35562340
Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny
Rastislavova 43, Košice, 04253, SVK
33126500
Ing. Ladislav Ivanics IL - MED
Hlavná 52, Štúrovo, 94301, SVK
Rukavice jednorázové nitrilové
Rukavice vyšetrovacie, jednorazové, nitrilové, nesterilné, nepúdrované, veľkosť XS,S,M,L
Tovar, Služba
1. Rukavice jednorázové nitrilové
|
|
---|---|
Funkcia |
Rukavice vyšetrovacie, jednorazové, nitrilové, nesterilné, nepúdrované |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rukavice vyšetrovacie, jednorarové, nitrilové, nesterilné, nepúdrované, veľkosť XS extra malé (balenie 100 ks) | balenie | 10 | ||
Rukavice vyšetrovacie, jednorazové, nitrilové, nesterilné, nepúdrované, veľkosť S (balenie 100 ks) | balenie | 210 | ||
Rukavice vyšetrovacie, jednorazové, nitrilové, nesterilné, nepúdrované, veľkosť M (balenie 100 ks) | balenie | 330 | ||
Rukavice vyšetrovacie, jednorazové, nitrilové, nesterilné, nepúdrované, veľkosť L (balenie 100 ks) | balenie | 185 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá. |
Predmet zákazky bude dodávaný po častiach, počas zmluvného obdobia, na základe jednotlivých objednávok v závislosti od prevádzkových potrieb. |
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, predložiť podrobný rozpočet predmetu zákazky podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky v podobe výrobné označenie produktu, cena bez DPH, výška DPH, cena s DPH. |
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky. V prípade, že si dodávateľ nesplní vyššie uvedenú povinnosť, objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z dohodnutej celkovej hodnoty plnenia za každý deň omeškania. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke, v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod. |
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo predmetu zákazky podľa čiastkových objednávok. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby expirácie. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť maximálne do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Výsledkom Kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od momentu uzavretia zmluvy resp. do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v technickej špecifikácii ako maximálne a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet tovarov ani finančných prostriedkov, ktoré boli na nákup tovarov určené. |
V prípade, že objednávateľovi nevznikne potreba vyhradzuje si právo neodobrať žiadne množstvo tovaru. Jeho neodobratie nie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany dodávateľa. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a cenou podľa tejto zmluvy |
V prípade, že predmet zákazky nespĺňa požadované špecifikácie v opisnom formulári, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy okrem vyššie uvedeného dôvodu sa ešte považuje najmä: nedodanie tovaru v súlade s objednávkou, nedodržanie stanovených cien, nedodržanie dodacích lehôt, nevybavenie reklamácií alebo iné obdobné porušenie. |
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú Predávajúcemu z tohto zmluvného vzťahu, Predávajúci nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky v rozpore s dohodou Kupujúceho podľa predchádzajúcej vety tohto ustanovenia zmluvy, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
735,00 bal (1 bal = 100 ks)
1 620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2018 10:05
27.09.2018 11:00
27.09.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.09.2018 08:50 - Vstupná ponuka | 1 620,00 | € | Cena bez DPH |
27.09.2018 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 619,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: