Z201838317
OF-174499
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Oprava po OPaOS zdvíhacích zariadení
Oprava po OPaOS zdvíhacích zariadení
Služba, Tovar, Stavebná práca
1. Oprava po OPaOS zdvíhacích zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie vyhovujúceho stavu vyhradených zariadení zdvíhacích a to opravou a výmenou prvkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mostový žeriav 8000 kg VUDUT: | - | - | ||
Demontáž vypínača s kľúčom na ovládaní žeriava | ks | 1 | ||
Montáž a dodávka vypínača s kľúčom na ovládanie žeriava | ks | 1 | ||
Nastavenie koncových vypínačov | súbor | 1 | ||
Demontáž bŕzd pojazdu | súbor | 1 | ||
Montáž a dodávka bŕzd pojazdu | súbor | 1 | ||
Oprava poruchy zastavenia pojazdu žeriava počas pohybu | súbor | 1 | ||
Oprava húkačky | súbor | 1 | ||
Bezpečnostné značenie | súbor | 1 | ||
Spracovanie a vystavenie návodu na obsluhu a údržbu | súbor | 1 | ||
Spracovanie a vystavenie revíznej správy po oprave | súbor | 1 | ||
Kanálový hydraulický zdvihák KZ 2748, výr. číslo 1942/1982: | - | - | ||
Demontáž elektrických káblov a hadíc | súbor | 1 | ||
Demontáž čerpadla | ks | 1 | ||
Demontáž vypínačov ovládania | súbor | 2 | ||
Montáž a dodávka čerpadla | ks | 1 | ||
Montáž a dodávka elektrických káblov na zdvihák | m | 10 | ||
Montáž a dodávka hadíc | m | 10 | ||
Montáž a dodávka úchytiek na káble a hadice | súbor | 1 | ||
Montáž a dodávka vypínačov ovládania | súbor | 2 | ||
Pretesnenie piestnice a hydraulického okruhu | súbor | 1 | ||
Výmena a dodávka oleja | súbor | 1 | ||
Spracovanie a vystavenie revíznej správy po oprave | súbor | 1 | ||
Kanálový hydraulický zdvihák KZ 2748 - výr. č. 6738/1989: | - | - | ||
Demontáž elektrických káblov a hadíc | súbor | 1 | ||
Montáž a dodávka elektrických káblov na zdvihák | m | 10 | ||
Montáž a dodávka hadíc | m | 10 | ||
Montáž a dodávka úchytiek na káble a hadice | súbor | 1 | ||
Demontáž čerpadla | ks | 1 | ||
Montáž a dodávka čerpadla | ks | 1 | ||
Pretesnenie piestnice a hydraulického okruhu | súbor | 1 | ||
Demontáž vypínačov ovládania | súbor | 2 | ||
Montáž a dodávka vypínačov ovládania | súbor | 2 | ||
Výmena a dodávka oleja | súbor | 1 | ||
Spracovanie a vystavenie revíznej správy po oprave | súbor | 1 | ||
Kanálový hydraulický zdvihák KZ 2748, výr. č. 6739/1989: | - | - | ||
Demontáž elektrických káblov a hadíc | súbor | 1 | ||
Montáž a dodávka elektrických káblov na zdvihák | m | 10 | ||
Montáž a dodávka hadíc | m | 10 | ||
Montáž a dodávka úchytiek na káble a hadice | súbor | 1 | ||
Demontáž vypínačov ovládania | súbor | 2 | ||
Montáž a dodávka vypínačov ovládania | súbor | 2 | ||
Výmena a dodávka oleja | súbor | 1 | ||
Spracovanie a vystavenie revíznej správy po oprave | súbor | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Miesto vykonania diela: Sereď |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie. |
Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na opravu a OPaOS VTZ elektrických podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP v rozsahu § 22 - revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. na osobu. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (Fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom musí vlastniť platné Osvedčenie na prácu na VTZ elektrických podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v rozsahu § 22 - revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na montáž, opravu, servis a OPaOS VTZ zdvíhacích podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a platné Osvedčenie na prácu na VTZ zdvíhacích podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z o BOZP v rozsahu Aa, Ad Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. príloha č. 1 časť 4. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (Fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom musí vlastniť platné Osvedčenie na prácu na VTZ zdvíhacích podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v rozsahu Aa, Ad Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. príloha č. 1 časť 4. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
24.09.2018 07:00 — 31.10.2018 15:00
1,00 celok
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2018 10:13
17.09.2018 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: