať a ktoré musia dodržiavať aj zamestnanci poskytovateľa vykonávajúci plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ poskytne bezplatne vodu a elektrickú energiu pre výkon upratovacích služieb. |
Dodávku a distribúciu hygienických potrieb - toaletného papiera, papierových utierok na ruky a mydla zabezpečuje Objednávateľ. |
Riešenie škôd a reklamácií: |
Poskytovateľ je zodpovedný za škody ním spôsobené na majetku a zariadení nachádzajúcich sa v objektoch Objednávateľa. V prípade akejkoľvek škody na majetku Objednávateľa je Poskytovateľ povinný túto skutočnosť bez odkladu oznámiť Objednávateľovi a zároveň o vzniku škody bez zbytočného odkladu spolu s Objednávateľom vyhotoviť záznam o škode. |
Poskytovateľ nezodpovedá za škody na majetku a zariadení Objednávateľa spôsobené tretími osobami. |
Objednávateľ si uplatní nároky zo zodpovednosti Poskytovateľa za nedostatky vo výkone upratovacích a čistiacich služieb (ďalej len „reklamácia) alebo prípadných vzniknutých škôd na majetku Objednávateľa e-mailom najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od uplatnenej reklamácie. Poskytovateľ je povinný potvrdiť prevzatie reklamácie. V prípade, že sa tak nestane, bude reklamácia považovaná za doručenú po uplynutí 48 hodín odo dňa jej odoslania (rozhodujúci je serverový čas Objednávateľa). |
Objednávateľ určí kontaktnú osobu, ktorá za Objednávateľa zadáva pokyny, vybavuje reklamácie a poskytuje súčinnosť pri riešení personálnych otázok Poskytovateľa. |
Poskytovateľ určí kontaktnú osobu, ktorá za Poskytovateľa môže vykonávať úkony spojené s kontrolou kvality poskytovaných služieb, riešiť reklamácie a personálne zabezpečenie Poskytovateľa. |
Poskytovateľ akceptuje vykonávanie priebežnej kontroly plnenia predmetu zákazky najmenej 1-krát mesačne s cieľom udržania, prípadne skvalitnenia poskytovaných služieb. Kontrolu plnenia služieb môže vykonať poverená osoba Objednávateľa a o zisteniach sa vyhotoví záznam. Ak sa pri kontrole zistia nedostatky, Objednávateľ reklamáciu ihneď oznámi Poskytovateľovi dohodnutým spôsobom. |
Poskytovateľ zabezpečí vykonávanie kontroly zamestnancov vykonávajúcich upratovacie a čistiace práce vedúcim (alebo povereným) zamestnancom Poskytovateľa minimálne 1-krát za dva týždne. |
Poskytovateľ je povinný zistené nedostatky odstrániť a zjednať nápravu bezodkladne alebo v stanovenej lehote. Neodstránenie zistených nedostatkov bezodkladne alebo v stanovenej lehota sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom k vypovedaniu zmluvy. |
Cena a platobné podmienky: |
Cena za predmet zákazky musí byť stanovená ako cena celkom za 24 mesiacov. |
Cena predmetu zákazky obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky ako napr. mzdy, dopravu, čistiace prostriedky, ochranné pracovné prostriedky, pracovné nástroje a pomôcky resp. iné vybavenie potrebné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa rozpis ceny za služby v členení: samostatne budova č. 1 + budova č. 2, samostatne budova č. 3, ktorý je Poskytovateľ povinný doručiť Objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Cena za poskytované služby bude uhrádzaná bezhotovostnou platbou na účet poskytovateľa raz mesačne, na základe faktúry, ktorú poskytovateľ vystaví vždy do 10-teho dňa nasledujúceho mesiaca s lehotou splatnosti 30 dní od vystavenia faktúry. Faktúra bude obsahovať rozpis cien v členení na: budova č. 1 a budova č. 2 (dohromady), samostatne budova č. 3. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej či formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Poskytovateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne doplnenej alebo prepracovanej faktúry. |
Prílohou faktúry je Mesačný výkaz vykonaných prác a služieb potvrdený poverenými zástupcami Poskytovateľa aj Objednávateľa. |
Poskytovateľ berie na vedomie, že obstarávateľ nebude poskytovať zálohové platby za služby, ktoré sú predmetom zákazky. |
Objednávateľ sa zaväzuje za podmienok dohodnutých v zmluve služby od Poskytovateľa prebrať a zaplatiť za ne Poskytovateľovi dohodnutú cenu. |
Dňom splnenia povinnosti úhrady je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. V prípade nedodržania termínu platieb má poskytovateľ nárok na úrok z omeškania v zmysle príslušných predpisov. |
V prípade, že poskytovateľ neposkytne upratovacie služby v plnom rozsahu, čase a kvalite, je Objednávateľ oprávnený za každý deň neposkytnutia služieb znížiť mesačnú platbu o alikvotnú čiastku zodpovedajúcu počtu dní, kedy služby neboli poskytnuté. |
Zmluvné pokuty: |
Poskytovateľ je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 % mesačnej platby –pre prípad porušenia povinností: |
a) najneskôr 7 (sedem) dní pred nástupom na výkon upratovacích služieb doručiť objednávateľovi zoznam svojich zamestnancov, ktorí budú výkon služieb priamo zabezpečovať spolu s výpisom z registra trestov týchto zamestnancov, |
b) bezodkladne (najneskôr deň pred nástupom výkonu služieb) počas trvania zmluvy oznámiť Objednávateľovi ak nastane zmena zamestnancov uvedených v doručenom zozname zamestnancov, ktorí budú výkon služieb priamo zabezpečovať. |
Ukončenie zmluvy, dôvody, lehoty: |
K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo: |
- odstúpením od zmluvy na základe hrubého porušenia zmluvných podmienok spôsobených poskytovateľom, |
- na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode, |
- na základe vypovedania zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán a to aj bez udania dôvodu s 3-mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. |
Zánikom zmluvného vzťahu nie je dotknutá povinnosť zmluvných strán riadne si vysporiadať všetky záväzky vzniknuté počas trvania zmluvného vzťahu a to najneskôr do jedného mesiaca od jej zániku. |
Iné dojednania: |
Poskytovateľ je povinný do 7 (sedem) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi originál alebo overenú kópiu poistnej zmluvy, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť minimálne po dobu trvania zmluvy. Nepredloženie poistnej zmluvy sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Poskytovateľ a obstarávateľ sa zaväzujú, že zachovajú obchodné tajomstvo v obchodno-technických informáciách, ktoré poskytla jedna zmluvná strana druhej a tieto informácie nepoužijú pre iné účely, než pre plnenie zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že sa budú vo veciach nedohodnutých v tejto zmluve riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
Skuteckého 28, Zvolenská cesa 14, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
03.12.2018 16:00 — 30.11.2020 21:00
24,00 mesiac
92 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2018 13:29
09.10.2018 09:00
09.10.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.09.2018 13:44 - Vstupná ponuka | 91 999,99 | € | Cena s DPH |
09.10.2018 08:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 492,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: