00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
17337569
Q4 Security s. r. o.
Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK
Nákup RTG skenera batožiny
RTG zariadenie na skenovanie batožiny, röntgenový inšpekčný systém na kontrolu batožiny
Tovar, Služba
1. Nové zariadenie RTG prístroja na kontrolu príručnej batožiny a služby s tým spojené
|
|
---|---|
Funkcia |
RTG zariadenie pre kontrolu príručnej batožiny návštev a iných osôb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
RTG zariadenie pre kontrolu príručnej batožiny | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.inšpekčný tunel | min. rozmer 600x400 mm |
2.penetrácia ocele | min. 27 mm |
3.minimálne rozlíšenie | 1.0 mm Horizontal, 1.0 mm Vertical |
4.zaťažiteľnosť dopravného pásu | min. 100 kg a vyššie |
5.wire rozlíšenie | 38 AWG a vyššie |
6.monitor | min. rozmer 17" LCD |
PRÍSLUŠENSTVO | |
7.vstupný valčekový stolík kompatibilný s dodávaným zariadením | min. dĺžka 0,5 m |
8.výstupný valčekový stolík kompatibilný s dodávaným zariadením | min. dĺžka 0,5 m |
SLUŽBY SPOJENÉ S DODANÍM | |
9. dodanie na miesto určenia vrátane manipulácie (bezbariérový vstup), vybalenia z ochranného obalu, odvoz a likvidácia ochranného obalu | |
10.Uvedenie do prevádzky | inštalácia na finálnom mieste používania, nastavenie, otestovanie |
11.Skúška "stability zdroja ionizujúceho žiarenia" | "vstupná kontrola žiarenia" vrátane vystavenia protokolu o takejto skúške |
12.Zaškolenie obsluhy | |
12.Pravidelná servisná prehliadka počas doby záruky | á 6 mesiacov |
Názov |
A.Účelom tejto zmluvy je nákup Tovaru opísaného v tejto zmluve na účely kontroly príručnej batožiny osôb. |
B.Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné a poverené osoby a ich kontaktné údaje v rozsahu minimálne e-mailových adries a telefonických čísiel do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
C.Dodávateľ berie na vedomie, že podľa bodu 6.1.3 Všeobecných zmluvných podmienok tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej ako „VZP“) je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie Plnenia a realizovať Plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie Plnenia. |
D.V súlade s povinnosťou podľa bodu C. dodávateľ vyhlasuje, že vo vzťahu k dodávanému Tovaru a činnostiam, ktoré je na základe tejto zmluvy povinný v prospech objednávateľa vykonať, má všetky potrebné povolenia požadované právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, ak sú v súlade s charakterom Tovaru a činností podľa tohto bodu potrebné. |
E.Dodávateľ berie na vedomie, že ak vyhlásenie podľa bodu D. tejto zmluvy je nepravdivé, objednávateľ je podľa bodu 18.2 písm. l) VZP oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
F.Objednávateľ je oprávnený požadovať predloženie dokumentov podľa bodu D. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi dokumenty podľa predchádzajúcej vety do 5 pracovných dní odo dňa doručenia takej žiadosti objednávateľa. |
G.Dodávateľ berie na vedomie, že v súlade s bodom 6.4.4 VZP je povinný odovzdať Tovar v mieste dodania, ktorým je sídlo objednávateľa, len poverenej osobe objednávateľa. |
H.Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný Tovar do miesta dodania najneskôr do 12 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
I.Dodávateľ je aspoň 3 pracovné dni pred dodaním Tovaru povinný oznámiť objednávateľovi dátum a čas dodania Tovaru. |
J.Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania Tovaru, sa dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi EČV, farbu a typ každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia a menný zoznam osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním Tovaru. |
K.Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu zabezpečujúcu dodanie Tovaru, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania. |
L.Dodávateľ je povinný dodať Tovar podľa tejto zmluvy len počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. |
M.Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr v lehote 1 pracovného dňa odo dňa doručenia Tovaru objednávateľovi vykonať vybalenie Tovaru z ochranných obalov, montáž, inštaláciu, nastavenie, otestovanie a oživenie Tovaru na objednávateľom určenom mieste, vykonať skúšku stability zdroja ionizujúceho žiarenia („vstupná kontrola žiarenia“), zaškoliť objednávateľom označené osoby na manipuláciu s Tovarom a jeho obsluhu, a odviezť a zlikvidovať ochranné obaly Tovaru. |
N.Činnosti dodávateľa spojené s montážou, inštaláciou, nastavením, otestovaním a oživením Tovaru sa primerane spravujú ustanoveniami VZP o diele, a činnosti spojené so zaškolením objednávateľom označených osôb na manipuláciu s Tovarom a jeho obsluhu sa primerane spravujú ustanoveniami VZP o službách. Skúšku stability zdroja ionizujúceho žiarenia dodávateľ vykoná v súlade s bodom 6.1.5 VZP. |
O.Dodávateľ je povinný najneskôr pri dokončení činností podľa bodu M. dodať objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadne užívanie, a to vrátane protokolu zo skúšky stability zdroja ionizujúceho žiarenia („vstupná kontrola žiarenia“). |
P.Nárok na zaplatenie ceny podľa tejto zmluvy dodávateľovi vzniká až prevzatím celého Tovaru (t.j. všetkých jeho položiek/príslušenstva) a vykonaním činností podľa bodu M. |
Q.Počas záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje každých 6 mesiacov odo dňa prevzatia Tovaru objednávateľom poskytovať objednávateľovi pravidelnú servisnú prehliadku Tovaru. Zmluvné strany určia dátum konania pravidelnej servisnej prehliadky Tovaru dohodou, a to najneskôr 2 týždne pred uplynutím doby podľa predchádzajúcej vety; pokiaľ k dohode nepríde, dátum vykonania pravidelnej servisnej prehliadky jednostranne určí objednávateľ. |
R.Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a Plnenie bude do SR dodané z iného členského štátu EÚ, dodávateľ prenesie na objednávateľa daňovú povinnosť k DPH v prípade, ak je v súlade s platnými právnymi predpismi na to oprávnený; za týmto účelom oznámi objednávateľ dodávateľovi svoje IČ DPH. |
S.Okrem náležitostí faktúry vyžadovaných bodom 11.2 VZP je dodávateľ povinný vo faktúre uviesť svoje IČO, DIČ, IČ DPH ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, svoje obchodné meno, a názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC. V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ bude cenu za Plnenie dodané podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. |
T.Ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené DIČ dodávateľa a/alebo IČ DPH dodávateľa, ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, alebo ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu dodávateľa vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tohto bodu do záhlavia tejto zmluvy. |
U.Ak nie je v tejto zmluve určené inak, dodávateľ je povinný predkladať objednávateľovi všetky dokumenty súvisiace s plnením tejto zmluvy, a to najmä dodací list a faktúru, v slovenskom jazyku. Faktúru a dodací list je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi v listinnej forme. |
V.Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Tovaru s akýmikoľvek vadami a omeškanie s riadnym dodaním Plnenia podľa tejto zmluvy. Dodávateľ berie na vedomie, že v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP je objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
W.V súlade s bodom 10.4 VZP sú všetky náklady objednávateľa súvisiace s plnením tejto zmluvy, ako napr. balné, náklady na naloženie Tovaru, dopravu Tovaru do miesta dodania a vyloženie Tovaru v mieste dodania, náklady na vybalenie Tovaru z ochranného obalu, odvoz a likvidáciu ochranného obalu, náklady na vykonanie montáže, inštalácie, nastavenia, otestovania a oživenia Tovaru podľa bodu M., školenie určených zamestnancov objednávateľa podľa bodu M., náklady na pravidelné servisné prehliadky podľa bodu Q., náklady na vykonanie skúšky stability zdroja ionizujúceho žiarenia |
(„vstupná kontrola žiarenia“) a vypracovanie protokolu z takej skúšky, ako aj náklady spojené s prevzatím reklamovaného Tovaru, zahrnuté v cene Plnenia podľa tejto zmluvy. |
X.Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so splnením ktorejkoľvek povinnosti podľa bodu B., F., I. J. alebo Q. tejto zmluvy objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR za každý aj začatý deň omeškania. |
Y.Zmluvná pokuta účtovaná dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
Hlboká cesta 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.09.2018 08:00 — 28.12.2018 14:00
1,00 celok
45 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2018 10:23
28.09.2018 12:00
28.09.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.09.2018 10:55 - Vstupná ponuka | 45 000,00 | € | Cena s DPH |
26.09.2018 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: