42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
45906114
TR TECHNIC s.r.o.
39, Lukavica, 08621, SVK
Reťazový kladkostroj do 3 200kg s poistkou
Reťazový kladkostroj
Tovar, Služba
1. Reťazový kladkostroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Ručne ovládaný reťazový kladkostroj na zdvíhanie a spúšťanie bremien s poistkou zamedzujúcou vypadnutiu bremena a samočinnou prítlačnou brzdou. |
Robustné prevedenie určené pre dielne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nosnosť | kg | 3200 | ||
maximálna výška zdvihu | m | 3 | 6 | |
minimálna výška zdvihu | mm | 500 | 520 | |
počet nosných reťazí | ks | 1 | 2 | |
hmotnosť | kg | 35 | 45 | |
šírka | mm | 250 | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poistka zamedzujúca vypadnutiu bremena | áno |
Samočinná prítlačná brzda | áno |
Závesný / upevňovací hák s poistkou | áno |
Zdvíhacia článková reťaz | legovaná oceľ - pozinkovaná |
Ručná reťaz | oceľ - pozinkovaná |
Zavesenie kladkostroja | závesný hák s poistkou |
Revízia v rozsahu konštrukčných skupín a podskupín podľa príslušných platných noriem v súlade s požadovanými technickými, kvalitatívnymi a ostatnými podmienkami (plná funkčnosť a prevádzky schopnosť). | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
3. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
6. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
7. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
8. Platba faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
9. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí predmetu zmluvy. |
10. Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
11. Ak v momente uzavretia zmluvy, nie je dodávateľ (ak má povinnosť) zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 10 dní od momentu uzavretia Zmluvy, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
12. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
13. V prípade použitia obalových materiálov, tieto musia byť jednorázové, nevratné, ekologicky zlikvidovateľné. |
14. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
15. Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný opis tovaru s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH). |
16. Parametre uvedené v Technických vlastnostiach predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie týchto parametrov sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na okamžité odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
27.09.2018 09:00 — 31.10.2018 09:00
1,00 ks
725,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2018 08:28
24.09.2018 11:00
24.09.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2018 10:42 - Vstupná ponuka | 725,00 | € | Cena bez DPH |
21.09.2018 19:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 710,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: