00326470
Mesto Poprad
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK
31612989
CORA GEO, s.r.o.
A.Kmeťa 5397/23, Martin, 03601, SVK
Dodanie modulov informačného systému na komplexné spracovanie agendy správnych poplatkov a poplatkov za úkony
dodávka softvéru, údržba programového vybavenia
Služba, Tovar
1. Dodanie modulu informačného systému na komplexné spracovanie agendy poskytovania dotácií
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie modulu informačného systému na komplexné spracovanie agendy správnych poplatkov a poplatkov za úkony, vrátane údržby dodaného programového vybavenia do 31.12.2019 a školenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Školenie používateľov v rozsahu 8 hodín | počet | 2 | ||
Školenie správcov v rozsahu 8 hodín | počet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Modul informačného systému na komplexné spracovanie agendy správnych poplatkov a poplatkov za úkony/licencia | Modul má umožňovať komplexnú správu agendy správnych poplatkov a poplatkov za úkony v zmysle zákona č. 145/1995 o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov, v zmysle zákona č. 305/2013 Z.z. |
Modul informačného systému na komplexné spracovanie agendy správnych poplatkov a poplatkov za úkony/licencia | o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v zmysle interných pravidiel verejného obstarávateľa. |
Základné požadované funkcie: | evidencia predpisov za správne poplatky |
Základné požadované funkcie: | evidencia predpisov poplatkov za úkony |
Základné požadované funkcie: | evidencia úhrad za správne poplatky |
Základné požadované funkcie: | evidencia úhrad poplatkov za úkony |
Základné požadované funkcie: | prehľadné usporiadanie správnych poplatkov a poplatkov za úkony podľa typov |
Základné požadované funkcie: | možnosť úpravy sadzby za správny poplatok |
Základné požadované funkcie: | možnosť úpravy sadzby za úkon |
Základné požadované funkcie: | preradenie poplatku na inú osobu |
Základné požadované funkcie: | automatická evidencia a párovanie úhrad |
Základné požadované funkcie: | automatické generovanie správnych poplatkov z modulov Daň z nehnuteľností, Miestne poplatky, Zmluvy, Mestská polícia, Priestupky, Exekúcie, Obyvatelia |
Základné požadované funkcie: | dáta modulu majú byť spravované v rámci centrálnej databázy s referenčným prepojením na už existujúce centrálne číselníky. |
Požadované tlačové zostavy: | podklad na zaplatenie správneho poplatku a poplatku za úkon s čiarovým kódom na zefektívnenie úhrad v pokladni obstarávateľa |
Požadované tlačové zostavy: | štatistika správnych poplatkov a poplatkov za úkony |
Požadované tlačové zostavy: | zoznam správnych poplatkov a poplatkov za úkony |
Požadované tlačové zostavy: | zoznam osôb a sumár ich pohybov |
Požadované tlačové zostavy: | kontrolný list základnej finančnej kontroly v zmysle zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Požadované prepojenia modulu: | prepojenie na centrálny číselník osôb v informačnom systéme obstarávateľa |
Požadované prepojenia modulu: | prepojenie na centrálnu evidenciu adries v informačnom systéme obstarávateľa |
Požadované prepojenia modulu: | prepojenie na správu registratúry obstarávateľa |
Požadované prepojenia modulu: | prepojenie na ekonomické moduly obstarávateľa (Banka, Pokladňa a Poštové poukážky). |
Ďalšie požadované funkcie modulu: | export tlačových zostáv do pdf, doc, xls, odt |
Ďalšie požadované funkcie modulu: | export údajov z formulárov do xls |
Ďalšie požadované funkcie modulu: | modul musí akceptovať aktuálny systém správy používateľov a riadenia prístupových práv |
Ďalšie požadované funkcie modulu: | zmeny v dátach vykonané v rámci využívania modulu musia byť protokolovateľné. |
Názov |
1.Do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť Objednávateľovi na schválenie presný typ modulu a poskytnutie údržby programového vybavenia do 31.12.2019. Hodnoty musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia. |
2.Zoznam musí obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy ; hodnoty musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia. |
3.Objednávateľ nemá záujem na dodaní Plnenia pred momentom schválenia konkrétneho typu modulu a teda objednávateľ nie je povinný prevziať Plnenie pred takým momentom. |
4.Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami,omeškanie s termínom plnenia, nepredloženia informácie o type modulu a nedodržanie technických vlastností . |
5.V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
6. V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za dodávku multilicencie pre neobmedzený počet používateľov, za používateľské školenie v rozsahu 2 x 8 hodín, za školenie pre správcu systému v rozsahu 8 hodín, za údržbu programového vybavenia do 31.12.2019 a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
7.Dodávateľ oznámi elektronicky objednávateľovi presný čas dodania predmetu zákazky. |
8.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
9.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
10.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
11.Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením predmetu zákazky |
b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
Názov | Upresnenie |
rozpis položiek - podľa bodu 9 Osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy | predložiť rozpis položiek dodaného tovaru a služby uvedenej v technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa jednotkových cien pri fakturácii do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.10.2018 07:00 — 31.12.2019 23:00
3,00 ks
14 990,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2018 09:16
21.09.2018 10:00
21.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2018 09:50 - Vstupná ponuka | 14 493,60 | € | Cena s DPH |
21.09.2018 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 493,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: