• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2018 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2018 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2018 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2018 13:15

Detail zákazky Z201838197

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2018 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2018 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2018 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2018 13:15

Základné údaje

Z201838197

OF-174191

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3632526

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

36402869

TERMEL SK, spol. s r.o.

Cesta do Rudiny 2331 , Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu

Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu

  • 50500000-0 - Opravy a údržba čerpadiel, ventilov, kohútov a kovových nádob a strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Stavebná práca, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie opravy ovládania teploty vykurovania v budovách a teploty teplej vody. Opravou sa zabezpečí bezporuchové automatické ovládanie vykurovania podľa vonkajšej teploty, dodávky teplej vody v budovách a automatické ovládanie plynového kotla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Budova č. 3 - odovzdávajúca stanica tepla - -
1. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL638.00 RS (alebo ekvivalent) ks 1
2. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS 985.00 Zdroj 24 v DC/ 5A (alebo ekvivalent) ks 1
3. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS 955 .00- Modul DI (alebo ekvivalent) celok 1
4. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS 871.72 pultík (alebo ekvivalent) celok 1
5. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL 63,85/STD sada konektorov (alebo ekvivalent) celok 2
6. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL 98,55/STD sada konektorov (alebo ekvivalent) celok 2
7. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL 95,85/STD sada konektorov (alebo ekvivalent) celok 2
8. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL 002/43/STD sada konektorov (alebo ekvivalent) celok 2
9. Výmena RS plus úprava rozvádzača (demontáž, dodávka a montáž) celok 1
10. SW Vybavenie celok 1
11. Demontáž, dodávka a montáž - output rele ks 16
Budova č. 35 - odovdzávajúca stanica tepla - -
1. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL638.00 RS (alebo ekvivalent) ks 1
2. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS 985.00 Zdroj 24 v DC/ 5A (alebo ekvivalent) ks 1
3. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS 955 .00- Modul DI (alebo ekvivalent) celok 1
4. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS 871.72 pultík (alebo ekvivalent) celok 1
5. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL 63,85/STD sada konektorov (alebo ekvivalent) celok 2
6. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL 98,55/STD sada konektorov (alebo ekvivalent) celok 2
7. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL 002/43/STD sada konektorov (alebo ekvivalent) celok 2
8. SW Vybavenie celok 1
9. Výmena RS plus úprava rozvádzača (demontáž, dodávka a montáž) celok 1
10. Demontáž, dodávka a montáž - output rele ks 33
Plynová kotolňa - -
1. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL638.00 RS (alebo ekvivalent) ks 1
2. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS 985.00 Zdroj 24 v DC/ 5A (alebo ekvivalent) ks 1
3. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS 955 .00- Modul DI (alebo ekvivalent) celok 1
4. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS 871.72 pultík (alebo ekvivalent) celok 1
5. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL 63,85/STD sada konektorov (alebo ekvivalent) celok 2
6. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL 98,55/STD sada konektorov (alebo ekvivalent) celok 2
7. Demontáž, dodávka a montáž - SIEMENS POL 95,85/STD sada konektorov (alebo ekvivalent) celok 2
8. SW Vybavenie celok 1
9. Výmena RS plus úprava rozvádzača (demontáž, dodávka a montáž) celok 1
10. Demontáž, dodávka a montáž - output rele ks 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a montáže na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.  
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží  objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Ak dodávateľ  nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za  dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom.
Miesto vykonania diela: Martin.
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť oprávnenie na montáž a OPaOS VTZ elektrických podľa § 15, zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP na firmu, a osvedčenie na prácu na VTZ podľa zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP v rozsahu § 24 – revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, musí vlastniť osvedčenie na prácu podľa § 16 zákona 124/2006 Z. z. o BOZP v rozsahu § 24 – revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie.
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa.

Zmluvná špecifikácia

Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

24.09.2018 07:00 — 02.11.2018 15:00

1,00 celok

25 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2018 14:48

14.09.2018 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 426
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2018 19:53 - Vstupná ponuka 24 999,60 € Cena s DPH
10.09.2018 19:53 - Najvýhodnejšia ponuka 24 999,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS