00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
17897700
Vladimír Slavko
Nová 2941/59, Lieskovec, 96221, SVK
Zabezpečenie nepravidelnej autobusovej prepravy na terénne cvičenia
preprava, autobusová, nepravidelná
Služba
1. Zabezpečenie nepravidelnej autobusovej prepravy na terénne cvičenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Autobusová preprava osôb a batožiny na vyžiadanie z miesta na miesto na základe objednávky objednávateľa s časovým harmonogramom na území Slovenskej republiky. |
Autobusovou prepravou sa rozumie pristavenie autobusov v mieste nakládky, naloženie osôb a batožiny na mieste nakládky, preprava týchto osôb do cieľového miesta prepravy, čakanie na tieto osoby, opätovné naloženie prepravovaných osôb a batožiny v cieľovom mieste prepravy a návrat na miesto nakládky. |
V niektorých prípadoch môže mať jedna vykonaná preprava viac cieľových miest prepravy, v takom prípade je poskytovateľ povinný prepravované osoby a batožinu dopraviť na všetky určené cieľové miesta prepravy, počkať tam na ne a následne po naložení prepravovaných osôb a batožiny na poslednom určenom cieľovom mieste prepravy ich doviezť naspäť na miesto nakládky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A. Prepravné | km | 12350 | ||
B. Stojné | štvrťhodín | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požiadavky na vozidlo (autobus) a jeho vybavenie: | predpokladaný požadovaný počet: 1 až 8 autobusov na deň, podľa aktuálnej potreby verejného obstarávateľa a vzhľadom k počtu prepravovaných osôb |
- | jedná sa o nepravidelnú prepravu osôb a batožiny v rozsahu cca 30 dní počas 60 kalendárnych dní |
- | vozidlo v čase prepravy musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole, dobrý technický stav vozidla |
- | autobus musí mať min. 45 miest na sedenie a štandardný priestor na prevoz batožiny prepravovaných osôb |
- | v prípade menšieho počtu prepravovaných osôb na konkrétne terénne cvičenie, môže dodávateľ uskutočniť prepravu aj menším typom autobusu vhodný pre daný počet prepravovaných osôb |
- | autobusy musia byť z technického aj bezpečnostného hľadiska prispôsobené na prepravu osôb v sťažených podmienkach - jedná sa prevažne o dopravu po účelových komunikáciách ako aj lesných cestách |
- | dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie vozidla v čase prepravy |
2. Požiadavky na prepravu: | pristaviť dohodnuté vozidlo na určené miesto najneskôr 15 min. pred plánovaným odchodom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak |
- | dodávateľ zabezpečí, aby vodič zaparkoval vozidlo na mieste príchodu tak, aby bolo zabezpečené bezpečné vystúpenie a zhromaždenie prepravovaných osôb dopravy mimo cestnej komunikácie |
- | autobusy musia byť spôsobilé na dohodnutú prepravu, vybavené pohonnými hmotami a spôsobilou posádkou (vodičmi/vodičom), ktorá je povinná starať sa pri preprave osôb najmä o ich bezpečnosť |
- | dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy dopravného prostriedku najneskôr do 3 hod. od nahlásenia poruchy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak |
- | dodávateľ zabezpečí, aby počas prepravy na dlhšie vzdialenosti boli dodržiavané bezpečnostné prestávky podľa platnej legislatívy a na miestach s možnosťou vykonania osobnej hygieny |
3.Požiadavky na vodiča/posádku: | spôsobilá posádka (vodiči/vodič) s príslušnou odbornou spôsobilosťou na výkon požadovanej služby, slušné vystupovanie |
4.Požiadavky na dodávateľa služby: | dodávateľ musí mať oprávnenie vykonávať cestnú motorovú dopravu – vnútroštátnu nepravidelnú autobusovú dopravu |
- | dodávateľ zodpovedná za to, že počas celej doby každej poskytovanej dopravy budú dodržané všetky legislatívne a iné technické a bezpečnostné predpisy vzťahujúce sa na poskytovanú službu |
- | dodávateľ, zamestnanci, subdodávatelia dodávateľa sú povinní v čase vykonávania služieb pre objednávateľa dodržiavať bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, zásady požiarnej a civilnej ochrany |
- | ako aj zákaz požívania alkoholických a iných omamných látok pred a počas výkonu služieb |
Názov |
1. Po uzavretí zmluvy dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní rozpis jednotkových cien prepravného a stojného prepočítané z jeho celkovej ponúknutej ceny na 12 350 km prepravného a 250 štvrťhodín stojného. Tieto aktualizované jednotkové ceny (sadzby) za 1 km prepravného a 1 štvrťhodinu státia budú zaokrúhlené na dve desatinné miesta a budú nemenné počas celého obdobia platnosti tejto zmluvy. |
2. Pod cenou za "prepravné" sa rozumie celková cena, včítane všetkých nákladov na prepravu (pristavenie vozidla, naloženie a vyloženie osôb a batožiny, PHM, mzdové náklady vodiča, povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie, náklady súvisiace s údržbou a opotrebovaním vozidla a i.), prepočítaná na 1 km jazdy. V tejto cene musia byť zahrnuté aj všetky ostatné náklady dodávateľa, potrebné pre riadne poskytnutie služby, okrem parkovného a diaľničných poplatkov, resp. nákladov za mýto na spoplatnené úseky ciest. |
3. Pod cenou za "stojné" sa rozumie celková cena, včítane všetkých ďalších súvisiacich nákladov za zdržanie (čas čakania a všetky ostatné výdavky vzniknuté pri poskytovaní služby bez ohľadu na dĺžku čakania). |
4. Dodávateľ musí mať oprávnenie vykonávať cestnú motorovú dopravu – vnútroštátnu nepravidelnú autobusovú dopravu. Objednávateľ požaduje predložiť toto oprávnenie kontaktnej osobe objednávateľa v lehote do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
5. Dodávateľ zabezpečí na prepravu profesionálnych vodičov, z ktorých každý je držiteľom vodičského preukazu triedy D a musí spĺňať požiadavky na psychologickú a zdravotnú spôsobilosť podľa platnej legislatívy pre vodičov autobusov, ako aj všetky ďalšie tu neuvedené požiadavky podľa platnej legislatívy pre poskytovanú službu. Doklady potvrdzujúce citovanú spôsobilosť musí mať vodič pri sebe. |
6. Obidve zmluvné strany si určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto zmluvy a ich kontaktné údaje (meno, tel. číslo, e-mailová adresa). |
7. Preprava sa bude uskutočňovať na základe písomných objednávok objednávateľa, a to podľa podmienok, ktoré objednávateľ v objednávke určí. Objednávku musí objednávateľ doručiť dodávateľovi najneskôr 10 dní pred samotnou realizáciou prepravy. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo stornovať (zrušiť) objednávku, a to najneskôr 48 hodín pred začiatkom plánovanej prepravy a túto skutočnosť oznámi bez zbytočného odkladu kontaktnej osobe elektronicky (e-mailom) aj telefonicky. Pri stornovaní objednávky v uvedenej lehote dodávateľ sa zaväzuje, že nebude objednávateľovi účtovať storno poplatok. |
9. Dodávateľ bude objednávateľovi fakturovať uvedené služby iba týmto spôsobom: skutočne odjazdené km x jednotková nemenná sadzba za 1 km jazdy (prepravné) a skutočné štvrťhodiny státia x jednotková nemenná sadzba za 1 štvrťhodinu státia (stojné), prípadné skutočné ďalšie nevyhnutné výdavky vzniknuté s touto prepravou (parkovné, mýto a pod.). |
10. Evidenciu najazdených kilometrov bude dodávateľ evidovať a fakturovať od miesta pristavenia do konečného miesta objednaného objednávateľom. Súčasťou každej faktúry bude rozpis jazdy s uvedením nasledovného: dátum jazdy, miesto odchodu a miesto príchodu, počet najazdených kilometrov, počet hodín stojného, výpis mýtnych transakcií, počet cestujúcich a podpis zodpovednej osoby za objednávateľa. V prípade navýšenia výdavkov na prepravu v rozpise jazdy musí byť uvedené jeho odôvodnenie. |
11. Počet kilometrov a štvrťhodín uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je len orientačný a môže sa počas plnenia zmluvy zvýšit alebo znížit podľa potrieb objednávateľa pri dodržaní celkovej ceny tejto zmluvy. |
12. Celková cena sa určí ako súčet ceny za 12 350 km jazdy a ceny za 250 štvrťhodín stojného. |
13. Dodávateľ má nárok na úhradu odplaty výlučne za prepravu z miesta nakládky (mesto Zvolen) do cieľového miesta a naspäť na miesto nakládky. Dodávateľ nemá nárok na úhradu prepravy, ktorú s dopravným prostriedkom vykonal preto, aby ho pristavil na mieste nakládky. |
14. Objednávateľ nemá povinnosť uhradiť dodávateľovi cenu za zdržanie v prípade, že toto zdržanie je zapríčinené výkonom povinných páuz vodiča tak, ako mu to ukladajú osobitné predpisy. |
15. Objednávateľ je povinný zaplatiť dodávateľovi odplatu za poskytnutie služby na základe ním vystavenej faktúry, ktorú dodávateľ vystaví do 10 dní odo dňa vykonania skutočnej prepravy. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
16. Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať: obchodné meno, sídlo a IČO dodávateľa a objednávateľa, číslo faktúry, deň vystavenia faktúry, označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má odplata uhradiť, fakturovanú odplatu za vykonanú cestu a DPH, samostatne a úhrnne, fakturovanú cenu za zdržanie a DPH, fakturovanú cenu za myto a DPH, samostatne a úhrnne, fakturovanú odplatu celkom a DPH, samostatne a úhrnne, označenie vykonanej prepravy, odtlačok pečiatky a podpis. |
17. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v bode 16 je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie. V takom prípade sa prerušuje plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začína plynúť od dátumu doručenia opravenej, alebo doplnenej faktúry, spĺňajúcej minimálne náležitosti daňového dokladu. |
18. Periodicita zasielania objednávok na plnenie počas platnosti tejto zmluvy je závislá od potrieb objednávateľa. Skutočný rozsah využitia vozidiel závisí od potrieb a jednotlivých objednávok objednávateľa počas trvania tejto zmluvy. Objednávateľ nie je povinný objednať celý predpokladaný rozsah využitia vozidiel počas jej trvania, ktorý je uvedený v technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
19. V prípade, že si dodávateľ nesplní svoju povinnosť vykonať prepravu podľa objednávky má objednávateľ právo uplatniť si voči dodávateľovi nárok na (t.j. požadovať od dodávateľa) zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50% z odplaty, ktorú by inak za vykonanú prepravu dodávateľovi uhradil, a to aj vtedy, ak porušenie predmetnej povinnosti nezavinil. Zmluvné strany sa zároveň dohodli, že objednávateľ má popri nároku na zmluvnú pokutu podľa tohto bodu aj právo požadovať od dodávateľa náhradu škody, a to v celom rozsahu. |
20. V prípade, že si objednávateľ nesplní svoju povinnosť stanovenú v bode 16 tejto zmluvy, a to zaplatiť dodávateľovi za vykonanie prepravy, je dodávateľ oprávnený požadovať od objednávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z dlžnej sumy, za každý, aj začatý deň omeškania. |
21. V prípade, že v období plnenia tejto zmluvy dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu alebo k nedodržaniu ktorejkoľvek zmluvnej podmienky, bude sa toto považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a objednávateľ si vyhradzuje v tomto prípade okamžite od tejto zmluvy odstúpiť, uplatnit si náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
22. Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví prepravovaných osôb alebo na prepravovanej batožine, ktorá vznikne počas ich prepravy jeho zavinením. |
23. Objednávateľ zodpovedá za škodu spôsobenú na dopravnom prostriedku prepravovanými osobami. |
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
2
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
19 788,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2018 12:05
26.09.2018 10:00
26.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.09.2018 14:44 - Vstupná ponuka | 19 788,00 | € | Cena s DPH |
24.09.2018 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 788,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: