30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
50982516
ĽUBICA, s.r.o.
Vajnorská 131/A, Bratislava, 83104, SVK
Osobné ochranné pracovné prostriedky - pracovný odev
Osobné ochranné pracovné prostriedky, OOPP, pracovný odev
Tovar
1. Pracovný odev (ďalej aj ako "predmet plnenia", "tovar")
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochrana zamestnancov pred škodlivými vplyvmi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tričko dlhý rukáv | ks | 92 | ||
2. Tričko krátky rukáv | ks | 282 | ||
3. Polokošeľa krátky rukáv - pánska | ks | 71 | ||
4. Polokošeľa krátky rukáv dámska | ks | 93 | ||
5. Polokošeľa dlhý rukáv pánska | ks | 61 | ||
6. Polokošeľa dlhý rukáv dámska | ks | 43 | ||
7. Dámska blúzka s krátkymi rukávmi | ks | 8 | ||
8. Dámska blúzka s dlhými rukávmi | ks | 8 | ||
9. Dámska a pánska flisová vesta | ks | 32 | ||
10. Ponožky bavlnené | ks | 230 | ||
11. Flísová bunda so zapínaním na zips | ks | 11 | ||
12. Pracovné nohavice teplákového typu - pánske | ks | 1 | ||
13. Pracovné nohavice teplákového typu - dámske | ks | 39 | ||
14. Termo tielko pánske so širokými plecnicami | ks | 30 | ||
15. Termo tielko dámske so širokými plecnicami | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Tričko dlhý rukáv, pánske, požadovaná farebnosť: biele - 2ks, tmavomodré 69 ks, modré - 14, čierne - 7 ks, veľkosti S -4XL | materiál: kvalitná 100% česaná bavlna, min. 190g/m2, single jersey, 2-vrstvový rebrovito pletený priekrčník s elastanom, (EN 340) |
2. Tričko krátky rukáv, pánske, požadovaná farebnosť: biele - 13 ks, tmavomodrá 81 ks, modré - 64, čierna - 124 ks, veľkosti S -4XL | materiál: kvalitná 100% bavlna, min. 180g/m2, bez bočných švov, okrúhly priekrčník, (EN 340) |
3. Polokošeľa krátky rukáv, pánska, požadovaná farebnosť: tmavomodrá, veľkosti S - 4XL | materiál: kvalitná 100% bavlna, min. 190g/m2, košeľový golier, ploché švy v golieri a na koncoch rukávov, zapínanie na 3 gombíky, (EN 340) |
4. Polokošeľa krátky rukáv - dámska, požadovaná farebnosť: biela - 2 ks svetlotmavomodrá - 24 ks, tmavomodrá - 20 ks, červená - 47 ks, veľkosti S - XXL | materiál: 95 % kvalitná česaná bavlna, 5% lycra, min. 200g/m2, košeľový golier, strih zvýrazňujúci postavu, zapínanie min. na 3 gombíky, (EN 340) |
5. Polokošeľa dlhý rukáv - pánska, požadovaná farebnosť: tmavomodrá - 61 ks, veľkosti S - 4XL | materiál: kvalitná 100% bavlna, min. 190g/m2, košeľový golier, zapínanie min. na 3 gombíky, (EN 340) |
6. Polokošeľa dlhý rukáv - dámska, požadovaná farebnosť: tmavomodrá - 16 ks, červená 27 ks, veľkosti S - XXL | materiál: kvalitná 100% bavlna, min. 220g/m2, košeľový golier, (EN 340) |
7. Dámska blúzka s krátkymi rukávmi, požadovaná farebnosť: svetlomodrá - 8 ks, veľkosti S - XXL | materiál: 60% bavlna a 40% polyester, splývajúci nepriesvitný materiál, tvarovaná prsnými a pásovými záševmi, s rozhalenkou a košeľovým golierom, zapínanie na 5 gombíkov |
8. Dámska blúzka s dlhými rukávmi, požadovaná farebnosť: svetlomodrá - 8 ks, veľkosti S - XXL | materiál: 60% bavlna a 40% polyester, splývajúci nepriesvitný materiál, tvarovaná prsnými a pásovými záševmi, s rozhalenkou a košeľovým golierom, zapínanie na 5 gombíkov |
9. Dámska a pánska flisová vesta, požadovaná farebnosť: modrá - 17 ks, biela - 2 ks, tmavomodrá 13 ks, veľkosti S - XXL | materiál: 100% PES, Micro Fleece, 280g/m2, vesta má viazaný okraj u límčeka, prieramkov a u zipsov, dve vrecká. Materiál musí byť odolný proti plstnateniu. |
10. Ponožky bavlnené, požadovaná farebnosť: čierna - 230 ks, veľkosti 38 - 48 | materiál: 100% bavlna, pohodlný komfortný lem. Spevnená päta a špica |
11. Flísová bunda so zapínaním na zips, požadovaná farebnosť: tmavomodrá 11 ks, veľkosti S - XXL | Vrchný materiál polar flis 400g/m2, 100% pollyester, rukávy s elastickou manžetou, vrecká na zips, certifikované pre minimálne riziká |
12. Pracovné nohavice teplákového typu - pánske, požadovaná farebnosť: farba neurčená, veľkosti S - XXL | materiál: 95%bavlna a 5% Spandex, gramáž 200 g/m2, pružný pás stiahnutý gumou, spodný lem môže byť na stiahnutie šnúrkou |
13. Pracovné nohavice teplákového typu - dámske, požadovaná farebnosť: farba neurčená, veľkosti S - XXL | materiál: 95%bavlna a 5% Spandex, gramáž 200 g/m2, pružný pás stiahnutý gumou, spodný lem môže byť na stiahnutie šnúrkou |
14. Termo tielko pánske so širokými plecnicami, požadovaná farebnosť: farba neurčená, veľkosti M - 4XL | materiál: 50% bavlna 50% polopropylén s úpravou STOP BACTERIA. Materiál je spodná vrstva POP vlákno, ktoré drží pokožku v suchu a vrchná vrstva je bavlna |
15. Termo tielko dámske so širokými plecnicami, požadovaná farebnosť: farba neurčená, veľkosti M - XXL | materiál: 50% bavlna 50% polopropylén s úpravou STOP BACTERIA. Materiál je spodná vrstva POP vlákno, ktoré drží pokožku v suchu a vrchná vrstva je bavlna |
Názov |
1. Táto zmluva je rámcovou dohodou a platia pre ňu ustanovenia 2. časti čl. XVI "Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode" Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
2. Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej dohody doručiť objednávateľovi písomne, formou doporučeného listu, funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu plnenia s uvedením presných názvov (obchodných značiek), t.j. predloží kompletný cenník ponúkaných tovarov – katalóg (kompletný sortiment tovaru s cenou, názvom, fotografiami jednotlivých položiek a ich opisom alebo špecifikáciou). |
3. Jednotlivé tovary (predmet plnenia), musia byť nové, doposiaľ nepoužité, musia spĺňať podmienky požadovanej kvality, doložené certifikátom kvality alebo vyhlásenia o zhode, musia zodpovedať príslušným normám a predpisom platným na území Slovenskej republiky. Dodávateľ v katalógu uvedie veľkostný sortiment a zároveň doplní farebnosť tovaru tam, kde nie je uvedená. V prípade nadmernej veľkosti (4XL) je prípustný aj kvalitatívne podobný tovar po predchádzajúcom schválení objednávateľom. |
4. Dodávateľ do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto dohody doručí písomne formou doporučeného listu objednávateľovi zoznam kontaktných osôb oprávnených konať vo veci dohody, a to v rozsahu: meno, priezvisko, pracovné zaradenie, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
5. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s realizáciou predmetu plnenia a to najmä balenie a dodanie predmetu plnenia do ôsmich miest dodania objednávateľa (v rámci okresu Bratislava I., Nové Zámky, Banská Bystrica, Žilina, Košice, Poprad a Žiar nad Hronom), ktoré budú konkrétne uvedené na príslušných čiastkových výzvach (ďalej len "objednávkach") a náklady na odstraňovanie vád počas záručnej doby. |
6. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne vzorku predmetu plnenia položiek č. 1., 3., 7., 9., 10., 11., 13., 14. (po jednom ks odevu) na celý čas trvania tejto Rámcovej dohody, a to na účel kontroly, či predložená vzorka každej určenej položky zodpovedá technickej špecifikácii predmetu Rámcovej dohody a samotnému predmetu plnenia, a to do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej dohody. V prípade, že vzorkou nepreukáže splnenie požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu Rámcovej dohody a samotnému predmetu plnenia, bude sa toto považovať |
za podstatné porušenie zmluvných podmienok tejto Rámcovej dohody. |
7. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu tejto Rámcovej dohody, alebo z jej obrazovej prílohy, vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
8. Dodávky predmetu plnenia budú realizované podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, na základe záväzných objednávok. Termín dodania predmetu zákazky podľa vystavenej objednávky je do 14 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi. Objednávka bude zaslaná elektronicky na adresu, ktorú dodávateľ oznámi objednávateľovi spôsobom uvedeným v bode 4. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. Doručenie objednávky je povinný dodávateľ potvrdiť do 48 hodín na kontaktný e-mail objednávateľa, uvedený na príslušnej objednávke. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivého predmetu plnenia (položiek) pri uchovaní jednotkovej ceny za predmet plnenia. |
10. Predmet plnenia sa považuje za dodaný po skončení preberacieho konania a podpísaní dodacieho listu s uvedením údajov: najmä špecifikácia predmetu plnenia, počet jednotlivých druhov predmetu plnenia a dátum dodania predmetu plnenia a podpisom oprávnenej osoby objednávateľa a dodávateľa. Dodávateľ je povinný uskutočniť bezodplatnú výmenu už dodaného tovaru v prípade ak po jeho dodaní je objednávateľom zistená nevyhovujúca veľkosť tovaru, a to do 14 dní odo dňa nahlásenia tejto nevyhovujúcej veľkosti tovaru. Na toto nahlásenie sa vzťahuje ustanovenie o potvrdení obdobne ako pri objednávke, |
uvedené v bode 8 týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
11. Úhradu ceny za dodaný tovar uskutoční objednávateľ na základe faktúry. K faktúre vystavenej dodávateľom musí byť priložený dodací list. |
12. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania tovaru podľa jednotlivých objednávok. |
13. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
14. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona NR SR č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
15. V prípade, že faktúry nebudú obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods.1 zákona o dani z pridanej hodnoty, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením Rámcovej dohody. |
17. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania Rámcovej dohody dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania Rámcovej dohody bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
18. Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, ktorá končí vyčerpaním maximálneho finančného limitu 8300,00 eur bez DPH (predpokladanej hodnoty zákazky) alebo uplynutím jedného (1) roka odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
19. Porušenie povinností v zmysle: 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 10., 11., 12. 14., 15., 16. alebo 17. bodu osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie Rámcovej dohody zo strany dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 sada
8 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.09.2018 15:31
21.09.2018 10:00
21.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.09.2018 13:29 - Vstupná ponuka | 8 300,00 | € | Cena bez DPH |
21.09.2018 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 298,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: