30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Podpora pre produkty spoločnosti VMware
podpora, softvér
Služba, Tovar
1. Predĺženie podpory pre produkty VMware vSphere Enterprise a vCenter Server Standard
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 Basic Support Coverage Promotion: Vmware Infrastructure Acceleration Kit for 8 processors. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096 Instance: 15394195 | ks | 1 | ||
1.2 Basic Support Coverage VMware vSphere Enterprise for 1 processor. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096 Instance: 154435596 | ks | 6 | ||
1.3 Basic Support Coverage VMware vSphere Enterprise for 1 processor. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096 Instance: 154433692 | ks | 2 | ||
1.4 Basic Support Coverage VMware vSphere Enterprise for 1 processor. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096. Instances: 154331984, 154331990, 154331993, 154331997, 154332000, 154332003, 154318226, 154318230, 154318231, 154318234, 154318236, 154317491, 154318239, 154317477, 154317488, 154317493, 154317495, 154317503, 154317507, 154317510, 154317498, 154317500, 154368655, 154368657, 154368661, 154368665, 154368667, 154368670 | ks | 28 |
2. Predĺženie podpory pre produkt VMware Horizon View Enterprise
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 Named Users. Basic Support/Subscription. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096. Kontrakt ID 465435022, 465435721 | ks | 200 |
3. Dodanie produktu VMware Horizon View Enterprise
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1 Named Users. Basic Support/Subscription. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096. | ks | 200 |
4. Dodanie produktu vSphere Enterprise Plus for 1 processor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1 Basic Support/Subscription. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096 | ks | 2 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady (najmä doprava na miesto plnenia, odstraňovanie chýb v záručnej dobe) spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s "Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu". |
3. Dodávateľ musí byť súčasťou VMware Partner Network spoločnosti VMware, pričom uvedené partnerstvo musí byť overiteľné vo verejne dostupnej webovej databáze Partner locator spoločnosti VMware. |
4. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zmluvy realizovať najneskôr do 4.10.2018 (Account Number objednávateľa u spoločnosti VMware je 116535574) |
6. Dodávateľ berie na vedomie, že predmet zmluvy sa bude považovať za dodaný až po tom, čo bude elektronicky zaregistrovaný na zákazníckom účte objednávateľa, vedenom u spoločnosti VMware, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál spoločností VMware. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetu zákazky informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom. |
7. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania predmetu zmluvy. |
8. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi, úhrada prebieha bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
9. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona NR SR č.222/2004Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákona o dani z pridanej hodnoty"). |
10. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy. |
11. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľ bezodkladne informovať. |
12. V prípade, že faktúry nebudú obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods.1 zákona o dani z pridanej hodnoty, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
13. Porušenie povinnosti v zmysle č.: 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 9., 10., 11. alebo 12. bodu osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
14. Podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra, v zmysle článku IV. bodu 4.4 VZP OPET. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.10.2018 00:00
1,00 sada
217 727,13
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2018 08:07
18.09.2018 10:00
18.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.09.2018 20:34 - Vstupná ponuka | 217 727,00 | € | Cena bez DPH |
17.09.2018 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 217 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: