30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35888024
Kvatro Comp s.r.o.
Saratovská 26, Bratislava, 84102, SVK
Centralizovaný vyvolávací systém pre sedemnásť pracovísk
Vyvolávací systém, LCD
Tovar, Služba
1. Centralizovaný vyvolávací systém
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je vybavenie sedemnástich pracovísk v Bardejove, Banskej Bystrici, Dunajskej Strede, Humennom, Komárne, Leviciach, Liptovskom Mikuláši, Martine, Nových Zámkoch, Poprade, Považskej Bystrici, Rimavskej Sobote, Svidníku, Trebišove, Veľkom Krtíši, Vranove nad Topľou a Žiari nad Hronom centralizovaným vyvolávacím systémom pre podporu klientov. |
Súčasťou predmetu zákazky/zmluvy sú: |
- dodávka, doprava a vykládka zariadení do určených priestorov v miestach dodania určených verejným obstarávateľom/objednávateľom |
- inštalácia HW komponentov do funkčného celku |
- konfigurácia menu/ponuky (v spolupráci s verejným obstarávateľom/objednávateľom) |
- predvedenie funkčnosti nainštalovaného vyvolávacieho systému za prítomnosti dodávateľa a objednávateľa |
- zaškolenie pracovníkov na každom inštalovanom pracovisku na obsluhu (obsluha softwaru na PC staniciach, výmena papiera, štatistiky atď.) |
- dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom |
- technická podpora - vzdialená správa a telefonická podpora po dobu 12 mesiacov |
- záručný servis počas 36 mesačnej záručnej doby; doba záručnej opravy max. do 48 hodín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 1) | ks | 3 | ||
1.2. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 2) | ks | 5 | ||
1.3. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 3) | ks | 1 | ||
1.4. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 4) | ks | 6 | ||
1.5. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 5) | ks | 2 | ||
1.6. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 6) | ks | 1 | ||
1.7. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 7) | ks | 5 | ||
1.8. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 8) | ks | 4 | ||
1.9. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 9) | ks | 1 | ||
1.10. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 10) | ks | 4 | ||
1.11. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 11) | ks | 6 | ||
1.12. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 12) | ks | 3 | ||
1.13. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 13) | ks | 3 | ||
1.14. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 14) | ks | 7 | ||
1.15. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 15) | ks | 4 | ||
1.16. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 16) | ks | 3 | ||
1.17. Informačný LCD panel (min. 43“ LCD) (pracovisko 17) | ks | 3 | ||
1.18. Informačný LCD panel - pracovisko (min. 10“ LCD) (pracovisko 1) | ks | 1 | ||
1.19. Informačný LCD panel - pracovisko (min. 10“ LCD) (pracovisko 3) | ks | 1 | ||
1.20. Informačný LCD panel - pracovisko (min. 10“ LCD) (pracovisko 4) | ks | 1 | ||
1.21. Informačný LCD panel - pracovisko (min. 10“ LCD) (pracovisko 6) | ks | 1 | ||
1.22. Informačný LCD panel - pracovisko (min. 10“ LCD) (pracovisko 7) | ks | 1 | ||
1.23. Informačný LCD panel - pracovisko (min. 10“ LCD) (pracovisko 12) | ks | 1 | ||
1.24. Informačný LCD panel - pracovisko (min. 10“ LCD) (pracovisko 14) | ks | 1 | ||
1.25. Informačný LCD panel - pracovisko (min. 10“ LCD) (pracovisko 15) | ks | 1 | ||
1.26. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 1) | ks | 3 | ||
1.27. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 2) | ks | 5 | ||
1.28. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 3) | ks | 1 | ||
1.29. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 4) | ks | 6 | ||
1.30. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 5) | ks | 2 | ||
1.31. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 6) | ks | 1 | ||
1.32. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 7) | ks | 5 | ||
1.33. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 8) | ks | 4 | ||
1.34. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 9) | ks | 1 | ||
1.35. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 10) | ks | 4 | ||
1.36. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 11) | ks | 6 | ||
1.37. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 12) | ks | 3 | ||
1.38. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 13) | ks | 3 | ||
1.39. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 14) | ks | 7 | ||
1.40. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 15) | ks | 4 | ||
1.41. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 16) | ks | 3 | ||
1.42. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 43” LCD) (pracovisko 17) | ks | 3 | ||
1.43. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 10” LCD) (pracovisko 1) | ks | 1 | ||
1.44. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 10” LCD) (pracovisko 3) | ks | 1 | ||
1.45. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 10” LCD) (pracovisko 4) | ks | 1 | ||
1.46. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 10” LCD) (pracovisko 6) | ks | 1 | ||
1.47. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 10” LCD) (pracovisko 7) | ks | 1 | ||
1.48. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 10” LCD) (pracovisko 12) | ks | 1 | ||
1.49. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 10” LCD) (pracovisko 14) | ks | 1 | ||
1.50. Držiak na stenu alebo strop pre Informačný LCD panel (min. 10” LCD) (pracovisko 15) | ks | 1 | ||
1.51. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 1) | ks | 1 | ||
1.52. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 2) | ks | 1 | ||
1.53. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 3) | ks | 1 | ||
1.54. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 4) | ks | 1 | ||
1.55. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 5) | ks | 1 | ||
1.56. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 6) | ks | 1 | ||
1.57. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 7) | ks | 1 | ||
1.58. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 8) | ks | 1 | ||
1.59. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 9) | ks | 1 | ||
1.60. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 10) | ks | 1 | ||
1.61. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 11) | ks | 1 | ||
1.62. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 12) | ks | 1 | ||
1.63. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 13) | ks | 1 | ||
1.64. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 14) | ks | 1 | ||
1.65. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 15) | ks | 1 | ||
1.66. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 16) | ks | 2 | ||
1.67. Kiosk s dotykovou obrazovkou a s tlačiarňou poradových lístkov (pracovisko 17) | ks | 1 | ||
1.68. Licencia na pracovisko (pracovisko 1) | ks | 10 | ||
1.69. Licencia na pracovisko (pracovisko 2) | ks | 18 | ||
1.70. Licencia na pracovisko (pracovisko 3) | ks | 11 | ||
1.71. Licencia na pracovisko (pracovisko 4) | ks | 14 | ||
1.72. Licencia na pracovisko (pracovisko 5) | ks | 11 | ||
1.73. Licencia na pracovisko (pracovisko 6) | ks | 9 | ||
1.74. Licencia na pracovisko (pracovisko 7) | ks | 15 | ||
1.75. Licencia na pracovisko (pracovisko 8) | ks | 12 | ||
1.76. Licencia na pracovisko (pracovisko 9) | ks | 7 | ||
1.77. Licencia na pracovisko (pracovisko 10) | ks | 8 | ||
1.78. Licencia na pracovisko (pracovisko 11) | ks | 14 | ||
1.79. Licencia na pracovisko (pracovisko 12) | ks | 13 | ||
1.80. Licencia na pracovisko (pracovisko 13) | ks | 13 | ||
1.81. Licencia na pracovisko (pracovisko 14) | ks | 13 | ||
1.82. Licencia na pracovisko (pracovisko 15) | ks | 10 | ||
1.83. Licencia na pracovisko (pracovisko 16) | ks | 17 | ||
1.84. Licencia na pracovisko (pracovisko 17) | ks | 8 | ||
1.85. Gong (pracovisko 1) | ks | 2 | ||
1.86. Gong (pracovisko 2) | ks | 4 | ||
1.87. Gong (pracovisko 3) | ks | 1 | ||
1.88. Gong (pracovisko 4) | ks | 2 | ||
1.89. Gong (pracovisko 5) | ks | 1 | ||
1.90. Gong (pracovisko 6) | ks | 1 | ||
1.91. Gong (pracovisko 7) | ks | 2 | ||
1.92. Gong (pracovisko 8) | ks | 3 | ||
1.93. Gong (pracovisko 9) | ks | 1 | ||
1.94. Gong (pracovisko 10) | ks | 2 | ||
1.95. Gong (pracovisko 11) | ks | 2 | ||
1.96. Gong (pracovisko 12) | ks | 2 | ||
1.97. Gong (pracovisko 13) | ks | 2 | ||
1.98. Gong (pracovisko 14) | ks | 5 | ||
1.99. Gong (pracovisko 15) | ks | 3 | ||
1.100. Gong (pracovisko 16) | ks | 2 | ||
1.101. Gong (pracovisko 17) | ks | 2 | ||
1.102. Inštalačný materiál (pracovisko 1) | sada | 1 | ||
1.103. Inštalačný materiál (pracovisko 2) | sada | 1 | ||
1.104. Inštalačný materiál (pracovisko 3) | sada | 1 | ||
1.105. Inštalačný materiál (pracovisko 4) | sada | 1 | ||
1.106. Inštalačný materiál (pracovisko 5) | sada | 1 | ||
1.107. Inštalačný materiál (pracovisko 6) | sada | 1 | ||
1.108. Inštalačný materiál (pracovisko 7) | sada | 1 | ||
1.109. Inštalačný materiál (pracovisko 8) | sada | 1 | ||
1.110. Inštalačný materiál (pracovisko 9) | sada | 1 | ||
1.111. Inštalačný materiál (pracovisko 10) | sada | 1 | ||
1.112. Inštalačný materiál (pracovisko 11) | sada | 1 | ||
1.113. Inštalačný materiál (pracovisko 12) | sada | 1 | ||
1.114. Inštalačný materiál (pracovisko 13) | sada | 1 | ||
1.115. Inštalačný materiál (pracovisko 14) | sada | 1 | ||
1.116. Inštalačný materiál (pracovisko 15) | sada | 1 | ||
1.117. Inštalačný materiál (pracovisko 16) | sada | 1 | ||
1.118. Inštalačný materiál (pracovisko 17) | sada | 1 | ||
1.119. Spotrebný materiál – Termopapier do tlačiarne vyvolávacieho systému (pracovisko 1 až 17) (pre jedno pracovisko 18 ks roliek) | rolka | 306 | ||
1.120. Zaškolenie | počet hodín na zaškolenie | 17 | ||
1.121. Inštalácia a konfigurácia | súbor | 17 | ||
1.122. Technická podpora - vzdialená správa a telefonická podpora poskytovaná po dobu 12 mesiacov | súbor | 17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyvolávací systém pre klientov: | Vytvorenie centralizovaného riešenia pre riadenie toku klientov, generovanie súvisiacich štatistických a online dát prostredníctvom integrovaného BI nástroja, centrálna administrácia užívateľov, |
- | obslužnej logiky, profilov a HW komponentov. Riadenie toku klientov a HW komponentov na pobočke musí prebiehať decentralizovane, tzn. i v prípade dočasného výpadku konektivity na server. |
- | Prepojenie komponentov vyvolávacieho systému musí byť realizované prostredníctvom LAN počítačovej siete v objekte pracoviska. |
Celková orientačná vzdialenosť kabeláže elektrického napájania a kabeláže ethernetu: | |
Pracovisko 1: 100 m | |
Pracovisko 2: 170 m | |
Pracovisko 3: 60 m | |
Pracovisko 4: 200 m | |
Pracovisko 5: 50 m | |
Pracovisko 6: 75 m | |
Pracovisko 7: 110 m | |
Pracovisko 8: 90 m | |
Pracovisko 9: 65 m | |
Pracovisko 10: 70 m | |
Pracovisko 11: 150 m | |
Pracovisko 12: 160 m | |
Pracovisko 13: 80 m | |
Pracovisko 14: 200 m | |
Pracovisko 15: 120 m | |
Pracovisko 16: 70 m | |
Pracovisko 17: 80 m | |
* | * |
Kiosk s dotykovou obrazovkou špecifikácia | |
Parametre vstupného kiosku: | |
• Termotlačiareň min. 200dpi | |
• Šírka papiera: 60 mm – 110 mm | |
• Priemyselné vyhotovenie, životnosť min. 1 milión lístkov | |
• Priemyselný počítač (fanless) s operačným systémom Windows Professional 7 a vyššie alebo ekvivalentný, ktorý zabezpečí funkcionalitu kiosku | |
• Integrovaný web prehliadač so zamedzením vstupu do operačného systému | |
• Je jediným riadiacim prvkom pre všetky HW komponenty vyvolávacieho systému | |
• Periférie LAN, 2xUSB | |
• Uzamykateľná kapotáž k monitoru, zdrojom a perifériám | |
• Fixné kotvenie do podlahy | |
• Predpríprava pre čítačku QR kódov a kameru | |
• Priemyselný LCD monitor a vysoko záťažová dotyková vrstva, uhlopriečka 17 - 22 palcov | |
• Napájanie 230 V, 50 Hz | |
* | * |
Informačný LCD panel (min. 43” LCD) | |
• Veľkosť uhlopriečky : min. 42,5“ / 108 cm | |
• Operačný systém Android alebo ekvivalentný | |
• Dynamické LED podsvietenie | |
• MVA technológia panela | |
• Rozlíšenie panela: min. 1920 x 1080p / 60Hz | |
• Jas: min. 350 cd/m2 | |
• Kontrast : min. 3000:1 | |
• Dynamický kontrast: min. 500 000:1 | |
• Rýchlosť odozvy: max. 6,5 ms | |
• Pomer strán: 16:9 | |
• Zorný uhol: min. 178° | |
• Farebná hĺbka: min.16,7 milióna | |
• Vstupy: DVI-D, HDMI, VGA, Audio (3,5mm jack), USB | |
• Ovládanie: RJ45, RS232C, IR | |
• Možnosť uzamknúť ovládacie prvky | |
* | * |
Informačný LCD panel (min. 10” LCD) | |
• Veľkosť uhlopriečky: min. 10“ / 25.6 cm | |
• Operačný systém Android alebo ekvivalentný | |
• Rozlíšenie panela: min. 1280 x 800 | |
• Jas: min. 300 cd/m2 | |
• Kontrast : min. 800:1 | |
• Rýchlosť odozvy: max. 30 ms | |
• Pomer strán: 16:10 alebo 16:9 | |
• Zorný uhol: min. 170° | |
• Farebná hĺbka: min. 262 000 | |
* | * |
SW obslužný terminál (pracovisko) | |
• pracovisko musí mať integrovaný vyvolávací systém na príslušnej PC stanici vybavenej OS Windows alebo ekvivalentným bez nutnosti inštalácie klientskeho aplikačného SW | |
• Grafické rozhranie dostupné prostredníctvom web prehliadača (podpora IE v.8 a vyššie, Firefox v.43 a vyššie) a zároveň možnosť natívnej mobilnej aplikácie dostupnej v Google play a AppStore | |
• Prihlásenie sa a odhlásiť sa do terminálu | |
• Privolanie zákazníka na základe nastaveného profilu pracovníka | |
• Znovu privolanie zákazníka | |
• Vrátenie čísla lístka späť do virtuálnej rady | |
• Označenie čísla lístka ako zákazníka, ktorý nebol vybavený | |
• Zobrazenie čísla lístka, zvolenú službu a čakací čas zákazníka | |
• Zmena obsluhovanej činnosti na priehradke | |
* | * |
SW dohľad vedúci pracovník | |
• Grafické rozhranie dostupné prostredníctvom web prehliadača (podpora IE v.8 a vyššie, Firefox v.43 a vyššie) | |
• Zmena pravidiel, na základe ktorých sú klienti privolávaní k pracoviskám | |
• Nastavenie a zmena profilov pracovníkov | |
• Vyhodnocovanie informácií o návšteve klienta – čas čakania, čas vybavovania, celkový čas strávený na pobočke, počet neobslúžených klientov atď. | |
• Editovateľnosť dotykovej plochy v aplikácii – pridanie novej služby, zmena reklamných textov, zmena loga, zmena reklamných bannerov a zmena textových správ zobrazených na dotykovej ploche. | |
• Editovateľnosť lístkov v aplikácii – zmena reklamných textov, pridanie a odobranie informácií tlačených na lístok, možnosť tlačiť dvojlístky, zmena veľkosti a umiestnenia textov na lístku, možnosť pridania QR kódu na lístok | |
• Zasielanie štatistických reportov na email | |
• Zobrazovanie štatistických reportov, ktoré obsahujú informácie: | |
- Výkonnosť pracovníkov za predchádzajúci týždeň, mesiac, za tento rok alebo za zvolené obdobie. Report musí obsahovať meno pracovníka, ktorý bol prihlásený na priehradku, počet vybavených klientov, čas nečinnosti pracovníka a čas vybavovania (celkový a priemerný). | |
- Prehľad služieb za predchádzajúci týždeň, mesiac, za tento rok alebo za zvolené obdobie. Report musí obsahovať názov služby, počet klientov, ktorí prišli a boli obslúžení, čas čakania a čas vybavovania. | |
- Porovnanie počtu klientov, ktorí prišli na pobočku, ale neboli obslúžení. | |
- Možnosť sledovať konkrétne číslo lístka pre zvolený deň. | |
- Možnosť filtrovať štatistiky pre zvolené časové obdobie, pre zvolenú pobočku, resp. pobočky. | |
* | * |
SW administrácia systému | |
• Centrálneho ovládanie vyvolávacieho systému | |
• Zmena nastavenia na jednotlivých pobočkách na diaľku | |
• Administrácia užívateľov a možnosť pripojenia na LDAP | |
• Administrácia rolí užívateľov | |
• Aktualizácie systému na diaľku | |
Systém musí poskytovať rozhranie pre možnosť zverejnenia informácií o čakacích časoch jednotlivých klientskych pracovísk na webovej stránke objednávateľa | |
* | * |
Typ komunikácie | |
Komunikácie medzi jednotlivými prvkami systému (centrálny a lokálny systém, databáza) musí prebiehať pomocou protokolu HTTPS. Dodávateľ musí zadefinovať jednotlivé porty, na ktorých bude prebiehať komunikácia. Systém musí podporovať šifrovanú komunikáciu pomocou TLS, šifrovanie pomocou 256 bitového AES. | |
* | * |
IT bezpečnosť | |
Systém musí byť schopný odolať penetračným testom podľa OWASP a byť pripravený na nariadenie General Data Protection Regulation (GDPR) podľa nariadenia Európskej únie. Dodávateľ predloží výsledok / vyhodnotenie penetračného testu metódou OWASP vykonaného nezávislou certifikovanou spoločnosťou do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy (viď bod 4 ods. V. ĎALŠIE USTANOVENIA časti Osobitné požiadavky na plnenie). | |
Možnosť pripojenia systému do Active Directory objednávateľa. Užívatelia musia mať možnosť prihlasovať sa pomocou ich doménového mena a hesla. | |
Možnosť rozšírenia o systém pre vyjadrenie spokojnosti/nespokojnosti klienta s úrovňou vybavenia na klientskom pracovisku pomocou mobilného zariadia na pracovisku (napr. tablet) | |
Odolnosť vyvolávacieho systému voči výpadkom el. napájania (ochrana pred stratou štatistických informácií, zotavenie systému po výpadku s kontinuálnym pokračovaním prevádzky) |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky 1.1. až 1.122. uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (dodávka, doprava a vykládka zariadení do určených priestorov v miestach dodania určených objednávateľom, inštalácia a konfigurácia, zaškolenie obsluhy zariadenia, dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu do 48 hodín počas 36 mesačnej záručnej doby a technickej podpory (vzdialená správa a telefonická podpora po dobu 12 mesiacov) a tiež |
všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefónne číslo a emailovú adresu na hlásenie porúch a oznamovanie požiadaviek na záručné opravy vyvolávacieho systému v rámci 36 mesačnej záručnej doby. |
2. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia (17 miest plnenia: Bardejov, Banská Bystrica, Dunajská Streda, Humenné, Komárno, Levice, Liptovský Mikuláš, Martin, Nové Zámky, Poprad, Považská Bystrica, Rimavská Sobota, Svidník, Trebišov, Veľký Krtíš, Vranov nad Topľou a Žiar nad Hronom), s kontaktnými osobami v miestach plnenia a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových plneniach do 31.12.2018. |
4. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00 h) |
5. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne päť dní pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
6. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
7. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a / alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na záručnú opravu do 48 hodín od nahlásenia požiadavky objednávateľom e-mailom, resp. telefonicky. |
9. Nahlasovanie požiadaviek na záručné opravy/hlásenie poruchy dodávateľovi bude v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail) resp. telefonicky na e-mailovú adresu alebo na telefónne číslo dodávateľa v súlade s článkom III., bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
10. Súčasťou požiadaviek na záručnú opravu/ hlásení o poruche alebo bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zmluvy, predbežný rozsah poruchy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy. |
11. Dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na záručnú opravu/hlásenie o poruche do 1 hodiny od jej nahlásenia. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, ktorá bude vyhotovená v členení podľa jednotlivých miest plnenia. |
2. Prílohou faktúry budú kópie odovzdávacích / preberacích protokolov (17) potvrdené poverenými zamestnancami objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o dodaní predmetu zmluvy. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 222/2004 Z.z."). V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň |
povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávať tovar zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, |
ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. v) VZP OPET/. |
4. Dodávateľ predloží objednávateľovi výsledok/vyhodnotenie (certifikát) penetračného testu metódou OWASP vykonaného nezávislou certifikovanou spoločnosťou na dodávaný vyvolávací systém do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
6. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
24.09.2018 08:00 — 31.12.2018 14:00
1,00 cena celkom
261 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2018 12:13
14.09.2018 09:00
14.09.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.09.2018 13:02 - Vstupná ponuka | 260 160,00 | € | Cena s DPH |
10.09.2018 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 260 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: