Z201839273
OF-169495
zrušená
42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
Semaforová mobilná sústava
semafory, mobilné, akumulátory
Tovar, Služba
1. Semaforová mobilná sústava
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilná semaforová súprava slúžiaca k riadeniu premávky, ak je možná premávka len v jednom jazdnom pruhu zodpovedajúca STN EN 12368. |
Sada novovyrobených, otrasu vzdorných, nepoužívaných akumulátorov do mobilnej semaforovej súpravy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Semaforová mobilná sústava | ks | 5 | ||
Počet mobilných návestidiel v semaforovej sústave | ks | 2 | ||
Priemer LED návestidiel | mm | 200 | 210 | |
Dĺžka uzatvorenia úseku | m | 20 | 1000 | |
Doba svitu červenej | s | 3 | 1000 | |
Doba svitu zelenej | s | 10 | 1000 | |
Nastavovanie prejazdných rýchlostí | km/h | 15 | 80 | |
Akumulátor | sada | 5 | ||
Počet akumulátorov v sade | ks | 2 | ||
Napájanie z akumulátora | V | 12 | ||
Kapacita akumulátora | Ah | 100 | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenia návestidla | LED |
Záložný zdroj | áno |
Mobilný podstavec so skriňou pre akumulátor do 230 Ah | áno |
Nastavovanie pomocou programovacieho zariadenia | áno |
Nastaviteľná výška návestidla | áno |
Automatické znižovanie svietivosti svetiel v noci | áno |
Ochrana proti prepólovaniu | áno |
Rádiové spojenie návestidiel | áno |
Programovanie a synchronizácia návestidiel z jedného miesta | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia budú jednotlivé organizačné zložky v Žilinskom kraji v počte miest 5. Miesta dodania budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu kontaktnej osobe. |
2. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
3. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
6. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
7. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
8. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
9. V prípade použitia obalových materiálov, tieto musia byť jednorázové, nevratné, ekologicky zlikvidovateľné. |
10. Platba faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
11. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí predmetu zmluvy. |
12. Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
13. Ak v momente uzavretia zmluvy, nie je dodávateľ (ak má povinnosť) zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 10 dní od momentu uzavretia Zmluvy, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
14. Parametre uvedené v Technických vlastnostiach predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie týchto parametrov sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na okamžité odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
15. Záručná lehota min. 24 mesiacov. Požadujeme dodať nové akumulátory, ktoré sú prevádzkovo bezpečné a ekologické, s jednoduchou manipuláciou, s veľmi nízkym samo vybíjaním a ihneď pripravené k používaniu. Požaduje sa dodanie s potvrdenými záručnými listami ku každému akumulátoru samostatne. |
16. Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný opis tovaru s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH). |
17. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
25.09.2018 13:00 — 31.10.2018 12:00
5,00 ks
7 084,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.09.2018 12:31
21.09.2018 09:00
21.09.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: