00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazené a vákuované produkty
Predsmažené zemiakové hranolčeky, mrazená zelenina
Tovar, Služba
1. Mrazené a vákuované produkty
|
|
---|---|
Funkcia |
Hlboko zmrazené/chladené potravinové produkty pre potreby stravovacieho zariadenia verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zemiakové hranolčeky predsmažené, Fast Fry, rez 10x10 mm, príprava max 90 sec, možnosť skladovať aj v chladničke po dobu 4 dní, bezlepkové, vhodné na prípravu v sitách CombiFry bez pridania oleja v SCC Rational. Vhodné a výrobcom SCC odporúčané značky produktov : Farmfries, McCain, 11erElfer, LameWeston, agrarfrost, Aviko, deuchecheese, Stover. Pred samotným dodávaním požadujeme dodanie vzorky a jej odskúšanie v sitách. Balenie max 2,5 kg v sáčku | kg | 20000 | ||
Mediterrianea mix | kg | 200 | ||
Andalúzia grill mix zelenina | kg | 200 | ||
Sombrerro šalát mix | kg | 150 | ||
Versales mix | kg | 150 | ||
Šampiňony krájané, bal max 2,5kg | kg | 300 | ||
Mrazené fazuľové lusky krájané, bal max 2,5kg | kg | 600 | ||
Mrazený karfiol ružičky, bal max 2,5kg | kg | 600 | ||
Zeleninová zmes pod sviečkovú, bal max 2,5kg | kg | 350 | ||
Kukurica mrazená zrno, bal max 2,5kg | kg | 300 | ||
Špenát mrazený, bal max 2,5kg | kg | 200 | ||
Kel mrazený krájaný, max 2,5 kg balenie | kg | 400 | ||
Wok zmes klasik, max 2,5kg balenie | kg | 200 | ||
Tekvica mrazená rezaná, max 5 kg balenie | kg | 150 | ||
Huby zmes mrazená do omáčok a polievok, max 2,5kg balenie | kg | 100 | ||
Ovocie mrazená lesná zmes, max 2,5kg balenie | kg | 100 | ||
Mrazené maliny celé, max 2,5kg balenie | kg | 50 |
Názov |
Konečné ceny stanovené dodávateľom v elektronickej aukcii sú počas platnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu dochádza podľa sezónnosti a aktuálnej priemernej ceny na trhu (www.apa.sk). K zmene ceny môže dôjsť prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. |
V prípade, že odberateľ zistí, že dopravné prostriedky, ktorými sa zabezpečuje doprava, alebo podstatná chladiaca časť zariadenia je poškodená, alebo nefunkčná, vyzve dodávateľa na opravu. V prípade, že daná porucha má vplyv na kvalitu dodávky potravín, pristupuje sa k výmene tovaru do 30 min od telefonického nahlásenia závady. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006 - 100 PK SR. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
Všetky uvedené doklady na plnenie tejto Rámcovej dohody, ktoré je povinný dodávateľ doručiť do 5 pracovných dní, akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originálne doklady je potrebné zároveň zaslať poštou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť rozpis sadzby, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody. Ceny budú uvedené za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH; zároveň bude uvedená celková cena s požadovanými množstvami s DPH aj bez DPH. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/4. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Dodávku tovaru je dodávateľ povinný zabezpečiť denne v pondelok až piatok čase od 05,00-06,00 hodiny na základe objednávky vystavenej v predchádzajúci deň dodania do 08,00 hod. |
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach. |
Skutočný objem objednaného tovaru môže byť nižší/vyšší v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. Odberateľ nie je povinný vyčerpať počas platnosti Rámcovej dohody celkový finančný objem dohody. |
Verejný obstarávateľ môže po vzájomnej dohode objednať aj iný druh tovaru, ktorý je príbuzný obstarávanému tovaru, ktorý nie je určený v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny uvedenej v oficiálnom cenníku dodávateľa, ktorý dodávateľ doručí ku dňu začiatku platnosti rámcovej dohody alebo bude mať zverejnený na svojej internetovej stránke ku dnu začiatku platnosti rámcovej dohody pri neprekročení celkovej ceny stanovenej touto rámcovou dohodou. |
Cena nebude vyššia ako je obvyklá cena za rovnaký tovar v danom čase. Ak to bude potrebné, v prípade sporu sa obvyklá cena určí podľa poslednej priemernej ceny tovaru uvedenej na www.apa.sk. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% z kúpnej ceny tovaru, s ktorého dodaním sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list. |
Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 2 hodín od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do 1 hodiny od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ či už v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve dodaného tovaru a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľa. |
Dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny za tovar kúpený u iného dodávateľa podľa predchádzajúceho odseku, tento rozdiel uhradiť. Tento nárok preukáže - a) v prípade nedodržania kvality - reklamačným listom, b) v prípade nedodržania kvantity - záznamom o nedodržaní objednaného množstva. Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade jej podstatného porušenia. |
Za podstatné porušenie rámcovej dohody sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet dohody v rozsahu, kvalite jednotlivých druhov tovaru stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto dohode. |
Do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predloží dodávateľ platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, na motorové vozidla, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovaru určenej touto Rámcovou zmluvou. Vozidlo musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho charakteru. Úspešný uchádzač predloží obstarávateľovi platné osvedčenie regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
Predložené doklady musia byť originál alebo úradne overená kópia. |
Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade jej podstatného porušenia. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom |
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný |
c) Neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v cenovej ponuke |
d) Úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil) |
e) Omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru |
f) Nesplnenie si povinnosti dodávateľa oznámiť odberateľovi neschopnosť dodať požadovaný tovar v dohodnutej lehote |
Ak odberateľ bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť odberateľovi najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti z rámcovej dohody. V prípade nesplnenia si tejto oznamovacej povinnosti má odberateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške uvedenej v nasledujúcom odseku, ako aj uplatniť voči nemu nárok na náhradu škody. |
Ak dodávateľ poruší podmienky stanovené v rámcovej dohode, je odberateľ oprávnený požadovať od neho zmluvnú pokutu vo výške 150€ za každé porušenie a na každom odbernom mieste. V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru alebo v prípade jeho nedodania sa uplatní zmluvná pokuta uvedená vyššie v týchto podmienkach. Uhradením zmluvnej pokuty nezaniká nárok odberateľa na náhradu škody vo výške vzniknutej škody. |
Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu. |
Stravovacie zariadenie Menza, Univerzitná 1, 01026 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 celok
40 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2018 12:58
01.10.2018 13:00
01.10.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.09.2018 09:53 - Vstupná ponuka | 40 000,00 | € | Cena bez DPH |
28.09.2018 11:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: