• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2018 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2018 12:15
  •    Zrušenie zákazky
    27.09.2018 12:17

Detail zákazky Z201838638

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2018 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2018 12:15
  •    Zrušenie zákazky
    27.09.2018 12:17

Základné údaje

Z201838638

OF-173042

zrušená

Objednávateľ

31637655

Mestské športové kluby Považská Bystrica, s.r.o.

Športová hala, sídlisko SNP 2549, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rolba

Rolba, úprava ľadu, čistenie ľadu

  • 37481000-3 - Stroje na úpravu ľadovej plochy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rolba
Funkcia
1. Nový stroj (rolba) na úpravu ľadu s elektrickým pohonom.
2. Integrovaná postranná rotačná fréza umiestnená medzi nápravami - umožní komplexnú úpravu ľadu pri mantineloch na jedno prejdutie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Batéria Ah 875
2. Doba nabíjania batérii hod 7
3. Objem nádrže  na vodu o objeme l 1 000
4. Maximálna hĺbka rezu ľadu cm 1
5. Rádius otáčania rolby m 4
6. Dĺžka rolby mm 4 000
7. Šírka rolby mm 2 150
8. Výška rolby mm 2 100
9. Celková hmotnosť rolby bez naplní kg 4 800
10. Celková hmotnosť s náplňami kg 5 700
11. Rozmer hobľovacieho noža mm 2 000
12. Počet nožov hobľovacieho noža ks 2
13. Maximálny zdvih snehovej nádrže mm 2 900
14. Roztieraca handra v počte ks 2
15. Zaistenie servisu do hod 24
16. Snehová nádrž rolby m3 3 3,6
farebné prevedenie light blue ks 1
multifunkčný dotykový displej ks 1
patentovaný systém umývania šneku ks 1
usb port ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Pohon Elektrický pohon
2. Nabíjačka Vysokofrekvenčná nabíjačka batérií
3. Systém umývania ľadu IWS Ideal Wash System -IWS je systém umývania ladu s vysokotlakovým čerpadlom.
4. Kamery Predná a zadná kamera s multifunkčným farebným dotykovým displejom s vysokým rozlíšením CAN-BUS o veľkosti min. 10,4”ˇpalca
5. Patentovaný systém rýchlej výmeny noža jedným pracovníkom
6. Plno automatický režim úpravy ľadovej plochy FULL AUTO, Senzor teploty vzduchu, Senzor teploty ľadu, Senzor teploty vody, Senzor vlhkosť ovzdušia
7. Proporcionálne dávkovanie vody v závislosti na rýchlosti jazdy áno
8. Bez údržbové AC elektromotory áno
9. Drvič snehu - systém ICE BOOST
10. Integrovaná bočná rotačná kefa áno
11. Systém zdvíhania handry z miesta vodiča áno
12. Možnosť nastavenia hĺbky rezu vrátane čidla pre kontrolu rezu s elektronickým nastavením záberu áno
13. Automatický stop ventil pri napúšťaní vody áno
14. Zvuková signalizácia pri cúvaní, otváraní a zatváraní snehovej nádrže a spätného chodu slimáka áno
15. Posilňovač riadenia áno
16. Olejová parkovacia brzda áno
17. Nožná brzda áno
18. Snehová nádrž - komprimovaný sneh 3,6m3 ( objem nádrže 3 m3 ) s PE posuvnými doskami áno
19. Nastaviteľné sedadlo vodiča s lakťovými opierkami áno
20. Pohon náprav 4 x 4
21. Indikátor nedostatku vody áno
22. Indikátor stavu batérie áno
23. Konštantný prítlak suportu áno
24. Bočné zrkadlo áno
25. Predné a zadné LED svetlomety áno
25. Signalizácia spätného chodu áno
26. Pneumatiky vrátane hrotov na všetkých kolesách áno
27. Núdzové tlačítko k okamžitému vypnutiu v prípade nebezpečenstva áno
28. Uvedenie do prevádzky áno
29. Jednotka riadená mikroprocesorom joystick
30. Dodanie všetkej dokumentácie vrátane katalógu náhradných dielov áno
31. Rolba musí mať patentovaný systém (SOLID ICE) umožňujúci úpravu ladu bez použitia handry, bez nutnosti použitia teplej vody a s 50% úsporou vody. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
3. Vrátane bezplatného zaškolenia obslužného personálu Objednávateľa o riadnom užívaní rolby a dodržiavaní bezpečnosti práce pri práci s ňou v rozsahu: minimálne 4 osoby po min 10 hodín a to najneskôr do 7 dní po odovzdaní rolby.
3.2 Vrátane bezplatného zaškolenia každého ďalšieho obslužného personálu Objednávateľa o riadnom užívaní rolby a dodržiavaní bezpečnosti práce pri práci s ňou ak dôjde v priebehu záručnej doby k zmene už vyškoleného personálu podľa bodu 3, a to v rozsahu min. 10 hodín pre osobu.
3.2 Vrátane zaškolenia za primeranú úhradu každého ďalšieho obslužného personálu Objednávateľa o riadnom užívaní rolby a dodržiavaní bezpečnosti práce pri práci s ňou ak dôjde po uplynutí záručnej doby k zmene už vyškoleného personálu podľa bodu 3, a to v rozsahu min. 10 hodín pre osobu.
4. Záruka na ponúkaný predmet zákazky je minimálne 24 mesiacov.
4.1 Záručná lehota začína plynúť od nasledujúceho dňa po jeho riadnom odovzdaní - inštalácií na určenom mieste a uvedení do prevádzky a po prvej skúšobnej jazde v rozsahu minimálne 2 hodín, o čom bude vyhotovený písomný záznam.
4.2 Záručná lehota neplynie počas výkonu záručného servisu a počas opravy rolby, a túto lehotu sa predlžuje primerane.
5. Dodávateľ zabezpečí záručný servis ponúknutého stroja (rolby).
5.1. Povinný záručný servis bez ohľadu na motohodiny počas celých 24 mesiacov nesmie presiahnuť sumu 4 000,- EUR bez DPH.
5.2 Ak poskytnutie záručného servisu v priebehu záručnej lehoty presiahne čiastku uvedenú v bode 5.1, tieto náklady v celom rozsahu znáša dodávateľ. Povinnosť zabezpečiť záručný servis týmto nie je dotknutá.
6. Stroj (rolba) musí byť nový, nepoužívaný.
7. V cene za dodanie stroja (rolby) musí byť zahrnutá aj cena za dodané príslušenstvo (napr. batérie, nože, vybavenie, zrkadlá, kamery, handry .... a podobne).
8. Servis stroja (rolby).
8.1 Dodávateľ zabezpečí servis a opravu stroja do 24 hodín od nahlásenia požiadavky resp. poruchy v mieste inštalácie, umiestnenia stroja (rolby).
9. Spôsob, čas a miesto dodania stroja (rolby): súčasťou dodávky musí byť:  dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol.
10. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Kupujúceho je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné.
11. Objednávateľ bude uhrádzať kúpnu cenu na základe piatich splátok. Objednávateľ uhradí 1/5 celkovej ceny k 31. januáru nasledujúceho roka po roku dodania stroja a ďalšie splátky uhradí vždy vo výške 1/5 celkovej ceny k 31. januáru príslušného roka.
12. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania zo strany Dodávateľa po určenom termíne Plnenia dodania Predmetu zákazky - Dodanie rolby, vrátane montáže- inštalácie, odovzdania , a zaškolenia). Objednávateľovi vzniká voči Dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 3 000 ,- EUR (slovom: tritisíc euro) za každý týždeň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi.
14. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
15. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Rolba" Objednávateľovi najneskôr do jedenástich (11) týždňov odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie Rolby", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom.
15.1 O riadnom splnení predmetu zákazky zmluvné strany vyhotovia zápisnicu – preberací protokol o prevzatí a odovzdaní „Rolby“ , v ktorej môžu uviesť aktuálne skutočnosti, požiadavky a možné nedostatky s termínom ich odstránenia.
16. Dodací termín dodania "Rolby" začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie Rolby" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Výzva na dodanie Rolby" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS.
17. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 8. v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR , a to aj opakovane pri opakovanom porušení.
18. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ si vyhradzuje právo vypovedať zmluvu bez udania dôvodu
Názov Upresnenie
Požiadavky na Dodávateľa.
25. Dodávateľ 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy , pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží objednávateľovi cenu predmetu zákazky v nasledovnom členení - rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
26. Dodávateľ 5 pracovných dní od zatvorenia zmluvy, pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží objednávateľovi podrobný technický opis ponúkaného stroja (rolby), s uvedením obchodného názvu, resp. typu označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre stroja (rolby). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
27. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť Návody, manuál, návod na obsluhu, na použitie a súvisiacu dokumentáciu k stroju (rolbe) v slovenskom alebo českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
28. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi Certifikát servisného technika, preukazujúci jeho odbornú spôsobilosť k ponúkanému stroju (rolby), ktorý je predmetom tohto obchodu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
29. Dodávateľ do 5 pracovných dní od. uzatvorenia zmluvy pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží objednávateľovi Vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami ponúkaného stroja (rolby). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
29.1. Dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní  pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží objednávateľovi , doklad – kópiu právoplatne uzatvorenej servisnej zmluvy alebo oprávnenie v zmysle bodu 5 a 5.1 Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
30. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 000 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v častiach Funkčná špecifikácia predmetu zákazky, Technická špecifikácia predmetu zákazky a Osobité požiadavky pre plnenie predmetu zákazky a to za ktorékoľvek porušenie uvedené vo všetkých bodoch.
31. Zmluvná pokuta v bodoch 1. a 30. v Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi.
32. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný –ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
33.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky,
33.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

SNP 2549, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

01.10.2018 09:00 — 01.10.2019 09:00

1,00 ks

104 970,83

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.09.2018 08:50

27.09.2018 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2018 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 167
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS