36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
50557050
Pixel Print s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Výroba a dodanie propagačných predmetov
Šnúrka na krk (na kľúče), Kovový odznak button, Nálepka, Krabica s vreckovkami, Šalátový pohár na cestu, Kľúčenka s mincou supermarket, Pexeso, Taštička na bicykel
Tovar, Služba
1. Šnúrka na krk (na kľúče)
|
|
---|---|
Funkcia |
propagácia objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šnúrka na krk (na kľúče) | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šnúrka na krk s kovovou karabínou na uchytenie kľúčov bez ďalších doplnkov. | s obojstrannou potlačou štyroch log objednávateľa. |
branding | Potlač 4 plnofarebné logá |
Rozmery šnúrky | Šírka 20 mm, dĺžka 900 mm. |
Materiál | satén |
Podkladová farba šnúrky | biela |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
2. Kovový odznak (button)
|
|
---|---|
Funkcia |
propagácia objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovový odznak (button) | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kovový odznak (button) | s plnofarebnou potlačou na prednej strane so zapínacím špendlíkom na zadnej strane, potlačená strana je prekrytá lesklou fóliou. |
Branding | Potlač 1 plnofarebné logo |
Rozmery odznaku | Priemer 44mm |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
3. Nálepka
|
|
---|---|
Funkcia |
propagácia objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nálepka v tvare obdĺžnika s plnofarebnou potlačou | ks | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Samolepiaci papier | Lesklý |
Rozmer nálepky | 80 mm x 100 mm |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
4. Krabica s vreckovkami
|
|
---|---|
Funkcia |
propagácia objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Krabica s vreckovkami | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Krabica s vreckovkami | S plnofarebnou potlačou 1 logo |
Materiál | Bambus, trstina, lepenka |
Obsah krabice | 60 vreckoviek |
Rozmery krabice | 110 mm x 110 mm x 110 mm |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
5. Šalátový pohár na cestu
|
|
---|---|
Funkcia |
propagácia objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šalátový pohár na cestu (plast) | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šalátový pohár na cestu (plast) | S plnofarebnou potlačou 1 logo |
Materiál | plast |
Farba | Zelená (Apple) |
Obsah pohára | 800 ml |
Potlač | tampoprint |
Pohár obsahuje tiež nádobku na šalátovú zálievku | 70 ml |
Pohár obsahuje tiež originálnu plastovú vidličku | 1 ks |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
6. Kľúčenka s mincou supermarket
|
|
---|---|
Funkcia |
propagácia objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kľúčenka s mincou supermarket | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kľúčenka s mincou supermarket | Kľúčenka pre nákupy plastová s plastovou mincou do nákupného košíka |
Materiál kľúčenky | Plast s kovovým očkom pre upevnenie na kľúče |
Potlač kľúčenky | Obojstranná, plnofarebná, digitálna, 2 logá |
Rozmery kľúčenky | 72 mm x 32 mm x 7 mm |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
7. Pexeso
|
|
---|---|
Funkcia |
propagácia objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pexeso, 1 lom | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer celého pexesa | 410 mm x 300 mm |
Počet dielikov pexesa | 48 |
Rozmery dieliku pexesa | 50 mm x 50 mm |
Papier | Lesklý |
Gramáž papiera | 350 g |
Potlač | Plnofarebná 4/4 z oboch strán |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
8. Taštička na bicykel
|
|
---|---|
Funkcia |
propagácia objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Taštička na bicykel | ks | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Taštička na bicykel s reflexným pásom | Potlač plnofarebná 2 logá |
Rozmer taštičky | 207 mm x 105 mm x 93 mm |
Potlač | Transferom |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy, ktorej následne kontaktná osoba objednávateľa zašle e-mailom v PDF formáte grafické podklady a názvy potlače na jednotlivé položky. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky a ich dodaním predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba a veľkosť potlače...). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. |
Predmet zmluvy musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, s kvalitnou potlačou, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ je povinný pripraviť a predložiť na schválenie kontaktnej osobe objednávateľa preberací protokol po vykonaní požadovaných úkonov súvisiacich s riadnym dodaním a prevzatím predmetu zákazky. Preberací protokol podpíšu oprávnení zamestnanci za dodávateľa a objednávateľa. Ako preberací protokol môže slúžiť aj Dodací list. |
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list). |
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa spojené s dodaním celého predmetu tejto zmluvy na miesto plnenia a je nemenná. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
28.09.2018 13:00
2 130,00 ks
1 761,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2018 10:47
14.09.2018 11:00
14.09.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2018 15:44 - Vstupná ponuka | 1 761,24 | € | Cena s DPH |
14.09.2018 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 700,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: