00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
36638064
CITONOVA spol. s r.o.
Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, 97409, SVK
pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
pranie, čistenie, dezinfekcia, bielenie, žehlenie, skladanie, balenie/triedenie, drobné opravy nemocničnej bielizne, dovoz čistej hygienickej bielizne a odvoz použitej bielizne
Služba
1. pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
•Pranie rovnej a tvarovanej nemocničnej bielizne a ostatnej bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách uvedených nižšie |
• Objem bielizne na pranie 5 krát v týždni ,dovoz bielizne požadujeme do 9.00 h nasledujúceho dňa, v prípade odvozu špinavej bielizne v piatok, je dodanie čistej bielizne v nasledujúci pondelok do 9.00 h (spolu za mesiac cca 30 000 kg) |
•Poskytovanie služieb bude vykonávané v súlade s vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z. z. v platnom znení a podľa schváleného režimu prania zdravotníckej bielizne príslušným RÚVZ |
•Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie nemocničnej bielizne |
•Čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) nemocničnej bielizne |
•Pranie bielizne s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH ( nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne |
•Žehlenie, skladanie, sušenie vyčistenej bielizne |
•Drobné opravy bielizne (opravy gombíkových dierok, našívanie chýbajúcich gombíkov, navliekanie chýbajúcich kepoviek, zašívanie rozpáraných častí, plátanie drobných dier a roztrhnutí a pod.) |
•Kompletná manipulácia s bielizňou, t.j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesta plnenia |
•Triedenie bielizne podľa sortimentu a podľa organizačných jednotiek/pracovísk v prepravných vozíkoch dodávateľa služby, resp. v osobitných obaloch s označením názvu oddelenia, viazanie a balenie vyčistenej bielizne podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa do obalov. |
•Odvoz použitej bielizne a dovoz vyčistenej bielizne v určených časoch do určených priestorov objednávateľa zabezpečí dodavateľ |
•Pranie plienok a novorodeneckej bielizne vyžaduje šetrné nealergizujúce pranie, operačná a farebná bielizeň vyžaduje zabezpečiť pranie so zachovaním farby, žehliť a skladať podľa pokynov objednávateľa. |
•Infekčná bielizeň bude odovzdaná dodávateľovi bez triedenia, v pôvodnom obale z oddelenia. Vyčistená bielizeň bude odovzdaná objednávateľovi samostatne balená, na samostatnom súpise |
•Biologicky znečistená bielizeň a infekčná bielizeň pre individuálne pranie musí byť praná osobitne s dodržaním hygienicko-epidemiologického režimu a čistá odovzdaná objednávateľovi |
•Bielizeň z nadštandardných izieb bude balená osobitne s označením a po vyčistení musí byť objednávateľovi odovzdaná osobitne balená a označená |
•Dodávateľ zodpovedá za bielizeň od prevzatia použitej bielizne na pranie na základe Súpisu nemocničnej bielizne až do odovzdania vyčistenej bielizne, potvrdené podpisom na Súpise nemocničnej bielizne. |
• Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nemocničná bielizeň podľa nižšie uvedenej podrobnej špecifikáciíí - predpoklad na 1 mesiac | kg | 30000 | ||
plachta veľká cca 7500 ks/1 mesiac | kg | 6000 | ||
krížna plachta malá cca 1980 ks/1 mesiac | kg | 792 | ||
plachta malá cca 700 ks/1 mesiac | kg | 210 | ||
plenta záves cca 10 ks/1 mesiac | kg | 15 | ||
obliečka veľká na paplón cca 7500 ks/1 mesiac | kg | 8250 | ||
obliečka na vankúš cca 7100 ks/1 mesiac | kg | 1775 | ||
obliečka na paplón detský cca 300 ks/1 mesiac | kg | 120 | ||
obliečka na vankúš detský cca 160 ks/1 mesiac | kg | 32 | ||
obliečka na paplón nadštandardné izby cca 150 ks/1 mesiac | kg | 165 | ||
obliečka na vankúš nadštandardné izby cca 150 ks/1 mesiac | kg | 38 | ||
plachta nadštandardné izby cca 120 ks/1 mesiac | kg | 96 | ||
plienky cca 6200 ks/ 1 mesiac | kg | 930 | ||
uteráky, utierky cca 900 ks/1 mesiac | kg | 360 | ||
osuška froté cca 492ks/1 mesiac | kg | 246 | ||
pyžamové blúzy veľké cca 700 ks/1 mesiac | kg | 280 | ||
pyžamové blúzy malé cca 85 ks/1 mesiac | kg | 17 | ||
pyžamové nohavice veľké cca 700 ks/1 mesiac | kg | 210 | ||
košeľa nočná cca 200 ks/1 mesiac | kg | 60 | ||
vrecia na plienky cca 65 ks/1 mesiac | kg | 39 | ||
vrecia na prádlo a topánky cca 150 ks/1 mesiac | kg | 75 | ||
operačné košele cca 5 100 ks/1 mesiac | kg | 1785 | ||
operačné nohavice cca 5100 ks/1 mesiac | kg | 2040 | ||
operačné plášte cca 1850 ks/1 mesiac | kg | 1110 | ||
poťah na operačný vozík cca 5 ks/1 mesiac | kg | 4 | ||
župany cca 170 ks/1 mesiac | kg | 170 | ||
antidekubitné pomôcky cca 15 ks/1 mesiac | kg | 8 | ||
molitanový matrac na pol. posteľ cca 1 ks/1 mesiac | kg | 0,4 | ||
otvorená košeľa anjel cca 1500 ks/1 mesiac | kg | 600 | ||
nohavice cca 680 ks/1 mesiac | kg | 272 | ||
košele cca 680 ks/1 mesiac | kg | 204 | ||
plášte cca 80 ks/1 mesiac | kg | 42 | ||
šaty sesterské cca 490 ks/1 mesiac | kg | 245 | ||
tričko cca 420 ks/1 mesiac | kg | 97 | ||
rúška malé aj perfor (kompresy) cca 1600 ks/1 mesiac | kg | 160 | ||
rúška stredné a veľké aj perfor (kompresy) cca 1100 ks/1 mesiac | kg | 440 | ||
pyžamové nohavice malé cca 80 ks/1 mesiac | kg | 16 | ||
podbradníky cca 38 ks/1 mesiac | kg | 8 | ||
čiapky, drobnosti detské cca 16 ks/1 mesiac | kg | 1 | ||
dojčenské košele cca 680 ks/1 mesiac | kg | 136 | ||
dupačky cca 95 ks/1 mesiac | kg | 19 | ||
detské pančuchové noh. cca 340 ks/1 mesiac | kg | 109 | ||
zavinovačky cca 293 ks/1 mesiac | kg | 147 | ||
vložka do zavinovačky cca 188 ks/1 mesiac | kg | 113 | ||
molitanové matrace cca 12 ks/1 mesiac | kg | 48 | ||
deka cca 65 ks/1 mesiac | kg | 98 | ||
vankúš veľký (flanelová vložka) cca 12 ks/1 mesiac | kg | 7 | ||
vankúš veľký prešívaný cca 270 ks/1 mesiac | kg | 540 | ||
paplóny výplň cca 417 ks/1 mesiac | kg | 1668 | ||
návlek na stoličku cca 1 ks/1 mesiac | kg | 1 | ||
záclony cca 3 ks/1 mesiac | kg | 4 | ||
ostatná bielizeň cca 400 ks/1 mesiac | kg | 200 |
Názov |
Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom predloží dodávateľ DOKLADY na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
1. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby/osôb zodpovedných za plnenie zmluvy (preberanie a odovzdávanie bielizne, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby , telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať čiastkové objednávky-súpisky bielizne, reklamácie. |
2. Platný súhlas príslušného Regionálneho úradu verejného zdravotníctva (ak uchádzač nemá sídlo v SR predloží rovnocenný doklad) na pranie bielizne zo zdravotníckehozariadenia, vrátane infekčnej bielizne v origináli príp. úradne overenej kópii. |
3. Prevádzkový poriadok práčovne schválený príslušným RUVZ, s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov |
4. Kalkuláciu jednotkovej ceny v EUR bez DPH a s DPH na 1 kg prania, čistenia, dezinfekcie, bielenia, žehlenia, skladania, balenia/triedenia, drobných opráv nemocničnej bielizne, dovozu a odvozu bielizne. Dodávateľom uvedená cena za jednotku množstva (kg) je konečná a zahŕňa všetky náklady spojené s dodávkou služby a zároveň bude podkladom pre mesačné zúčtovanie. Kalkulácia jednotkovej ceny musí vychádzať z podielu vysúťaženej celkovej ceny a požadovaného predpokladaného množstva (360 000 kg) bielizne na obdobie 12 mesiacov. |
5. Harmonogram plnenia, termín a miesto preberania a odovzdávania bielizne, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu rámcovej dohody |
6. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
POŽIADAVKY NA PLNENIE: |
• Dodávateľ poskytne službu objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody len na základe doručenia písomnej súpisky bielizne od objednávateľa, tlačivá súpisky bielizne poskytne objednávateľovi dodávateľ služby. |
• Objednávateľ požaduje poskytovanie plnenia 5x v týždni, t.j. poskytovanie služieb žiadame počas pracovných dní denne, ( okrem soboty a nedele ), tzn. dodržať 24 hod. dobu pracieho a manipulačného cyklu. Pri odvoze špinavej bielizne v piatok bude dodanie čistej bielizne v pondelok do 9,00 hod. |
• Čiastkové plnenie zmluvy bude vykonávané podľa skutočných potrieb objednávateľa, na základe zmluvnými stranami potvrdených súpisiek o odovzdanom a prevzatom množstve bielizne v kg s následnou fakturáciou po dodaní služieb. Súpisky bielizne poskytne objednávateľovi dodávateľ služby. |
• Predpokladaná doba plnenia je 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
• Bielizeň na pranie bude odovzdávať dodávateľ samostatne zabalenú a uloženú v samostatných prepravných vozíkoch tak, ako bola prevzatá od objednávateľa na základe samostatného súpisu. |
• Dodávateľ poskytne objednávateľovi vlastné prepravné vozíky na plnenie predmetu plnenia |
• Reklamácie, ktorých predmetom bude nekvalitne vypraná bielizeň, praním poškodená, zamenená, zafarbená, chýbajúca bielizeň a pod. bude vykonávaná reklamačným listom, resp e-mailom (poverenou osobou). Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 24 hodín. Pre posudzovanie reklamácie je rozhodujúci stav zistený pracovníkmi objednávateľa na klinike, resp. oddelení. |
• V prípade poškodenia alebo straty bielizne odovzdanej objednávateľom dodávateľovi, je dodávateľ povinný objednávateľovi uhradiť v celej výške náklady súvisiace so stratou alebo opravou bielizne. |
• Dodávateľ vystaví a doručí faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca, |
• Predmetom fakturácie bude skutočne odovzdané a prevzaté množstvo bielizne v kg na základe súpisiek bielizne, ktoré potvrdili obidve zmluvné strany, splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
• Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipulačného cyklu |
• V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
• Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak dodávateľ poruší povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy a to ak nedodá čistú bielizeň objednávateľovi v rozsahu ako to určuje súpiska, to zn. v počte v akom prevzal použitú bielizeň od objednávateľa, je povinný chýbajúcu bielizeň dodať v náhradnom termíne a to najneskôr do 24 hodín. |
Za porušenie povinnosti podľa predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20,00 eur za každú aj začatú hodinu omeškania a to až do času dodania kompletnej dodávky bielizne tak ako bola prevzatá. Uvedené platí rovnako v prípade ak nebude zo strany dodávateľa dodržaný termín plnenia, t.j. ak nedodá čistú bielizeň objednávateľovi v čase do 9.00 hod. v pracovné dni. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
160 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2018 13:28
28.09.2018 09:00
28.09.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2018 06:13 - Vstupná ponuka | 160 200,00 | € | Cena bez DPH |
28.09.2018 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 199,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: