00690937
Mestská časť Košice-Staré Mesto
Hviezdoslavova 7, Košice, 04001, SVK
50407821
REDOX - ENEX s.r.o.
Zlatovská 2416/33H, Trenčín, 91105, SVK
Polopodzemné kontajnery MOLOK na zber odpadu - alebo ekvivalent
polopodzemný kontajner, nádoby na odpad
Tovar, Služba, Stavebná práca
1. Polopodzemné kontajnery MOLOK na separovaný zber odpadu - alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka polopodzemných kontajnerov na zber odpadu. |
Projektová a inžinierska činnosť súvisiaca s ohlásením drobnej stavby stojísk polopodzemných kontajnerov. |
Stavebné práce súvisiace s inštaláciou polopodzemných kontajnerov a úpravou povrchu stojísk. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka 1 - kontajner na zber komunálneho odpadu, bez nutnosti pevného spojenia so zemou, zapustený min. 60% svojej výšky do zeme. | ks | 2 | ||
Položka 2 - kontajner na zber plastového odpadu, bez nutnosti pevného spojenia so zemou, zapustený min. 60% svojej výšky do zeme. | ks | 1 | ||
Položka 3 - kontajner na zber papierového odpadu, bez nutnosti pevného spojenia so zemou, zapustený min. 60% svojej výšky do zeme. | ks | 1 | ||
Položka 4 - kontajner na zber skleneného odpadu, bez nutnosti pevného spojenia so zemou, zapustený min. 60% svojej výšky do zeme. | ks | 1 | ||
Položka 5 - projektová dokumentácia k ohláseniu drobnej stavby jedného stojiska. | ks | 1 | ||
Položka 6 - inžinierska činnosť súvisiaca s ohlásením drobnej stavby. | ks | 1 | ||
Položka 7 - výstavba stojiska polopodzemných kontajnerov. | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka 1 - kontajnery na zber komunálneho odpadu | |
vyhotovenie | objem 5 m3, telo šachty vrátane kotviacich prvkov, kontajner kruhového pôdorysu s priemerom 1680 až 1720 mm, výška nad terénom max. 1200 mm, hĺbka zapustenia pod terén max. 1600 mm |
Položky 2, 3, 4 - kontajner na zber plastového, papierového, skleneného odpadu | |
vyhotovenie | objem 3 m3, telo šachty vrátane kotviacich prvkov, kontajner kruhového pôdorysu s priemerom 1280 až 1320 mm, výška nad terénom max. 1200 mm, hĺbka zapustenia pod terén max. 1600 mm |
Položky 1, 2, 3, 4 | |
spôsob vyprázdňovania kontajnerov | jednobodový rýchloupínací systém zdvihu, zdvih a presun zberného vreca hydraulickým ramenom umiestneným na zberovom vozidle, bez potreby ďalšieho háku na otváranie kontajnera |
spôsob vyprázdňovania kontajnerov | systém otvárania zberového vreca musí mať jednoduchú manipuláciu popruhom resp. lanom a umožňovať obsluhu vyprázdňovania vreca a zároveň obsluhu hydraulického ramena jednou osobou, |
spôsob vyprázdňovania kontajnerov | systém otvárania zberového vreca musí byť zabezpečený poistkou proti nežiaducemu otvoreniu počas zdvihu a presunu, hmotnosť prázdnej zdvíhanej časti kontajnera maximálne 40 kg |
telo šachty kontajnera | 100 % recyklovateľný HDPE, vodotesné, hygienicky nezávadné a chemicky stále, v prípade požiaru nesmie uvoľňovať toxické plyny |
opláštenie nadzemnej časti tela šachty | zvislé lamely z drevo-kompozitného materiálu, farba jesenná hnedá alebo ekvivalent, na opláštení každého kontajnera upevnená plechová tabuľka s piktogramom a textom - názvom zložky odpadu |
veko kontajnera | 100 % recyklovateľný HDPE, odolné voči poveternostným podmienkam a UV žiareniu, v prípade požiaru nesmie uvoľňovať toxické plyny, hlavné veko v neutrálnej šedej farbe |
veko kontajnera | veká plniacich otvorov farebne odlíšené podľa zložiek odpadu (komunál - šedá, papier - modrá, plast - žltá, sklo - zelená), súčasťou dodávky bude aj podpera otvoreného veka |
zberové vrece | pevný recyklovateľný materiál, vodeodolný, hygienicky nezávadný, zaručujúci dlhodobé používanie bez potreby výmeny v záručnej dobe |
záruka na polopodzemné kontajnery | Záručná doba 10 rokov je na pevné časti kontajnera = telo šachty, opláštenie ; záručná doba 2 roky je na pohyblivé časti kontajnera = veko a plniaci otvor, rýchloupínací systém, zberné vrece. |
lehota dodania | Polopodzemné kontajnery podľa Položiek 1, 2, 3, 4 budú dodané do 7 dní odo dňa doručenia písomného pokynu dodávateľovi. |
Položka 5 | Projektová dokumentácia k ohláseniu drobnej stavby 1 stojiska. Dodávka 3 x v tlačenej a 1x v elektronickej podobe do 10 pracovných dní odo dňa doručenia podkladov od objednávateľa. |
podklady od objednávateľa | Podklady od objednávateľa sú: presná lokalizácia jednotlivých stojísk v teréne, digitálne údaje z technickej mapy mesta (polohopis, výškopis, inžinierske siete). |
lehota poskytnutia podkladov | Podklady od objednávateľa budú elektronickou poštou doručené dodávateľovi najneskôr do 19.9.2018. |
autorské právo k podkladom | Údaje z digitálnej technickej mapy mesta sú poskytnuté len pre účel vyhotovenia projektovej dokumentácie. Nesmú byť použité na iný účel ani poskytnuté tretím osobám. |
podmienky vyhotovenia projektu | Maximálna plocha jedného stojiska bude 25 m2. Stavebno-technické riešenie stojiska musí zodpovedať § 139b zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon). |
podmienky vyhotovenia projektu | Projektová dokumentácia musí tvoriť úplný podklad pre ohlásenie drobnej stavby v zmysle stavebného zákona. |
Položka 6 | Zabezpečenie rozhodnutí, stanovísk, vyjadrení, súhlasov, posúdení alebo iných opatrení dotknutých orgánov a organizácií potrebných k ohláseniu drobnej stavby (doklady). |
lehota na podanie žiadostí | Žiadosti o vydanie dokladov budú dotknutým orgánom a organizáciám odoslané najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia podkladov od objednávateľa. |
informácia pre objednávateľa | Kópie žiadostí budú ako skeny doručené objednávateľovi elektronickou poštou v rovnakej lehote. |
lehota na doručenie dokladov | Všetky doklady potrebné k ohláseniu drobnej stavby budú doručené objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa získania posledného dokladu. |
Položka 7 | Realizácia drobných stavieb stojiska kontajnerov podľa projektovej dokumentácie, v súlade s Oznámením k ohláseniu drobnej stavby a v súlade s technologickým predpisom výrobcu kontajnerov. |
lehota realizácie | Lehota na dokončenie drobných stavieb stojísk kontajnerov je 30 dní odo dňa odovzdania súhlasného Oznámenia k ohláseniu drobnej stavby dodávateľovi, ktoré musí byť uskutočnené najneskôr do 2.11.2018. |
podmienky realizácie | Zabudovanie a inštalácia kontajnerov bez betonáže a bez pevného spojenia so zemou, vrátane pevnej a trvalej úpravy plôch okolia zabudovaných kontajnerov s plochou najviac 25 m2 na jedno stojisko. |
záruka na stavebné práce | Záručná doba na stavebné práce spojené so zabudovaním a inštaláciou kontajnerov a so zhotovením pevnej a trvalej plochy okolo kontajnerov je 36 mesiacov. |
Názov |
1) Doprava polopodzemných kontajnerov do medziskladu, ako aj z medziskladu až na miesto ich osadenia musí byť zahrnutá v cene. |
2) Zaškolenia max. 3 osôb zamerané na obsluhu kontajnerov musí byť zahrnuté v cene. |
3) Do troch pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy je Dodávateľ povinný Objednávateľovi doručiť podrobný rozpis cien jednotlivých položiek.Nesplnenie tejto povinnosti bude Objednávateľ považovať za porušenie povinnosti Dodávateľa podstatným spôsobom s následným odstúpením Objednávateľa od Kúpnej zmluvy. |
4) Dodávateľ je povinný na výzvu objednávateľa najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy uhradiť na bankový účet Objednávateľa finančné prostriedky vo výške 2 000,00 EUR (dvetisíc Euro) ako výkonovú zábezpeku na plnenie predmetu Kúpnej zmluvy. Táto výkonová zábezpeka bude zabezpečovať nároky Objednávateľa voči Dodávateľovi v prípade, ak tento nebude plniť záväzky z tejto Kúpnej zmluvy riadne a včas. Nesplnenie tejto povinnosti bude Objednávateľ považovať za porušenie povinnosti Dodávateľa podstatným spôsobom s následným odstúpením Objednávateľa od Kúpnej zmluvy. |
5) Výkonová zábezpeka bude použitá Objednávateľom na náhradu zmluvných pokút, vzniknutej škody, úrokov z omeškania a iných sankcií a nárokov v prospech Objednávateľa, ktoré mu vzniknú pri porušení Kúpnej zmluvy zo strany Dodávateľa. |
6a) Sumu 1 000,0 EUR (jedentisíc Euro) z výkonovej zábezpeky je Objednávateľ povinný vrátiť na bankový účet Dodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu o dodaní Položiek 1, 2, 3, 4 obomi zmluvnými stranami. Sumu 1 000,0 EUR (jedentisíc Euro) z výkonovej zábezpeky je Objednávateľ povinný vrátiť na bankový účet Dodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu o dodaní Položiek 5,6, 7 obomi zmluvnými stranami. |
6b) Povinnosti Objednávateľa uvedené v bode 6a) platia len v prípade, že nenastanú okolnosti uvedené v bode 5) t.zn. že výkonová zábezpeka nebude použitá ako náhrada zmluvných pokút, vzniknutej škody, úrokov z omeškania a iných sankcií a nárokov v prospech Objednávateľa. Ak nastanú okolnosti uvedené v bode 5) bude v lehotách podľa bodu 6a) na účet Dodávateľa vrátený zostatok zábezpeky po odrátaní sumy použitej ako náhrada zmluvných pokút, vzniknutej škody, úrokov z omeškania a iných sankcií a nárokov v prospech Objednávateľa. |
7) Dodanie kontajnerov, ktorých technické špecifikácie a technické vlastnosti nebudú zhodné so všetkými technickými špecifikáciami a vlastnosťami uvedenými v bode 2.3 Kúpnej zmluvy, bude Objednávateľ považovať za porušenie povinnosti Dodávateľa podstatným spôsobom s následným neprevzatím dodaných kontajnerov Objednávateľom, odstúpením Objednávateľa od Kúpnej zmluvy a povinnosťou Dodávateľa uhradiť škodu vzniknutú Objednávateľovi v plnej výške. |
8) Zmluvnú cenu podľa Kúpnej zmluvy objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe vyúčtovania formou faktúr, ktoré musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ktoré budú splatné do 14 dní odo dňa doručenia faktúr objednávateľovi. Ak bude faktúra obsahovať formálne, alebo obsahové nedostatky, má objednávateľ právo vrátiť faktúru dodávateľovi na prepracovanie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
9) Zmluvná cena bude uhradená v dvoch etapách. Cenu prvej etapy predstavuje cena dodávky Položiek 1, 2, 3, 4 na miesto v meste Košice určené Objednávateľom. Uskutočnenie dodávky musí byť potvrdené preberacím protokolom podpísaným poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
10) Cenu druhej etapy predstavuje cena Položiek 5,6,7. Odovzdanie projektovej dokumentácie podľa Položky 5, odovzdanie dokladov k ohláseniu drobnej stavby podľa Položky č. 6 ako aj dokončenie stavebných prác podľa Položky 7, musia byť potvrdené preberacími protokolmi podpísanými poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
11) Záručné lehoty uvedené v bode 2.3 Kúpnej zmluvy, vzťahujúce sa na kontajnery a na stavebné práce, začínajú plynúť odo dňa podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí dokončených stavebných prác. |
12) Zmluvné strany sa zaväzujú, že všetky spory vzniknuté počas plnenia Kúpnej zmluvy budú riešiť v dobrej viere jednaním o dohode. Ak k dohode nedôjde, budú spory postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu. |
13) Jednotlivé ustanovenia Kúpnej zmluvy môžu byť menené, dopĺňané alebo rušené iba písomnou formou, po vzájomnej dohode zmluvných strán, formou číslovaných dodatkov podpísaných oboma zmluvnými stranami. |
Braniskova 5, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
17.09.2018 00:00 — 03.11.2018 00:00
1,00 stojisko
25 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2018 12:13
13.09.2018 13:00
13.09.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.09.2018 12:26 - Vstupná ponuka | 20 820,00 | € | Cena s DPH |
13.09.2018 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 820,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: