35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
34115901
Marius Pedersen, a.s.
Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK
Skládkovanie odpadov
skládkovanie, zneškodnenie, odpady
Služba
1. Likvidácia a spracovanie odpadu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
15 01 06 zmiešané obaly | tona | 0 | 400 | |
16 01 19 plasty | tona | 0 | 10 | |
16 02 14 vyradené zariadenia iné ako uvedené v 16 02 09 až 16 02 13 | tona | 0 | 5 | |
17 02 03 plasty | tona | 0 | 5 | |
17 03 02 bitúmenové zmesi iné ako uvedené v 17 03 01 | tona | 0 | 50 | |
17 05 04 zemina a kamenivo iné ako uvedené v 17 05 03 | tona | 0 | 50 | |
19 08 02 odpad z lapačov piesku | tona | 0 | 10 | |
19 08 05 kaly z čistenia komunálnych odpadov | tona | 0 | 25 | |
20 01 38 drevo iné ako uvedené v 20 01 37 | tona | 0 | 10 | |
20 03 03 odpad z čistenia ulíc | tona | 0 | 25 | |
17 04 11 káble iné ako uvedené v 17 04 10 | tona | 0 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obstarávateľ požaduje, aby dopravná dostupnosť skládok odpadov z každej z nasledujúcich miest bola: | maximálne 30 km |
Horná Streda | maximálne 30 km |
Nové Mesto nad Váhom | maximálne 30 km |
Chocholná | maximálne 30 km |
Nemšová | maximálne 30 km |
Ilava | maximálne 30 km |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť obstarávateľovi integrované povolenie podľa § 19 zákona č. 39/2013 Z.z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov, ktoré sú predmetom zákazky, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť. |
Ak uchádzač neprevádzkuje príslušné zariadenie na zneškodňovanie odpadov, musí v ponuke predložiť aj zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom- prevádzkovateľom zariadenia, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s obstarávateľom oprávnený odovzdávať príslušné druhy odpadov. |
Doklady v zmysle vyššie uvedeného, ktoré sú verejne prístupné na webovom sídle príslušného orgánu štátnej správy (napr. Slovenskej inšpekcie živ. prostredia) nemusí uchádzač predkladať, iba uvedie označenie dokladu a webového sídla, na ktorom si obstarávateľ predmetnú skutočnosť overí. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmlvuy predložiť adresu a kontaktnú osobu na prevádzkovateľa skládky odpadov. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi položkový rozpočet celkovej ceny - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadu s uvedením jednotkovej ceny za skladkovanie odpadu za 1 tonu odpadu a celkovej ceny za zneškodnenie príslušného množstva odpadu. Dodávateľ predloží rozpočet cien bez DPH a s DPH. |
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenia negatívnej referencie pre dodávateľa. |
V zmluvnej cene sú započítané aj všetky náklady na predmet zákazky a poplatky za zneškodnenie, zhodnotenie a likvidáciu odpadu podľa platnej legislatívy SR. |
V prípade zmeny sadzby DPH a zmeny výšky zákonných poplatkov je dodávateľ oprávnený voči obstarávateľovi tieto uplatniť v zmenenej výške od účinnosti takejto zmeny na základe príslušného právneho predpisu. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou. |
Subdodávka tejto služby nie je možná bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť vykonávanie služby počas celej platnosti zmluvy svojimi zamestnancami. |
Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu. |
Poskytovateľ služby je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. |
V prípade, že poskytovateľ služby nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas, v lehotách dohodnutých v harmonograme vývozu odpadov, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z faktúrovanej sumy za nezabezpečené služby a to za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. Faktúra vystavená poskytovateľom služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Poskytovateľovi služby sa neumožňuje predložiť variantné riešenie k predmetu zákazky. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov |
Objednávateľ si zabezpečuje dopravu odpadu na vlastné náklady. |
SSÚD 4 Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín - Zlatovce, Trenčiansky, Slovenská republika
01.10.2018 00:00 — 30.09.2019 00:00
595,00 tona
37 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2018 14:28
21.09.2018 14:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.09.2018 09:20 - Vstupná ponuka | 37 500,00 | € | Cena bez DPH |
20.09.2018 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: