37808427
Žilinský samosprávny kraj
Komenského 48, Žilina, 01109, SVK
36828670
BR Export, s. r. o.
Daxnerova 6, Martin, 03601, SVK
Nákup strojov - Frézka
Frézka
Tovar, Služba
1. Frézka univerzálna (typ BF 700, výrobca ZIPPER-HOLZMANN
SLOVENSKO, BR Export s.r.o.
|
|
---|---|
Funkcia |
Stroje určené na mechanické opracovanie materiálov pre školské dielne odbornej výchovy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 | ||
Otáčky | U.min-1 | 45 | 2000 | |
Príkon | W | 1800 | 2200 | |
Napätie | V | 400 | ||
Priemer nožovej hlavy | mm | 80 | 125 | |
Priemer stopkovej frézy | mm | 4 | 28 | |
Priemer vrtáka [oceľ] | mm | 4 | 70 | |
T-drážky | veľkosť | mm | 14 | ||
Hmotnosť | kg | 1300 | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kužeľ vretena: | ISO 40 |
Počet rychl.stupňov: | 10 až 16 |
Posuv - os X: | 600 až 750 |
Posuv - os Y: | 230 až 250 |
Rozmery [mm]: | cca 1700 × 1500 × 1750 |
Rozmery stola [mm]: | 1200 -1300 × 270 x 320 |
Vzdialenosť vretena a stolu [mm]: | cca 60 ÷ 550 |
Digitálne odmeriavanie: | áno |
Príslušenstvo: | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Martin (dátum a čas dodania stroja si zmluvné strany dohodnú najmenej 3 pracovné dni vopred). Objednávateľ požaduje dodanie tovaru len v pracovných dňoch v čase od 8:00 h do 14:00 h. Požaduje sa dodanie predmetu naraz, v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami. |
Vrátane montáže, inštalácie a uvedenia do prevádzky na mieste plnenia (max. do 2 týždňov od dodania stroja, vyžaduje sa protokol o uvedení stroja do prevádzky). |
Požaduje sa záruka na min. 2 roky a bezplatný min. 2-ročný servis. Poskytnutou zárukou predávajúci ručí, že predmet zmluvy bude mať po celý čas trvania záručnej doby vlastnosti stanovené touto zmluvou a zároveň sa zaväzuje, že po celý čas trvania záručnej doby bude technické zariadenie plne funkčné a spôsobilé na riadne využívanie. Predávajúci po dobu trvania záručnej doby uvedenej v predchádzajúcom odseku zodpovedá za všetky závady, ktoré sa pri užívaní technického zariadenia vyskytnú alebo ktoré zistí kupujúci a ktoré bude reklamovať. |
V záruke je zahrnuté aj bezplatné dodanie náhradných dielov potrebných na riadne fungovanie stroja ako aj poradenská starostlivosť o stroj. |
Vrátane zaškolenia min. 2 osôb (max. do 2 týždňov od dodania stroja). |
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu a dokumentáciu preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť, tovar neprevziať. |
Pre všetky požiadavky kupujúceho, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené ekvivalenty. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s požadovaným predmetom zákazky je na strane predávajúceho. V prípade sporu je rozhodujúci znalecký posudok. Náklady na znalecký posudok sú na strane predávajúceho. |
Spolu so strojom predávajúci odovzdá kupujúcemu všetky dokumenty, ktoré sa k nemu vzťahujú a ktoré sú potrebné na jeho bezpečnú prevádzku a na výkon vlastníckeho práva a to najmä, nie však výlučne: návod na obsluhu a údržbu stroja (v slovenskom alebo českom jazyku), podmienky a zásady bezpečnej práce (v slovenskom alebo českom jazyku), protokol o dodaní stroja (preberací/odovzdávací protokol pri prevzatí stroja), riadne vyplnený "Záručný list" a iné relevantné dokumenty. |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny. |
V prípade, že je predávajúci v omeškaní s dodaním predmetu zmluvy, predávajúci sa zaväzuje uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny predmetu zmluvy za každý kalendárny deň omeškania |
Objednávateľ požaduje dodanie výlučne nových nepoužívaných zariadení/strojov/materiálov s príslušenstvom a nebude akceptovať používané alebo repasované zariadenia/stroje s príslušenstvom |
Predávajúci sa zaväzuje po zaplatení kúpnej ceny previesť na kupujúceho všetky vlastnícke práva k technickému zariadeniu. |
Kupujúci sa zaväzuje za podmienok stanovených v tejto zmluve prevziať riadne a včas dodané technické zariadenie a zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu |
Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej doby, pričom aj reklamácia preukázateľne odoslaná kupujúcim v posledný deň záručnej doby sa považuje za uplatnenú v záručnej dobe |
Predávajúci je povinný najneskôr do 48 hodín po doručení reklamácie písomne doručiť kupujúcemu oznámenie o prijatí reklamácie, o jej uznaní a o lehote odstránenia závady, v zložitých prípadoch do 5 pracovných dní. |
V prípade, že predávajúci v lehote do 5 pracovných dní nedoručí kupujúcemu rozhodnutie o vybavení reklamácie, má sa za to, že reklamáciu v plnom rozsahu uznal |
Predávajúci je povinný reklamovanú závadu v dohodnutom termíne odstrániť. V prípade, že sa jedná o závadu, ktorá bude kupujúcemu brániť v prevádzke daného technického zariadenia, alebo bude mať povahu havárie, je predávajúci povinný začať s jej odstraňovaním do 48 hodín od nahlásenia reklamácie kupujúcim. |
V prípade uplatnenia reklamácie kupujúceho u predávajúceho sa predlžuje záručná doba na tú časť technického zariadenia, na ktorej sa vyskytla závada, o dobu vybavenia reklamácie |
Predávajúci sa zaväzuje prijať reklamáciu na jeho adrese uvedenej v úvode tejto zmluvy, alebo v prípade zmeny adresy predávajúceho na novej adrese. Každú zmenu adresy sa predávajúci zaväzuje bezodkladne oznámiť kupujúcemu. |
Ak kupujúci v prípade uznania reklamácie oznámi lehotu, v rámci ktorej má byť reklamovaná závada diela odstránená a predávajúci reklamovanú závadu v tejto lehote neodstráni, má kupujúci právo dať reklamovanú závadu odstrániť tretej osobe, pričom predávajúci sa zaväzuje zaplatiť všetky náklady, ktoré vznikli kupujúcemu v súvislosti s jej odstránením |
Zmluvné strany sa dohodli, že každá zo zmluvných strán môže od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že druhá strana podstatným spôsobom poruší zmluvnú povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy |
Pod podstatným porušením sa rozumie predovšetkým: nesplnenie dohodnutých priebežných termínov a konečného termínu dodania technického zariadenia stanovených v tejto zmluve,nedodržanie cenových a platobných podmienok stanovených v tejto zmluve, nedodržanie technických parametrov a podmienok dodania technického zariadenia stanovených v tejto zmluve |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a technickej špecifikácie parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase zákazky |
Vyhotovuje sa len 1 faktúra na celý predmet zmluvy po odsúhlasení preberacieho protokolu. Faktúra, ktorú predloží predávajúci kupujúcemu musí byť predložená v troch originálnych rovnopisoch a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle príslušných platných právnych predpisov SR. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu na prepracovanie. V takom prípade sa preruší plynutie splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry kupujúcemu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. |
Kupujúci je povinný zaplatiť fakturovanú čiastku v dohodnutej lehote splatnosti 30 (tridsať) kalendárnych dní. |
V prípade, že je kupujúci v omeškaní so splatením faktúry, je predávajúci oprávnený účtovať úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej čiastky za každý kalendárny deň omeškania |
Preddavky ( zálohu) kupujúci neposkytuje |
Predávajúci je povinný pripraviť a pri preberacom konaní objednávateľovi predložiť a odovzdať všetky platné atesty, platné prehlásenia o zhode, platné certifikáty, záručné listy a návody k obsluhe a iné doklady alebo podklady, ktoré sa všeobecne vyžadujú a súvisia s dodaním technického zariadenia. Bez týchto dokladov sa bude mať za to, že predmet zmluvy je nedokončený a nespôsobilý k odovzdaniu a to až do doby splnenia uvedenej podmienky. |
Všetky dokumenty sa predkladajú ako originály, v prípade, ak originál je v inom ako v slovenskom alebo českom jazyku, spolu s originálom sa predkladá aj jeho úradne overený preklad do slovenského jazyka. |
O priebehu odovzdania a prevzatia technického zariadenia je predávajúci povinný vypracovať preberací protokol, v ktorom bude okrem iného uvedený súpis všetkých zistených závad s uvedením dohodnutého termínu ich odstránenia. Preberací protokol podpíše kompetentný zástupca predávajúceho a kupujúceho |
Pokiaľ objednávateľ odmietne technické zariadenia prevziať, je povinný uviesť v preberacom protokole svoje dôvody. |
Predmet zmluvy bude považovaný za ukončený až po dodaní všetkých technických zariadení a po odstránení všetkých závad uvedených v preberacom protokole |
Objednávateľ nemá povinnosť technické zariadenie prevziať až do doby, pokiaľ predávajúci neodstráni všetky zistené závady |
V prípade rozporov medzi kupujúcim a predávajúcim ohľadne zistených závad, je predávajúci povinný bezodkladne zabezpečiť odborné vyjadrenie tretej osoby – nezávislého autorizovaného odborníka. Ak kupujúci do piatich pracovných dní od jeho predloženia písomne vyjadrí súhlas s jeho odborným vyjadrením, bude to znamenať, že predmetná závada bola odstránená. V prípade jeho nesúhlasu, je povinný zabezpečiť odborné vyjadrenie ďalšieho nezávislého autorizovaného odborníka. |
V prípade omeškania s odstraňovaním závad zistených pri protokolárnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, predávajúci sa zaväzuje uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 1,0 % z ceny predmetu zmluvy za každý kalendárny deň omeškania |
Československej armády 24, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.10.2018 08:00 — 31.10.2018 14:00
1,00 ks
13 859,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2018 08:14
21.09.2018 10:00
21.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2018 07:18 - Vstupná ponuka | 13 859,70 | € | Cena s DPH |
21.09.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: