• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2018 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2018 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2018 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2018 15:15

Detail zákazky Z201839210

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2018 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2018 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2018 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2018 15:15

Základné údaje

Z201839210

OF-151598

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3642884

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

44626975

SPB Security s.r.o.

Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie nonstop bezpečnostných služieb

Strážna služba, bezpečnosť, stráženie

  • 79713000-5 - Strážne služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Strážne služby
Funkcia
Predmetom služby bude stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa
Stráženie a ochrana sa vykonáva nepretržitou službou 24 hodín denne,7 dní v týždni (vrátane dní pracovného voľna,pracovného pokoja a vo sviatok)
Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu statickou službou v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v priestoroch objednávateľa v min. dvojhodinových intervaloch a ide o nasledovné činnosti:
a) viesť evidenciu vstupu a výstupu osôb,vrátane zamestnancov objednávateľa,podľa požiadaviek objednávateľa a jeho interných smerníc
b)riešenie krízových situácií a realizácia zásahu, v súčinnosti s políciou SR, v prípade narušenia priestorov objednávateľa
c)zabezpečenie úloh, vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane
Pre vyhnutie sa akýmkoľvek pochybnostiam objednávateľ vyhlasuje, že dodávateľ je povinný zabezpečiť nepretržitú ochranu miesta poskytnutia služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stráženie objektu hodina 24 hodín
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ sa preukáže povolením na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z.z.o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) najneskôr 1 deň pred nástup plnenia zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce,zákonom o sociálnom poistení,zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy. Nedodržanie všeobecne záväzných predpisov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený požiadať o preukázanie plnenia si záväzkov vyplývajúcich z pracovno-právnych vzťahov, predovšetkým voči strážnikom, ktorí strážia jeho majetok a dodávateľ je povinný mu takúto kontrolu umožniť. Písomnou formou s dátumom a predmetom kontroly, doručené dodávateľovi najneskôr 2dni pred kontrolou.
Strážnici dodávateľa (alebo iného licencovaného právneho subjektu) budú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný vybaviť strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ predloží pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov (strážnikov) vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 dni pred termínom zmeny. Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.10.2018 00:00 — 30.11.2018 00:00

1 464,00 hodina

8 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.09.2018 08:54

20.09.2018 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.09.2018 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 276
 105
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.09.2018 10:41 - Vstupná ponuka 7 999,99 € Cena bez DPH
20.09.2018 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 7 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS