30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35929855
PETRA+ , spol. s r.o.
Račianska 146, Bratislava, 83154, SVK
výmena výmenníka tepla typ JAD X17.217.10FF
výmena výmenníka tepla typ JAD X17.217.10FF
Služba, Tovar, Stavebná práca
1. predmetom zákazky je oprava formou výmeny nefunkčného výmenníka tepla typ JAD X17.217.10FF za nový - ten istý typ.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Demontáž starého výmenníka typ JAD X17 .217.10FF | súbor | 1,00 | ||
Dodávka nového výmenníka typ JAD X17 .217.10FF | kus | 1,00 | ||
Montáž nového výmenníka typ JAD X17 .217.10FF | súbor | 1,00 | ||
pomocný materiál | súbor | 1,00 | ||
Vydanie správy o vykonaní odbornej a funkčnej skúšky tlakového zariadenia | súbor | 1,00 | ||
Likvidácia odpadu, odvoz odpadu a uloženie na skládku | súbor | 1,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie podľa § 15 zákona č.124/2006 Z .z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov na montáž a odborné prehliadky a skúšky (ďalej len „OPaOS“) na vyhradené technické zariadenia (ďalej len „VTZ“) tlakových skupiny Bb podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Príloha č.1 |
Ak je dodávateľ fyzická osoba musí vlastniť platné Osvedčenia (vydané na osobu), podľa §16 zákona 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov na prácu na VTZ tlakových skupiny Bb podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Príloha č.1. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi požadované Oprávnenia alebo Osvedčenie na VTZ tlakové skupiny Bb do päť pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Miesto vykonania diela: Bratislava |
Dielo bude možné realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorázového povolenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Rybničná, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
24.09.2018 07:00 — 17.12.2018 15:00
1,00 celok
18 793,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2018 11:25
17.09.2018 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.09.2018 13:29 - Vstupná ponuka | 18 786,00 | € | Cena s DPH |
17.09.2018 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: