30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Rozšírenie funkcionality súčasného systému pre monitoring, diagnostiku a analýzu správania používateľov a zariadení na úroveň Flowmon ADS Corporate
NetFlow, monitorovací systém, sieťová sonda, flowmon
Tovar, Služba
1. Rozšírenie funkcionality súčasného systému pre monitoring, diagnostiku a analýzu správania používateľov a zariadení na úroveň Flowmon ADS Corporate
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je rozšírenie funkcionality súčasného systému pre monitoring, diagnostiku a analýzu správania používateľov a zariadení na úroveň Flowmon ADS Corporate na úroveň min. 9000fps (dátových tokov / s) / min 10000 hostov (IP adries v sieti) v rozsahu: |
- SW - upgrade / rozšírenie licenčného vybavenia na úroveň Flowmon ADS Corporate, |
- technická podpora pre SW upgrade / rozšírenie na Flowmon ADS Corporate do 31.1.2020, |
- implementácia rozšírenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. 1 SW - upgrade / rozšírenie licenčného vybavenia na úroveň Flowmon ADS Corporate | ks | 1 | ||
1.2. Technická podpora pre SW upgrade / rozšírenie na Flowmon ADS Corporate do 31.1.2020 | súbor | 1 | ||
1.3. Implementácia rozšírenia | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednoduché softvérové rozšírenie súčasného systému pre automatické spracovanie NetFlow dát. | |
Nastavenie monitoringu pripojených aktívnych zariadení na sieti. | |
Nastavenie automatického vyhodnocovania NetFlow dát a detekcia anomálií na sieti s podporou deduplikácie, vzorkovania na úrovni tokov, identity používateľov, persistencii doménových mien. | |
Sada detekčných metód a algoritmov pre analýzu flow štatistík, detekciu bezpečnostných incidentov, prevádzkových problémov a sieťových anomálií pre min. 9000fps (dátových tokov / s) / min 10000 hostov (IP adries v sieti) | |
Prevedenie: šablóna pre VmWare s perpetuálnou SW licenciou/licenciami pre požadované funkcionality. | |
Implementácia, konfigurácia a doladenie riešenia v rozsahu max. 8 človekodní (MDs) vrátane prípadnej kontroly zo strany výrobcu. | |
Kontrola kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, konfigurácii a doladení. | |
Technická podpora SW upgrade / rozšírenia v rozsahu: zákaznícka podpora po telefóne a emailom v českom alebo slovenskom jazyku v pracovnej dobe (8x5), prístup k webovému zákazníckemu centru, vzdialená podpora cez SSH do 31.1.2020. |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky č. 1.1 až 1.3 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu – Technické vlastnosti uvedie cenu bez DPH a cenu s DPH. Dodávateľ zároveň uvedie cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a ceny za jednotlivé položky 1.1. až 1.3 obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu – Technické vlastnosti (dodávka SW - upgrade / rozšírenie licenčného vybavenia na úroveň Flowmon ADS Corporate, technická podpora pre SW upgrade / rozšírenie na Flowmon ADS Corporate do 31.1.2020 (zákaznícka podpora po telefóne a emailom v českom alebo slovenskom jazyku v pracovnej dobe (8x5), prístup k webovému zákazníckemu centru, vzdialená podpora cez SSH) v rozsahu týchto stanovených podmienok), |
implementácia rozšírenia, konfigurácia a doladenie riešenia a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa (Bratislava). Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi meno/mená a e-mail/y kontaktnej osoby/kontaktných osôb v mieste plnenia a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
3. Objednávateľ zašle dodávateľovi do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy kontaktný e-mail, na ktorý dodávateľ zašle cenovú kalkuláciu a ďalšie doklady požadované v tejto časti zmluvy a zároveň uvedie e-mailovú adresu na elektronické zasielanie faktúr. |
4. Objednávateľ požaduje predložiť dodávateľom vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Dodávateľ dodá predmet zmluvy do 15 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v čase od 08:00 - 18:00 hod. |
6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
7. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
8. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný celý predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za dodávku plnenia pre položky č. 1.1 a 1.3, uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu – Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I tejto časti zmluvy podpísaním akceptačného protokolu o ukončenej implementácií rozšírenia, konfigurácií a doladení riešenia. Akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Cena za technickú podporu pre SW upgrade / rozšírenie t. j. za položku označenú č. 1.2, uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti bude fakturovaná dvomi faktúrami. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie prvej faktúry za obdobie od dňa podpísania akceptačného protokolu o ukončenej implementácií rozšírenia, konfigurácií a doladení riešenia do 31.12.2018 v alikvotnej cene položky č. 1.2 uvedenej v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti podľa |
cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti. Faktúru na ďalšie obdobie (od 1.1.2019 do 31.1.2020) dodávateľ vystaví v alikvotnej cene najneskôr do piateho dňa prvého mesiaca po ukončení príslušného roka poskytovania technickej podpory. Akceptačné protokoly budú neoddeliteľnou prílohou týchto faktúr. |
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 222/2004 Z.z."). V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň |
povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávať tovar zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, |
ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Dodávateľ do 2 (dvoch) pracovných dní od uzavretia zmluvy zašle na kontaktný e-mail, ktorý objednávateľ zašle dodávateľovi v súlade s článkom III. bodom 3 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie kópiu potvrdenia od výrobcu SW komponentov, resp. obchodného zastúpenia výrobcu pre slovenský trh, že je autorizovaným dodávateľom pre ponúkané SW komponenty pre oblasť daného riešenia. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
19.09.2018 08:00 — 04.10.2018 18:00
1,00 cena celkom
44 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2018 12:08
13.09.2018 13:00
13.09.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2018 09:26 - Vstupná ponuka | 44 700,00 | € | Cena s DPH |
11.09.2018 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 620,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: