00313271
Mesto Banská Bystrica
Československej armády 26, Banská Bystrica, 97401, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Reklamné a propagačné predmety s potlačou 2
Informačné a propagačné výrobky, propagačný materiál, reklamné predmety, propagačné predmety, reklamné a marketingové služby
Tovar, Služba
1. Reklamné a propagačné predmety s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Prezentácia, zviditeľnenie a propagácia prostredníctvom propagačných predmetov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. roll-up banner | ks | 1 | ||
2. guličkové pero | ks | 1000 | ||
3. celokovové gulôčkové pero v krabičke | ks | 100 | ||
4. poznámkový špirálový blok A5 linajkový | ks | 500 | ||
5. dáždnik skladací | ks | 50 | ||
6. kalendár stolový 2019 | ks | 100 | ||
7. kalendár nástenný 2019 | ks | 50 | ||
8. diár 2019 | ks | 100 | ||
9. USB kľúč | ks | 300 | ||
10. osuška rýchloschnúca | ks | 200 | ||
11. textilná taška | ks | 100 | ||
12. minibonboniera - darčekové balenie | ks | 300 | ||
13. čokoláda | ks | 300 | ||
14. Termohrnček | ks | 100 | ||
15. Vejár | ks | 500 | ||
16. folder | ks | 250 | ||
17. svietidlo knižné | ks | 100 | ||
18. krokomer | ks | 100 | ||
19. sťahovací vak | ks | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. roll-up banner | horná konštrukcia na upevnenie plátna, skladacia oporná tyč, otočné stabilizačné nohy, hliníkové oporné púzdro, poistka proti zrolovaniu plátna do ochranného púzdra, praktická prenosná taška, |
1.1 rozmer | rozmer: 2000x800mm (na výšku), vhodný do exteriéru aj interiéru |
1.2 potlač | celoplošná, viacfarebná, jednostranná, farebná potlač: 3 - 4x logo, každé logo v dvoch farbách |
2. guličkové pero | guličkové pero s dotykovým hrotom, farba náplne - modrá, kovové resp. hliníkové telo s úchopom, vysúvanie cez otočný mechanizmus, farba tela pera: biela / šedá / modrá / zelena |
2.1 potlač | jednofarebná potlač, kontrastná |
3. celokovové guličkové pero v krabičke | Celokovové luxusné gulôčkové pero z brúsenej ušľachtilej ocele, spodná časť modrá / čierna, vrchná časť strieborná/kov, kovová spona s klikacím mechanizmom; farba náplne pera: modrá |
3.1 prevedenie | darčeková krabička, na vrchnej strane krabičky potlač s logom |
3.2 potlač | gravír / jednofarebná potlač, kontrastná, jednofarebná potlač: 3 -4x logo v kontrastnej farbe |
4. poznámkový špirálový blok A5 linajkový | bloky linajkové v špirále, formár A5, 50 - 75 listov; viacfarebná potlač na vrchnej strane obalu |
5. dáždnik skladací | skladací teleskopický dáždnik (mini), automatické zatváranie a otváranie, farba šedá/modrá, s puzdrom. Materiál: textil / PES, Rozmer: ø 90 -100 cm |
5.1 potlač | jednofarebná potlač: 3 -4x logo v kontrastnej farbe |
6. kalendár stolový 2019 | kalendár s motívom Slovensko/Recepty slovenskej kuchyne, plnofarebný, 230x140 mm, rozsah 28 listov obojstranne, kalendárium: týždňové riadkové s menami, |
6.1 väzba | väzba: špirála+tvrdý stojanček s presahom 3cm, 135 g NLS |
6.2 potlač | zápätie, viacfarebná potlač: 3 - 4x logo, každé logo v dvoch farbách |
7. kalendár nástenný 2019 | nástenný kalendár s motívom slovenská príroda/Slovensko a so slovenským menným kalendáriom, rozmery: 340x485mm, počet listov: 14; zápätie, viacfarebná potlač: 3 - 4x logo, každé logo v dvoch farbách |
8. diár 2019 | rozmery: cca 142x204mm, rozsah: denný min 368 strán, koža /ekokoža obálka obojstranne penová; jednofarebná kontrastná na prednej strane obálky |
9. USB kľúč | USB kľúč min. 8GB, kovový, vrátane šnúrky na krk v darčekovej krabičke; gravír / jednofarebná potlač: 3 -4x logo v kontrastnej farbe |
10. osuška rýchloschnúca | športová rýchloschnúca osuška zo syntetických mikrovlákien, zloženie: polyester/polyamid (10-20%), ošetrené antibakteriálnou úpravou, vybavená elastickým pútkom pre zavesenie, rozmer min. 80x120 cm |
10.1 farebná kombinácia | farebná kombinácia: modrá/žlto-zelená (modrá osuška, obšitie/putko/potlač žlto-zelená, resp. opačné farebné prevedenie) |
10.1 potlač | jednofarebná potlač: 3 -4x logo v kontrastnej farbe, jednostranná |
11. textilná taška | materiál: bavlna 140g/m2, s dlhým uchom, šírka 350-400mm, výška 400-450mm, farba prírodná biela / čierna |
11.1 potlač | viacfarebná potlač: 3 - 4x logo, každé logo v dvoch farbách, jednostranná |
12. minibonboniera - darčekové balenie | kvalitné čokoládové pralinky / bonbóny z belgickej čokolády; plnené jemným krémom v darčekovom balení, 5-10 ks, min. 50g; potlač: viacfarebná 3-4x logo, každé logo v 2 farbách, na vrchnej strane obalu |
13. čokoláda | kvalitná belgická čokoláda, 100g, horká/mliečna, obal: AL folia, kriedový biely papier / papierová škatuľka; potlač: viacfarebná 3-4x logo, každé logo v dvoch farbách, na vrchnej strane obalu |
14. termohrnček | termohrnček z nerezovej ocele s farebnými plastovými časťami, s držiakom, objem 300 - 450ml, farba plastu: zelená, modrá |
14.1 potlač | gravír / jednofarebná potlač, jednofarebná potlač: 3 -4x logo v kontrastnej farbe |
15. vejár | vejár s plastovým držiakom a polaminovaným papierom, polkruhová výseková forma, rozmer 21x29 cm, gramáž min. 400 g |
15.1 potlač | potlač: obojstranná potlač 4+4, viacfarebná 3-4x logo, každé logo v dvoch farbách, na vrchnej strane obalu |
16. folder | výsek č.4, 215x300mm, chrbátik 3mm, farebnosť 4+4, papier 250 gr., 1+1 lamino matné; potlač: viacfarebná, farebná potlač: 3 - 4x logo, každé logo v dvoch farbách |
17. svietidlo knižné | LED lampa pre čitateľov nastaviteľná, ohybný kĺb a jednoduché upevnenie na knihu, obsahuje vysoko svietivú LED diódu s nízkou spotrebou. Batérie sú súčasťou produktu. Môžu byť rôznofarebné |
17.1 potlač | gravír / jednofarebná potlač, jednofarebná potlač: 3 -4x logo v kontrastnej farbe |
18. krokomer | Krokomer na náramku z ABS s akrylátovým displejom. Popruh je vyrobený z pohodlného silikónového materiálu, Nastaviteľná pre veľkosť na zápästia. |
18.1 popis - pokračovanie | Náramok počíta kroky, spálené kalórie, prejdenú vzdialenosť a čas, funkcia hodín, batérie pre priame použitie sú obsahom balenia, farebné prevedenie: môžu byť rôznofarebné |
18.2 potlač | gravír / jednofarebná potlač, jednofarebná potlač: 3 -4x logo v kontrastnej farbe |
19. sťahovací vak | Vak so sťahovacou šnúrkou, 210T / 210D polyester / bavlna, s predným vreckom na zips; rozmer: 35-40 x 40-45,5 cm; farba: zeleno-žltá, modrá, ružová, čierna (mix farieb) |
19.1 potlač | potlač: jednofarebná potlač: 3 -4x logo v kontrastnej farbe |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia (dodávka vzoriek a dodávka celého predmetu zákazky) |
V cene dodávky tovaru musí byť zahrnutá aj cena za dopravu a všetky ostatné náklady súvisiace s realizáciou predmetu zákazky vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou. |
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Logá, text na potlač, vzory budú dodávateľovi dodané a konkretizované kontaktnou osobou po uzatvorení zmluvy (mailová komunikácia) |
Dodávateľ dodá grafický návrh predmetu zákazky s potlačou do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače a vzorov od objednávateľa - na odsúhlasenie-mailovou komunikáciou. Objednávateľ do 24 hod. ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v tejto zmluve. |
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do 30 dní odo dňa odsúhlasenia grafického návrhu. Dodávka predmetu zákazky sa môže uskutočňovať priebežne podľa možností výroby. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (mailovej) dohode zmluvných strán. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní celého predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu /preberacích protokolov podpísaného Objednávateľom. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
Za písomnú objednávku sa považuje aj faxová a emailová správa. Dodávateľ potvrdí prijatie objednávky na Objednávateľom určenú e-mail adresu. |
Na základe objednávky je dodávateľ povinný poslať do 24 hod. akceptačný protokol. |
Faktúra bude vyhotovená v 4 rovnopisoch a musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov, resp. v zmysle zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve. |
Faktúra - daňový doklad vystavená Dodávateľom musí obsahovať aj nasledovné údaje: PR-IPC a kód projektu: 301011D694 a číslo objednávky. |
Financovanie je zabezpečené kombináciou zdrojov verejného obstarávateľa a nenávratného finančného príspevku. Fakturácia za poskytnuté služby musí obsahovať položkovitý rozpis dodaných tovarov. |
Poskytovateľ doručí vystavenú faktúru v tlačenej forme na adresu sídla Objednávateľa a zároveň pošle vystavenú faktúru v elektronickej forme na Objednávateľom určenú e-mail adresu. |
Za omeškanie predávajúceho s dodaním predmetu zmluvy je kupujúci oprávnený žiadať pokutu vo výške 0,05% z hodnoty kúpnej ceny za každý deň z omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok kupujúceho na prípadnú náhradu škody. |
Objednávateľ je povinný zaplatiť Poskytovateľovi odplatu za poskytovanie služieb, bezhotovostným prevodom na účet Poskytovateľa uvedený vo faktúre. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi |
Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu, vrátane jej príloh. V prípade, že faktúra bude neúplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi, objednávateľ vráti faktúru Poskytovateľovi na opravu resp. prepracovanie. Poskytovateľ je povinný predložiť novú faktúru; v tomto prípade sa lehota splatnosti bude odvíjať od termínu predloženia novej faktúry. Za deň úhrady sa považuje deň odoslania príslušnej peňažnej sumy z účtu Objednávateľa na účet Poskytovateľa. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ, ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. |
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Postup podľa tohto bodu VZP sa neuplatňuje pri Zákazke, ktorej výdavky sú vykazované systémom zjednodušeného vykazovania výdavkov. |
Povinnosťou Poskytovateľa je strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 714/2017 zo dňa 16. mája 2017 pre projekt „Vytvorenie a prevádzkovanie Integrovanej siete informačno-poradenských centier 2“ uzatvorenou medzi Riadiacim orgánom Operačného programu Technická pomoc (Úrad vlády SR) a Úradom podpredsedu vlády pre investície a informatizáciu. |
Poskytovateľ je povinný týmto oprávneným osobám poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnené osoby na výkon a kontrolu/auditu/overovania sú najmä: 1. Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, 2. Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; 3. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, 4. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, 5. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, 6. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES. |
Ul. Československej armády 26, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.11.2018 08:00 — 10.12.2018 14:30
4 241,00 kus
16 997,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2018 10:25
19.09.2018 12:00
19.09.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2018 09:22 - Vstupná ponuka | 16 997,59 | € | Cena s DPH |
19.09.2018 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 974,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: