00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelársky materiál
kancelárske potreby, drobný kancelársky materiál
Tovar
1. Kancelársky materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Kancelárske potreby pre použitie na administratívnu prácu v kancelárii. |
2. Dodávka kancelárskych potrieb nových, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa. |
3. Dodávka kancelárskych potrieb vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Samolepiace bločky, 75x75 mm, 200 listov, mix farieb - šípka (jednotlivé listy sú v rôznych farbách) | ks | 50 | ||
2. Zatváracia doska s klipom a výsekom, vyrobená z PVC, formát A4, mix farieb, s priestorom na založenie pera | ks | 50 | ||
3. Elegantná súprava kovového guľôčkového pera a mechanickej ceruzky, guľôčková náplň modrej farby s hrúbkou 0,7 mm, mechanická ceruzka s tuhou hrúbky 0,5 mm, dodávané v plastovej krabičke | ks | 50 | ||
4. Zošiť A4 "ľudový motív" - modrý ornament", 2018, 40 listov, linajkový (8 mm), 444, zošit má pevnú obálku vyrobenú z papiera s plošnou hmotnosťou 200 g/m2 so zvýšenou odolnosťou proti roztrhnutiu, vnútorné listy sú z bieleho bezdrevného papiera, zošit je navyše spojený trojitým spinkovaním, linajky veľkosti 8 mm, s okrajmi | ks | 250 | ||
5. Guľôčkové pero z plastu so zasúvacou mechanikou náplní a ergonomicky tvarovaným pogumovaným úchopom, umožňuje ľahké písanie, priehľadné telo, šírka stopy: 0,7 mm, farba náplne vo farbe doplnkov pera | ks | 250 | ||
6. Štvorcový zvýrazňovač Trafalgar. Zvýrazňovač štvorcového tvaru s plochými hrotmi žltého, oranžového, ružového a zeleného zvýrazňovača. ABS plast. Rozmer 8x8x1,5 cm, farba čierna | ks | 300 | ||
7. PVC obálka A4 na dokumenty, pevné zapínanie, materiál: nepriehľadný PP, 180 mik | ks | 300 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov pre všetky položky, |
1.2. špecifikáciu ponúkaných tovarov pre všetky položky, |
1.3. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
1.4. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane balenia, dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
8. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Drážovská cesta 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.10.2018 18:00 — 19.10.2018 15:00
1,00 súbor
2 050,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2018 11:36
21.09.2018 11:45
21.09.2018 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2018 13:19 - Vstupná ponuka | 2 050,00 | € | Cena s DPH |
21.09.2018 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 044,73 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: