17336139
Poliklinika Nitrianskeho samosprávneho kraja Štúrovo
Ul. Jesenského č. 85, Štúrovo, 94301, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok 4,00
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Služba
1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok 4,00
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 1 a 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z.Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 5 zariadeniami v Štúrove, v blízkosti adresy Jesenského 85 Štúrovo (t.j. najviac 1000 m od uvedenej adresy). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | eur | 4.00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia |
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných poukážok, čo prebehne buď vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo výmenou za stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote ale vydané na nové emisné obdobie. |
Cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnutie služby (provízie) v eurách vrátane DPH (ak dodávateľ je platcom DPH). |
V poplatku za poskytnutie služby sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi. |
Celková cena objednaných stravných lístkov bude vo faktúre zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy - dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam minimálne 5 zariadení v Štúrove, v ktorých možno dodané stravné poukážky využiť, a to v blízkosti adresy Štúrovo, Jesenského 85 (t.j. najviac 1000 m od uvedenej adresy). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas zmluvného vzťahu je prípustná len v prípade legislatívnych zmien. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom (%) sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka v ktorom boli vydané |
Vrátenie stravných poukážok | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Ul. Jesenského č. 85, Štúrovo, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
5 500,00 ks
22 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.09.2018 13:51
24.09.2018 10:00
24.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.09.2018 13:52 - Vstupná ponuka | 22 000,00 | € | Cena s DPH |
17.09.2018 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: