• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2018 15:15
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2018 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2018 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2018 14:05

Detail zákazky Z201840108

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2018 15:15
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2018 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2018 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2018 14:05

Základné údaje

Z201840108

OF-175156

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3656398

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31345115

S.T.C. spol. s r.o.

Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plastové koše, košíky a iné výrobky

košík nákupný, kôš na prádlo, kôš na odpad, košík na kolieskach, sušiak, schodík

  • 44614100-8 - Skladovacie koše
  • 39144000-3 - Nábytok do kúpeľne
  • 39221170-9 - Sušiaky
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koše, košíky, schodíky, sušiaky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Košík nákupný UH ( umelohmotný), rozmer cca: 44 x 30 x 21 cm ks 65
2. Košík UH (umelohmotný), rozmer cca: 25 x 17 x 11 cm ks 110
3. Kôš na prádlo UH ( umelohmotný), rozmer cca: 50 x 35 x 24 cm ks 10
4. Kôš na špinavé prádlo UH (umelohmotný) + veko 50 l ks 30
5. Kôš na špinavé prádlo UH (umelohmotný) + veko 30 l ks 20
6. Košík na kolieskach 3 koš., UH ( umelohmotný), rozmer cca: dĺžka 39 cm, výška 68 cm, šírka 29 cm ks 50
7. Sušiak na prádlo rozkladací, kov, rozmer cca: 180 x 54 cm ks 30
8. Košík UH ( umelohmotný), rozmer cca: 36 x 23 x 11 cm ks 110
9. Schodík UH ( umelohmotný), 1-stupňový, rozmer cca: 40 x 40 cm ks 55
10. Košík UH ( umelohmotný), rozmer cca:  48 x 34 x 11 cm ks 130
11. Kôš na prádlo UH ( umelohmotný). rozmer cca: 70 x 40 x 24 cm ks 20
12. Košík UH (umelohmotný), rozmer cca: 17 x 23 x 14 cm ks 150
13. Kôš na odpad UH ( umelohmotný) šlapací, objem 15 litrov, farba biela ks 460
14. Kôš na odpad UH ( umelohmotný) šlapací, objem 30 litrov, farba biela ks 300
15. Kôš na odpad UH ( umelohmotný) šlapací, objem 50 litrov, farba biela ks 110
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach elektronických objednávkach. 4 miesta plnenia v Bratislave.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a ceny celkom bez DPH a s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia.
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Tovar bude ojednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -4 čiastkové výzvy ( el.objednávky) polročne. Celkovo 8 čiastkových výziev ( el. objednávok) za 12 mesiacov.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní.
Záruka 24 mesiacov.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Objednávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvo tovaru môže byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je predpoklad (v zanedbateľnom množstve rádovo v jednotkách percent), pri dodržaní jednotkových cien a pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z..
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

17 916,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.09.2018 15:15

26.09.2018 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2018 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 885
 29
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2018 14:18 - Vstupná ponuka 17 916,00 € Cena s DPH
25.09.2018 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka 17 915,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS