30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
30222575
APIS spol. s r.o.
Lazovná 12, Banská Bystrica, 97401, SVK
Objednávkový stravovací systém
stravovací systém, čítačka bezkontaktných kariet, výdaj stravy, objednávanie stravy
Tovar, Služba
1. Stravovací systém
|
|
---|---|
Funkcia |
Stravovací systém zabezpečujúci automatizované objednávanie a vydaj stravy zamestnancom prostredníctvom bezdotykových terminálov a web rozhrania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Objednávací dotykový terminál stravy, dotykový displej, min 20" | ks | 1 | ||
1.1 Čítačka bezkontaktných kariet - objednávanie stravy | ks | 1 | ||
2. Objednávanie pomocou web rozhrania | ks | 1 | ||
3. Bezkontaktné čipové karty | ks | 650 | ||
4. Výdajný terminál stravy | ks | 2 | ||
4.1 Čítačka bezkontaktných kariet - výdaj stravy | ks | 2 | ||
5. Stolový PC | ks | 2 | ||
6. LCD monitor k PC - min. 24", displej s rozlíšením Full HD (1920 × 1080), | ks | 2 | ||
7. Softwarové vybavenie stravovacieho systému vrátane licencie | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovací systém umožňuje: | Objednávanie, stornovanie, pridávanie a vyberanie jedál z burzy prostredníctvom dotykového terminálu a intranetovom portáli užívateľa. |
- | Moduly systému: objednávanie stravy, výdaj stravy, burza stravy, správa systému, (kredity, jedálny lístok, prehľady, reporty...) |
- | Vystavenie jedálneho lístka a informácii o jedálni na intranetovom portáli užívateľa |
- | Objednávanie rôznych druhov jedál na min. 5 dní dopredu |
- | Objednávkový aj bezobjednávkový režim činnosti |
- | Vysoká parametrizovateľnosť a flexibilita systému |
- | Export dát do mzdových systémov |
- | Jednoduchá správa dát a možnosť zálohy na rôzne prenositeľné média |
- | Identifikácia stravníka bezkontaktnou čipovou kartou |
- | Nástroj na tvorbu jedálneho lístka z vopred zadefinovaného zoznamu |
- | Dostupnosť automatických aktualizácií cestou dodávateľa na základe podkladov objednávateľa |
Položka č. 1 | Terminál ma buď zabudovaný záložný zdroj alebo je ním dovybavený (v prípade výpadku zariadenie funguje min. 2 hodiny) |
Položka č. 4 | Výdajný terminál s funkciou zobrazovania zostatku, potvrdzovacie tlačidlo pre kuchára |
Položka č. 5 | PC vybavený procesorom Intel i5, RAM minimálne 8 GB, HDD 7200 otáčkový min. 500 GB, OS Windows 10 Enterprise, klávesnica, optická myš |
Upevňovacie zariadenia terminálov, čítačiek kariet | podľa potreby |
Záručný servis, profylaktika, up-grade systému | min. 24 mesiacov |
Iné požiadavky: | Inštalácia HW aplikácií, Inštalácia SW aplikácií vrátane naplnenia systému dátami. Zaškolenie obsluhy SW a HW, podpora pri nábehu systému. |
Objednávateľ zabezpečí na vlastné náklady: | - operačný systém serverový, - napájanie 230 V, - internetovú sieť vrátane kabeláže |
Názov |
1. DODACIE PODMIENKY: |
1.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1.2 Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
1.3 Vrátane zaškolenia min. 5 osôb |
1.4 Požaduje sa, aby dodanie zariadení a inštalácia bola vykonaná v pracovné dni v dobe od 07,00 hod. do 13,00 hod. |
1.5 Požaduje sa, aby dodávateľ dohodol termín dodania tovaru s kontaktnou osobou objednávateľa najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním. |
1.6 Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení (vylúčený je aj repasovaný a zánovný tovar). |
1.7 Predajca môže ponúknuť zariadenia s vyššími parametrami, nesmie však ponúknuť tovar, ktorý nebude spĺňať ktorýkoľvek z požadovaných parametrov. |
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj vrátane DPH do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
1.9 Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto Zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby bude mať také vlastnosti, aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar a služba spravidla používa. |
1.10 Na požiadanie Objednávateľa je Dodávateľ povinný tomuto predložiť doklad preukazujúci, oprávnenie Dodávateľa dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
2. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ZÁRUKA: |
2.1 Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov, s odstránením vady/poruchy do 24 hodín od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom |
2.2 Doba nahlasovania vád Kupujúcim Dodávateľovi je v pracovných dňoch v čase od 6:00 h. do 15:00 h |
2.3 V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický tovar |
2.4 Doba na odstránenie porúch alebo akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický tovar začína plynúť od nahlásenia poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru na zodpovedné servisné stredisko Dodávateľa |
2.5 Pri nahlasovaní poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru uvedie poverený zodpovedný pracovník Kupujúceho miesto, adresu, typ tovaru, príznaky poruchy a kontakt. |
2.6 Dodávateľ je schopný zabezpečiť obhliadku reklamovaného predmetu zmluvy do 24 hodín po nahlásení vady alebo poruchy. |
2.7 Kupujúci sa zaväzuje zabezpečiť prístup k poškodenému tovaru pre príslušných pracovníkov Dodávateľa vo vzájomne dohodnutom termíne. Pri nezabezpečení prístupu Kupujúcim sa predlžuje lehota na odstránenie poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru o tú dobu, po ktorú tovar nebol takto sprístupnený |
3. PLATOBNÉ PODMIENKY: |
3.1 Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu miesta plnenia zmluvy. |
3.2 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia. |
3.3 Pri dodaní tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatný dodací list. |
4. LICENČNÉ USTANOVENIA: |
4.1 Dodávateľ na základe tejto zmluvy udeľuje Objednávateľovi súhlas na používanie licencie a príslušnej dokumentácie uvedenej v Technickej špecifikácii (ďalej „licencia“) v zmysle ustanovení Autorského zákona. |
4.2 Objednávateľ sa zaväzuje používať licenciu na stravovací systém (ďalej aj „SW“) v súlade s licenčnými podmienkami, uvedenými v tejto zmluve, pričom jednorazová odmena za prevod je obsiahnutá v Cene |
4.3 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť licenciu k stravovaciemu systému uvedenému v Technickej špecifikácii, ktorá nie je zaťažená takými právami tretích osôb, ktoré by znemožňovali riadny a bezproblémový výkon licencie, inak zodpovedá Objednávateľovi za škodu |
4.4 V prípade, že bude vyhlásenie podľa bodu 4.3 nepravdivé, Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vykonať všetky účinné opatrenia na ochranu práv Objednávateľa, vyplývajúcich Objednávateľovi z poskytnutých licencií. |
4.5 Dodávateľ touto zmluvou poskytuje Objednávateľovi časovo neobmedzenú a nevýhradnú licenciu. |
4.6 Objednávateľ je na základe udelenej licencie/cií oprávnený: |
4.6.1 používať SW vrátane dokumentácie spôsobom uvedeným v tomto odseku zmluvy; |
4.6.2 zhotoviť a udržiavať zálohové kópie pre zabezpečovací účel, alebo na nahradenie oprávnene nadobudnutej inštalácie SW, ak sa pôvodná inštalácia zničila alebo inak poškodila |
4.7 Práva a povinnosti zmluvných strán v tejto zmluve neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 618/2003 Z.z. Autorský zákon v platnom znení |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade porušenia podmienok dojednaných v tejto zmluve Dodávateľom, bude Objednávateľ oprávnený bez zbytočného odkladu odstúpiť od zmluvy a Dodávateľ nebude mat nárok na náhradu škody. Písomné odstúpenie od zmluvy bude účinné dňom jeho doručenia Dodávateľovi |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
11.10.2018 07:00 — 31.10.2018 13:00
1,00 súbor položiek podľa tejto kúpnej zmluvy
9 860,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2018 08:21
02.10.2018 10:00
02.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2018 09:45 - Vstupná ponuka | 6 948,00 | € | Cena s DPH |
02.10.2018 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 936,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: