00304611
Mestská časť Bratislava - Rusovce
Vývojová 8, Bratislava, 85110, SVK
51215586
Auto Lamač Plus, spol. s r.o.
Hodonínska 6713/13, Bratislava, 84103, SVK
Elektromobil
osobné motorové vozidlo
Tovar, Služba
1. Elektromobil
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je kúpa nového, nepoužívaného elektromobilu, ktorého pohon je na 100% elektrickú energiu s automatickou prevodovkou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Osobné motorové vozidlo | ks | 1 | ||
2. Palivo | druh | 100% elektrická energia | ||
3. Kapacita batérie | kWh | 20 | ||
4. Výkon motora | kW | 65 | 95 | |
5. Emisie CO2 | g/km | 0 | ||
6. Prevodovka | druh | automat | ||
7. Spotreba paliva | Wh/km | 170 | ||
Dojazd auta | km | 230 | ||
8. Počet dverí | ks | 5 | ||
9. Počet sedadiel | ks | 4 | 5 | |
10. Farba vozidla | odtieň | biela | ||
11. Pohon | typ | predný | ||
12. Poťah sedadiel | druh | látka | ||
14. Objem batožinového priestoru | l | 330 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena zahŕňa | Tempomat s obmädzovačom rýchlosti |
Cena zahŕňa | Parkovacie senzory vzadu |
Cena zahŕňa | asistent rozjazdu do kopca |
Cena zahŕňa | elektronický stabilizačný systém |
Cena zahŕňa | LED denné svietenie |
Cena zahŕňa | Tónované sklá |
Cena zahŕňa | Elektricky ovládané okná vpredu a vzadu |
Cena zahŕňa | Posilovač riadenia |
Cena zahŕňa | Automatická klimatizácia |
Cena zahŕňa | ABS, elektronický stabilizačný systém |
Cena zahŕňa | systém kontroly zapnutia bezpečnostných pásov na všetkých sedadlách |
Cena zahŕňa | Bezpečnostné, výškovo nastaviteľné opierky hlavy na všetkých sedadlách |
Cena zahŕňa | systém kontroly tlaku v pneumatikách |
Cena zahŕňa | Nabíjací kábel na pripojenie na sieť 230 V |
Cena zahŕňa | Nabíjací kábel |
Cena zahŕňa | Airbag vodiča a spolujazdca |
Cena zahŕňa | Bočné airbagy vpredu |
Cena zahŕňa | Multimediálny a navigačný systém |
Cena zahŕňa | Bluetooth hands free pripojenie |
Cena zahŕňa | Palubný počítač |
Cena zahŕňa | Trojbodové bezpečnostné pásy na všetkých sedadlách |
Cena zahŕňa | Vyhrievané predné sedadlá |
Cena zahŕňa | Vaňa batožinového priestoru |
Cena zahŕňa | Sadu zimných pneumatík vrátane diskov |
Názov |
I. POŽIADAVKY NA OSOBNÉ MOTOROVÉ VOZIDLO |
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nové, nepoužívané vozidlo s počtom najazdených kilometrov maximálne 15 km. Požadujeme dodanie automobilu v uvedenej technickej špecifikácií, resp. ekvivalent s kvalitatívne rovnakými alebo lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou. |
2. Zmluvná záruka 5 rokov alebo 100 000 km na vozidlo |
3. záruka 8 rokov/ 160 000 km na batériu alebo do poklesu batérie pod 66% |
4.Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť autorizovaný záručný a pozáručný servis do vzdialenosti max.25 km od miesta plnenia. |
5. Doba servisu v rámci záručnej a pozáručnej doby maximálne 5 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru s príslušenstvom (ak sa dodávateľ a objednávateľ písomne nedohodnú inak). |
6. Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca vozidiel so sídlom v meste obstarávateľa, o čom doloží doklad do 7 dní od uzavretia zmluvy |
7. Dodávateľ dodá do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, ktorý je predmetom zmluvy. |
8. Dodávateľ súčasne s dodaním tovaru odovzdá objednávateľovi: osobné motorové vozidlo v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciu a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve a súčasťou dodania bude aj dodanie: -2 kľúče s DO,- osvedčenie o evidencii časť II./technický preukaz,- návod na údržbu v slovenskom jazyku, -servisná knižka,- výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie,- povinná výbava vozidla v zmysle §16 vyhlášky č. 464/2009 Z. z. so všetkým vybavením v deklarovanom rozsahu podľa daného predpisu a podľa tejto zmluvy a prihlási elektromobil na ŠPZ |
9. Cestná asistenčná služba. |
10. V kúpnej cene je zahrnutá komplexná dodávka predmetu zmluvy vrátane všetkých súvisiach služieb a prác ( doprava, odskúšanie, odovzdanie dokladov potrebných na riadne užívanie) a záručný servis počas trvania záručnej lehoty. |
11. Dodávateľ zabezpečí bezplatný servis po dobu 3 rokov alebo najazdení 90.000 km |
12. Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
13. Dodávateľ vyhlasuje, že predmet zmluvy nemá žiadne právne vady |
14. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
15. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozidla. Ak sa pri odskúšaní zistí vada, objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie vozidla |
16. Cena vozidla musí byť stanovená vrátane cla, dovoznej prirážky, vykonania predpredajného servisu a dopravy na miesto odberu, prvého zápisu držiteľa motorového vozidla, prípadne ďalších obstarávacích nákladov. |
17. Dodávateľ dodá tovar - osobné motorové vozidlo bez právnych vád, ktoré by bránili jeho prevzatiu a riadnemu užívaniu. |
18. Dodávateľ dodá tovar - osobné motorové vozidlo vrátane dopravy na miesto plnenia |
19. Spôsob financovania za dodané osobné motorové vozidlá: |
19.1 Úhrada za dodané osobné motorové vozidlo sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
19.2 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
19.3 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
19.4 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí osobného motorového vozidla, ktorý spĺňa technické parametre a požiadavky na jeho technické vybavenie v zmysle zmluvy. |
19.5 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky do 60 dní od účinnosti zmluvy. O prevzatí a odovzdaní osobného motorového vozidla bude vyhotovený dodací list, ktorý potvrdia obe zmluvné strany a tento bude súčasťou vyhotovenej a doručenej faktúry. |
19.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
19.7 Ak bude faktúra vrátená dodávateľovi lehota splatnosti neplynie a začína plynúť až po jej vystavení a doručení bez vád. |
20 Povinnosti dodávateľa: |
20.1 Dodávateľ do 3 dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi miesto odovzdania a prevzatia osobného motorového vozidla a presné sídlo autorizovaného servisu. |
20.2 Dodávateľ je povinný dodať osobné motorové vozidlo v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako motorové vozidlo nové, nejazdené treťou osobou ani dodávateľom ako predvádzacie alebo služobné vozidlo |
20.3 Predmetom dodávky môže byť len nové motorové vozidlá, ktoré ku dňu odovzdania spĺňa ustanovenia §11 ods. 12 písm. a) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
20.4 Dodávateľ dodá osobné motorové vozidlo s požadovanými technickými parametrami a v požadovanej výbave s príslušenstvom a dokumentami, ktoré sa viažu k riadnemu odovzdaniu vozidla a k jeho užívaniu. |
20.5 V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo: tovar - osobné motorové vozidlo neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním, ktoré má vady a nie je v súlade s podmienkami v zmluve |
21 Ak tovar - osobné motorové vozidlo dodávateľ nedoručí v stanovenej lehote môže objednávateľ: |
21.1 určiť náhradný termín na plnenie - dodanie osobného motorového vozidla |
22 Záverečné ustanovenia: |
22.1 Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo uplatniť zmluvnú pokutu za: |
22.1.1 za každé podstatné porušenie zmluvy, a to vo výške 500 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky samostatne |
22.1.2 jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 1500 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy |
22.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
22.3 Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ |
23. Účastníci zmluvy sa dohodli, že za podstatné porušenia tejto zmluvy sa považuje: |
23.1 také porušenie zmluvy, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu zmluvy, a to dodávateľ musí byť autorizovaný predajca vozidiel so sídlom v meste obstarávateľa, o čom doloží doklad do 7 dní od uzavretia zmluvy : Dodávateľ dodá do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, |
23.2 opakované menej závažné porušenie zmluvy, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
23.3 menej závažné porušenie zmluvy, ktoré účastník zmluvy napriek elektronickou poštou doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve |
23.4 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
24. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
24.1 riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok vpožadovanom rozsahu, kvalite a lehotách |
24.2 odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
24.3 odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
24.3.1 ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme |
24.4 ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán |
24.4.1 ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
24.4.2 pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán |
24.5 výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov |
24.5.1 ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
24.5.2 výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy |
II. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu), jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2. Komunikácia pre účely plnenia predmetu zmluvy a dodanie tovaru sa uskutoční počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. Zmluvné strany sú povinné v tomto čase poskytnúť si vzájomnú súčinnosť. |
3. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
4. Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
IV. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. |
3. Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky špecifikácie. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ potvrdenia od dodávateľa , že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej jednoznačne vyplýva, že tento spĺňa požiadavky na produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
4. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej súťažnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky/zmluvy. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Dodávateľ po dodaní predmetu zákazky vyhotoví faktúru. |
3. Dodávateľ je povinný poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
4. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
5. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
VI. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. |
2. Dodávateľ je povinný dodať osobné motorové vozidlá v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako motorové vozidlo nové, nejazdené treťou osobou ani dodávateľom ako predvádzacie alebo služobné vozidlo. |
3. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok účasti dokladom podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Nepreukázanie splnenia podmienok účasti resp. nesplnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
VII. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1.Dodávateľ je povinný po uzatvorení zmluvy kontaktovať objednávateľa vo veci prevodu vlastníckeho práva, prihlásenia a zákonného poistenia. Zákonné poistenie je nutné riešiť so zmluvným partnerom objednávateľa. Zmluvného partnera pre poistenie objednávateľ oznámi dodávateľovi najneskôr 3 pracovné dni po podpise zmluvy. |
2. Dodávateľ dodá osobné motorové vozidlá s požadovanými technickými parametrami a v požadovanej výbave s príslušenstvom a dokumentami, ktoré sa viažu k riadnemu odovzdaniu vozidla a k jeho užívaniu. |
3. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy bude objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
4. Všetky doklady a dokumenty v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
5. Zákazka bude financovaná z Environmentálneho fondu na základe rozhodnutia o poskytnutí podpory formou dotácie a z prostriedkov verejného obstarávateľa. |
6. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Vývojová ul. č. 8, 851 01 Bratislava - Rusovce, Bratislava - mestská časť Rusovce, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
19.11.2018 13:40
1,00 ks
33 058,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.09.2018 13:43
18.09.2018 13:45
18.09.2018 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.09.2018 14:30 - Vstupná ponuka | 33 057,60 | € | Cena s DPH |
14.09.2018 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: