37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
14255791
Ing. Igor Škrobánek - O.P.C.D.
Na Skotňu 471/54, Teplička nad Váhom, 01301, SVK
Premeranie spotreby paliva
meranie spotreby paliva v automobiloch
Služba
1. Premeranie spotreby paliva
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie úradného merania prevádzkovej spotreby paliva motorových vozidiel a mechanizmov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
DIECI teleskopický nakladač | ks | 2 | ||
Mercedes Unimog | ks | 2 | ||
Volkswagen Crafter | ks | 1 | ||
Iveco Daily | ks | 1 | ||
Š 706 | ks | 1 | ||
Mercedes Actros | ks | 4 | ||
ATLAS nakladač | ks | 1 | ||
JCB traktor bager | ks | 1 | ||
Peugeot Boxer | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
DIECI teleskopický nakladač | IMSP02-ÚM, charakteristická pracovná činnosť |
Mercedes Unimog | IMSP01-ÚM, normálna cestná premávka |
Volkswagen Crafter | IMSP01-ÚM, kombinovaná premávka |
Iveco Daily | IMSP01-ÚM, kombinovaná premávka |
Š 706 | IMSP01-ÚM, normálna cestná premávka |
Mercedes Actros | IMSP01-ÚM, normálna cestná premávka |
ATLAS nakladač | IMSP02-ÚM, charakteristická pracovná činnosť |
JCB traktor bager | IMSP02-ÚM, charakteristická pracovná činnosť |
Peugeot Boxer | IMSP01-ÚM, kombinovaná premávka |
Názov |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Miestom výkonu úradného merania sú strediská Považská Bystrica, Prievidza, Trenčín. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Predmet zákazky je potrebné vykonať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Objednávateľ požaduje predložiť akreditáciu na výkon úradného merania spotreby paliva motorových vozidiel a mechanizmov do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť autorizáciu na výkon úradného merania spotreby paliva motorových vozidiel a mechanizmov do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Poskytnutie služby na základe dodacieho listu, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Súčasťou faktúry musí byť zástupcom objednávateľa odsúhlasený a podpísaný súpis vykonaných servisných prác. |
Úhrada plnenie bude uskutočnená na základe doručenej faktúry. Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia do sídla objednávateľa. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
21.09.2018 08:44 — 31.10.2018 08:45
15,00 ks
5 050,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2018 08:47
18.09.2018 08:50
18.09.2018 09:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2018 08:30 - Vstupná ponuka | 5 050,00 | € | Cena bez DPH |
18.09.2018 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 030,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: