00317748
Mesto Púchov
Štefánikova 821/21, Púchov, 02018, SVK
47713399
Europe Media House s.r.o.
Herlianska 507/54, Vranov nad Topľou, 09303, SVK
Dodávka záhradných kompostérov
kompostéry, doprava,
Tovar, Služba
1. Dodávka záhradných kompostérov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompostovanie v kompostéroch - záhradné |
Spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a z domácností na kompost |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet záhradných kompostérov | ks | 1200 | ||
Objem kompostéra | l | 570 | 600 | |
Hrúbka plastu steny záhradného kompostéra (steny nesmú byť duté) | mm | 5 | ||
Váha záhradného kompostéra | kg | 16 | ||
Počet záhradných kompostérov | ks | 528 | ||
Objem kompostéra | l | 760 | 800 | |
Hrúbka plastu steny záhradného kompostéra (steny nesmú byť duté) | mm | 6 | ||
Váha záhradného kompostéra | kg | 19 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tvar záhradného kompostéra | kónický |
Materiál záhradného kompostéra | recyklovaný HDPE materiál v minimálne 50% podiele, ÚV stabilizovaný |
Možnosť dokúpenia náhradných dielov | áno |
Veko záhradného kompostéra na pántoch s mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu | áno |
Poistka proti samovoľnému otvoreniu veka záhradného kompostéra | áno |
Vyberanie kompostu zo všetkých strán záhradného kompostéra (otváranie z každej strany) | áno |
Prevzdušňovacie otvory na každej strane záhradného kompostéra s vnútorným rebrovaním po celej ploche stien | áno |
Záhradný kompostér bez dna | áno |
Jednoduchá montáž a demontáž bez použitia náradia | áno |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: teplota stabilizovania | od -40° C do +80°C |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar vrátane dopravy na centrálne miesto. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi: |
a) do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy obchodnú značku a typ kompostéra |
b) do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy |
c) do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností kompostéra podľa požiadaviek objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, ak dodávateľ nedoručí objednávateľovi požadovaný doklad v stanovenej lehote, objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy a odstúpi od zmluvy. |
V prípade, ak predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom, objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy a odstúpi od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa dodanie jednotlivých zariadení na miesto plnenia min 7 dni pred odovzdaním tovaru. |
Od dodávateľa sa vyžaduje, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým prijímateľ (objednávateľ) oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ berie na vedomie odkladný účinok zmluvy v súvislosti s overením procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP - vydaním správy z kontroly. Ak výsledok kontroly nebude kladný, má právo ktorákoľvek zo zmluvných strán od zmluvy odstúpiť. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľ bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 kalendárnych dní od písomnej výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom NFP. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-23. |
Objednávateľ v súvislosti s plnením zákazky spolufinancovanej z OP KŽP oznamuje, že bude využívať iný bankový účet, ako má uvedený v profile EKS. Pri zadaní zákazky - vystavení objednávky bude číslo účtu oznámené dodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru, ktorý tvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru v slovenskom jazyku. Návod resp.leták musí spĺňať špecifikácie uvedené vo výzve z Operačného programu Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23: čo sa môže môže kompostovať v kompostovacom zásobníku, zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku, najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku a správne využitie hotového kompostu. |
Faktúra (s dodacím listom) vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že lehota splatnosti faktúry nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam dodávateľa v súvislosti s administratívnou kontrolou spôsobu predfinancovania projektu. |
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH). |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná ponuka konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Štefánikova 821/21 , Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
22.10.2018 08:00 — 31.12.2018 10:00
1 728,00 ks
191 276,16
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2018 09:35
18.09.2018 13:00
18.09.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.09.2018 09:38 - Vstupná ponuka | 191 200,00 | € | Cena s DPH |
13.09.2018 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 191 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: