30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
50982516
ĽUBICA, s.r.o.
Vajnorská 131/A, Bratislava, 83104, SVK
Osobné ochranné pracovné prostriedky - pracovný odev - zváračský
Osobné ochranné pracovné prostriedky, OOPP, pracovný odev
Tovar
1. Pracovný odev - zváračský (ďalej aj ako "predmet plnenia", "tovar")
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochrana zamestnancov pred škodlivými vplyvmi a vplyvmi zimného počasia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zváračská kukla | ks | 2 | ||
2. Držiak zváračskej kukly | ks | 8 | ||
3. Ochranná fólia do kukly | ks | 30 | ||
4. Potítko do kukly | ks | 8 | ||
5. Kapucňa do zváračskej kukly | ks | 3 | ||
6. Zváračské okuliare s odklápacími kruhovými zorníkmy | ks | 8 | ||
7. Ochranné sklo do zváračských okuliarov | ks | 20 | ||
8. Ochranné sklo do zváračských okuliarov | ks | 20 | ||
9. Ochranná zváračská pracovná zástera | ks | 1 | ||
10. Bezpečnostná obuv pre zváračov | ks | 3 | ||
11. Zváračské gamaše | ks | 3 | ||
12. Pánsky oblek pre zváračov | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Zváračská kukla, (EN 175) | funkcia GRINDING = brúsenie, pre všetky zváracie metódy MMA, MIG/MAG, zdroj energie- solárny panel + 1x batéria CR2032 (vymeniteľná), svetlé prevedenie -clona 4 DIN, |
1. Zváračská kukla - pokračovanie | tmavé prevedenie-variabilné 9-13 DIN (nastaviteľná regulácia), nastaviteľná regulácia, čas stmavnutia - >0,1 ms, čas zosvetlenia - 0,1 - 1,0 sek |
2. Držiak zváračskej kukly | (hlavový kríž) - kompatibilný s kuklou v pol. č. 1 |
3. Ochranná fólia do kukly | kompatibilná s kuklou pol. č.1 |
4. Potítko do kukly | náhradná čelová molitánová páska do zváračskej kukly, kompatibilná s kuklou v pol. č. 1 |
5. Kapucňa do zváračskej kukly | vyrobené zo samozhášavej tkaniny s pripínaním na suchý zips. Certifikované podľa: EN ISO 11611 : 2003 |
6. Zváračské okuliare s odklápacími kruhovými zorníkmy (EN 166, EN 175) | nepriame vetranie, vhodné aj na dioptrické okuliare, zorníky triedy F, ochrana proti žiareniu vznikajúcemu pri zváraní |
7. Ochranné sklo do zváračských okuliarov | číre, priemer 50 mm, kompatibilné s okuliarmi pol.č. 6. |
8. Ochranné sklo do zváračských okuliarov | tmavé - tmavosť 5, priemer 50 mm, kompatibilné s okuliarmi z pol. č. 6 |
9. Ochranná zváračská pracovná zástera (EN 13688) | s nastaviteľnými ramienkami, vyrobené z hovädzej štiepenky. |
10. Bezpečnostná obuv pre zváračov veľkosti: 36 - 42, ( EN ISO 20345:2011, EN ISO 20349:2010) | so špicou a planžetou proti prepichnutiu, priehlavoke chránený zapínaním na suchý zips, elastická podpora klenby. Šité niťami z para-aramidu, zvršok: Koža- štiepanka, farbená, S3 vodeodolná úprava, |
10. Bezpečnostná obuv pre zváračov - pokračovanie | podšívka: polyamidová sietovina. Vnútorná vložka: Polyamid/EVA, pevná, podrážka: dvojzložkový PU nástrek. |
11. Zváračské gamaše (EN ISO 11611, EN 13688) | s upínacími pásikmi na suchý zips, bočné zapínanie, z hovädzej štiepenky |
12. Pánsky oblek pre zváračov veľkosti: 48 - 64 ( EN 340, EN11611) | kryté zapínanie, zdvojené lakte, náprsná kapsa, nohavice - zdvojené kolená, voľný pás so zapínaním na gombíky, traky, kryty cez obuv, blúza - kryté zapínanie, zdvojené lakte, náprsné vrecko, |
12. Pánsky oblek pre zváračov - pokračovanie | materiál: keper s nehorľavou úpravou PROBAN, 100% bavlna, gramáž 390g/m², nehorľavé nite |
Názov |
1. Táto zmluva je rámcovou dohodou a platia pre ňu ustanovenia 2. časti čl. XVI "Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode" Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
2. Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej dohody doručiť objednávateľovi písomne, formou doporučeného listu, funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu plnenia s uvedením presných názvov (obchodných značiek), t.j. predloží kompletný cenník ponúkaných tovarov – katalóg (kompletný sortiment tovaru s cenou, názvom, fotografiami jednotlivých položiek a ich opisom alebo špecifikáciou). |
3. Jednotlivé tovary (predmet plnenia), musia byť nové, doposiaľ nepoužité, musia spĺňať podmienky požadovanej kvality, doložené certifikátom kvality alebo vyhlásenia o zhode, musia zodpovedať príslušným normám a predpisom platným na území Slovenskej republiky. Dodávateľ v katalógu uvedie veľkostný sortiment a zároveň doplní farebnosť tovaru tam, kde nie je uvedená. |
4. Dodávateľ do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto dohody doručí písomne formou doporučeného listu objednávateľovi zoznam kontaktných osôb oprávnených konať vo veci dohody, a to v rozsahu: meno, priezvisko, pracovné zaradenie, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
5. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s realizáciou predmetu plnenia a to najmä balenie a dodanie predmetu plnenia do miesta dodania objednávateľa (v rámci okresu Bratislava I.), ktoré bude konkrétne uvedené na príslušných čiastkových výzvach (ďalej len "objednávkach") a náklady na odstraňovanie vád počas záručnej doby. |
6. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu tejto Rámcovej dohody, alebo z jej obrazovej prílohy, vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
7. Dodávky predmetu plnenia budú realizované podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, na základe záväzných objednávok. Termín dodania predmetu zákazky podľa vystavenej objednávky je do 14 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi. Objednávka bude zaslaná elektronicky na adresu, ktorú dodávateľ oznámi objednávateľovi spôsobom uvedeným v bode 4. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. Doručenie objednávky je povinný dodávateľ potvrdiť do 48 hodín na kontaktný e-mail objednávateľa, uvedený na príslušnej objednávke. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivého predmetu plnenia (položiek) pri uchovaní jednotkovej ceny za predmet plnenia. |
9. Predmet plnenia sa považuje za dodaný po skončení preberacieho konania a podpísaní dodacieho listu s uvedením údajov: najmä špecifikácia predmetu plnenia, počet jednotlivých druhov predmetu plnenia a dátum dodania predmetu plnenia a podpisom oprávnenej osoby objednávateľa a dodávateľa. Dodávateľ je povinný uskutočniť bezodplatnú výmenu už dodaného tovaru v prípade ak po jeho dodaní je objednávateľom zistená nevyhovujúca veľkosť tovaru, a to do 14 dní odo dňa nahlásenia tejto nevyhovujúcej veľkosti tovaru. Na toto nahlásenie sa vzťahuje ustanovenie o potvrdení obdobne ako pri objednávke, |
uvedené v bode 7 týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
10. Úhradu ceny za dodaný tovar uskutoční objednávateľ na základe faktúry. K faktúre vystavenej dodávateľom musí byť priložený dodací list. |
11. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania tovaru podľa jednotlivých objednávok. |
12. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
13. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona NR SR č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
14. V prípade, že faktúry nebudú obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods.1 zákona o dani z pridanej hodnoty, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením Rámcovej dohody. |
16. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania Rámcovej dohody dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania Rámcovej dohody bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
17. Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, ktorá končí vyčerpaním maximálneho finančného limitu 1000,00 eur bez DPH (predpokladanej hodnoty zákazky) alebo uplynutím jedného (1) roka odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
18. Porušenie povinností v zmysle: 2., 3., 4., 5., 6., 7., 9., 10., 11., 13. 14., 15. alebo 16. bodu osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie Rámcovej dohody zo strany dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 sada
1 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2018 11:50
14.09.2018 13:00
14.09.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.09.2018 13:39 - Vstupná ponuka | 1 000,00 | € | Cena bez DPH |
14.09.2018 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 980,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: