35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36580058
CESTY SK s.r.o.
Mojmírova 8, Košice, 04001, SVK
3. Obaľovaná asfaltová zmes za tepla – asfaltový betón
asfaltový betón, obaľovaná asfaltová zmes, obaľovaná asfaltová zmes za tepla, "AC 8 o; II", "AC 11 o; II"
Tovar
1. Obaľovaná asfaltová zmes za tepla – asfaltový betón
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup asfaltového betónu určeného na zhotovenie vrstiev vozoviek pozemných komunikácií, t. j. určeného pre vysprávky výtlkov na povrchu cestných komunikácií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Verejný obstarávateľ požaduje naceniť dodávku obaľovanej asfaltovej zmesi za tepla "A" a prepravné náklady "B" t. j. "A" + "B" | komplet | 1 | ||
"A" Dodávka obaľovanej asfaltovej zmesi za tepla: | tona | 1510 | ||
A.1 asfaltový betón pre obrusnú vrstvu s veľkosťou najväčšieho zrna kameniva 8 mm pre vozovky tried zaťaženia IV, V a VI „AC 8 o; II“ | tona | 600 | ||
A.2 asfaltový betón pre obrusnú vrstvu s veľkosťou najväčšieho zrna kameniva 11 mm pre vozovky tried zaťaženia IV, V a VI „AC11 o; II“ | tona | 910 | ||
"B" Prepravné náklady | kpl | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spôsob predloženia Podrobného zoznamu ocenených položiek (body 1., "A", A1., A2., "B") | |
Bod 1.: Celková cena zákazky = cena za dodávku obaľovanej asfaltovej zmesi za tepla "A" + prepravné náklady "B" | |
"A" Cena za dodávku obaľovanej asfaltovej zmesi za tepla = 600 ton x jednotková cena „AC 8 o; II“ + 910 ton x jednotková cena „AC 11 o; II“ | |
"B" Prepravné náklady (1 kpl): | počet jázd x priemerná vzdialenosť lokality x 1,30 €/km |
Počet prepráv | 1510 t / 25 t (1 preprava) = 60,4 prepráv |
Počet jázd (tam aj späť) | 60,4 x 2 = 120,8 jázd |
Priemerná vzdialenosť lokality (počet km) | (vzdialenosť obaľovačky od obce Tušice + vzdialenosť obaľovačky od obce Budince)/2 |
Vzdialenosti sa vypočítajú použitím trás cestnej siete bez použitia účelových komunikácií, diaľnic a rýchlostných ciest. Je potrebné uviesť jednotlivé vzdialenosti trás z obaľovačky do predpokladaných miest použitia jednotlivo, každú trasu osobitne. | |
Hodnota dopravných nákladov | 1,30 €/km bez DPH |
Obaľovaná asfaltová zmes za tepla – asfaltový betón musí spĺňať technické podmienky uvedené v: | |
a) TKP 6/2017 Hutnené asfaltové zmesi vydané MDaV SR, | |
b) KLAZ 1/2017 Katalógové listy asfaltových zmesí vydané MDaV SR, | |
c) KLA 1/2014 Katalógové listy asfaltov vydané MDaV SR, | |
d) STN EN 13108-1 (73 6163) Asfaltové zmesi. Požiadavky na materiály. Časť 1: Asfaltový betón. |
Názov |
1. Trvanie zmluvy do 15.10.2018. |
2. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. V jednotkovej cene za dodávku obaľovanej asfaltovej zmesi za tepla sú zahrnuté všetky náklady t. j. dodávka (materiál) a naloženie na dopravný prostriedok kupujúceho. |
3. Kupujúci si prevezme tovar vlastnými dopravným prostriedkami. |
4. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených položiek (body 1., "A", A1., A2., "B") do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce funkčné vlastnosti výrobkov podľa STN EN 13108-1 v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (SK -vyhlásenie o parametroch, SK certifikát výrobku), ktoré budú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
6. Požaduje sa predložiť doklad - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z obaľovacieho centra, ktorý musí byť totožný s preukázaním zhody vlastností v zmysle bodu 5. osobitné požiadavky na plnenie vr. uvedenia názvu a adresy obaľovacieho centra do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
7. V prípade, ak predávajúci nie je výrobcom predmetu zákazky, žiadame o predloženie kópie zmluvy alebo kópie dohody s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania zmluvy s kupujúcim. Zároveň požadujeme predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom sa predávajúci zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa – výrobcu (od ktorého predkladá doklady preukazujúce funkčné vlastnosti výrobkov) do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
8. Miesto dodania: sídlo obaľovacieho centra. |
9. Vzdialenosť obaľovacieho centra od lokality uvažovaného použitia obstarávaného tovaru, t. j. od obcí Tušice a Budince môže byť maximum 100 km z dôvodov technických a finančných možností kupujúceho prepravovať tovar na väčšie vzdialenosti. |
10. Maximálna časová lehota, počas ktorej predávajúci zabezpečí technologickú zmenu výroby, t. j. začne vyrábať asfaltový betón podľa objednávky kupujúceho je 90 minút. |
11. Kupujúci si prevezme tovar vlastnými dopravnými prostriedkami. Naloženie asfaltového betónu na dopravné prostriedky kupujúceho zabezpečí predávajúci. Maximálna doba čakania na nakládku asfaltového betónu do vozidla kupujúceho v centre výroby je 30 minút. |
12. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar v lehote vopred dohodnutej medzi zodpovednými zamestnancami zmluvných strán a následne uvedenej v písomnej objednávke. |
13. Predávajúci sa zaväzuje dodať v prípade potreby kupujúceho v priebehu jedného týždňa (t. j. počas za sebou nasledujúcich dní podľa dohody termínu s kupujúcim) celé zmluvné množstvo obaľovanej asfaltovej zmesi. |
14. V prípade nedodržania tejto podmienky je kupujúci oprávnený fakturovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej zmluvnej ceny zákazky. |
15. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas doby trvania zmluvy špecifikované kupujúcim v jednotlivých objednávkach prostredníctvom e-mailu, v ktorom kupujúci určí druh, množstvo tovaru a lehoty dodania podľa vlastnej potreby. |
16. Konkrétne denné dodávky tovaru budú dohodnuté telefonicky alebo e-mailom zodpovednými zamestnancami zmluvných strán. |
17. Kupujúci je oprávnený upraviť predpokladané množstvo tovaru, podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci si neuplatní náhradu škody voči kupujúcemu z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že nie sú viazané výškou odchýlky stanovenou v §421 ods.1 resp. 2 Obchodného zákonníka. |
19. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru v zmysle STN EN 13108-1, zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a TKP časť 6/2017 Hutnené asfaltové zmesi. |
20. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov preukazujúcich funkčné vlastnosti výrobkov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
21. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru a zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. |
22. Predávajúci pri každom odbere tovaru vystaví vážny lístok/dodací list, na ktorom uvedie údaje o druhu, o kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar sa považuje za dodaný po tom, čo príslušný zamestnanec kupujúceho potvrdí jeho prevzatie na vážnom lístku/dodacom liste. |
23. Predávajúci vystaví faktúru za skutočne dodané a kupujúcim prevzaté množstvo asfaltového betónu sumárne za predchádzajúci mesiac v zmysle plnenia čiastkových objednávok. |
24. Prílohou faktúry budú objednávateľom potvrdené vážne lístky/dodacie listy za fakturované množstvo tovaru. |
25. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
26. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
27. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
28. Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodávaného tovaru v zmysle predložených dokladov preukazujúcich funkčné vlastnosti výrobkov podľa platných technických noriem. |
29. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
30. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 5 dní od ich zistenia. reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
31. Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 10 dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je predávajúci povinný kupujúcemu oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 10-dňovej lehote. |
32. V prípade, že kupujúci zistí preukázateľnú nezhodu kvality tovaru s dokladmi preukazujúcimi funkčné vlastnosti výrobkov, je oprávnený vyžadovať od predávajúceho náhradné plnenie v množstve odobratom z nekvalitnej šarže/výrobnej dávky. |
33. Kupujúci sa zaväzuje nedodržanie teploty tovaru podľa príslušných technických noriem neodkladne reklamovať ihneď po nakládke tovaru na vozidlo ešte pred podpisom vážneho lístka/dodacieho listu. V prípade nedodržania teploty dodaného tovaru je predávajúci povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. |
34. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
35. V prípade, že kupujúci neuhradí faktúru v termíne jej splatnosti, predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu úrok z omeškania vo výške 0,05% z neuhradenej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
36. V prípade, že kupujúci si nesplní povinnosť zaplatiť za dodávku ani v dodatočnej lehote 30 dní po splatnosti faktúry, predávajúci je oprávnený uplatniť si naviac jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 2% z neuhradenej sumy, súčasne je predávajúci oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
37. V prípade, že predávajúci nesplní povinnosť dodať tovar ani v dodatočnej lehote 30 dní po lehote dodania, je kupujúci oprávnený uplatniť si naviac jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 2% z ceny nezrealizovanej dodávky, súčasne je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
38. Okrem uhradenia úroku z omeškania, prípadne zmluvnej pokuty je predávajúci alebo kupujúci oprávnený žiadať náhradu škody, ktorá mu bola spôsobená porušením resp. zanedbaním povinností druhou zmluvnou stranou. |
39. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
39a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
39b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
39c.) nedodržanie jednotkových cien, |
39d.) nepredloženie požadovaného dokladu - podrobný zoznam ocenených položiek (body 1., "A", A1., A2., "B") do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
39e.) nepredloženie požadovaného dokladu - Doklady preukazujúce funkčné vlastnosti výrobkov podľa STN EN 13108-1 v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (SK - vyhlásenie o parametroch, SK - certifikát výrobku) do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
39f.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z obaľovacieho centra, ktorý musí byť totožný s preukázaním zhody vlastností v zmysle bodu 5. vr. uvedenia názvu a adresy obaľovacieho centra do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
39g.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia zmluvy alebo kópia dohody s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania zmluvy s kupujúcim v prípade, ak predávajúci nie je výrobcom predmetu zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
39h.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie, v ktorom sa predávajúci zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa – výrobcu (od ktorého predkladá doklady preukazujúce funkčné vlastnosti výrobkov) do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
39i.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
40. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
40a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
40b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
40c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme, |
40d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
41a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra. |
41b.) Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
27.09.2018 10:12 — 15.10.2018 10:13
1,00 kpl
86 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.09.2018 13:17
21.09.2018 10:11
21.09.2018 10:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2018 15:14 - Vstupná ponuka | 86 883,72 | € | Cena bez DPH |
21.09.2018 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 86 879,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: