00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Plechová šatníková skriňa
kancelársky nábytok, šatníková skriňa
Tovar
1. Šatníková skriňa kovová dvojdverová
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužívaných skríň vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Dvojdverové skrine do interiéru určené na odkladanie odevov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Šatníková skriňa | ks | 11 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Rozmery v mm (VxŠxH) | 1800x600x500 |
1.2. Farba korupsu | sivá |
1.3. Typ základne | sokel |
1.4. Konštrukcia | zváraná |
1.5. Typ dverí | vetracie otvory |
1.6. Počet dverí | 2 |
1.7. Povrchová úprava práškovým lakom, korpus v odtieni sivej, dvere modré odolné voči poškriabaniu. | |
1.8. Uzamykateľné s cylindrickým zámkom, obidvoje dvere skrinky uzamykateľné spoločným (jedným) kľúčom, dodané dva rovnaké kľúče, zámky sú umiestnené v strede dverí. | |
1.9. Vetracie otvory v hornej aj dolnej časti dverí, vo vrchnej časti dverí menovka. | |
1.10. Výstuha dverí proti násilnému vniknutiu. | |
1.11. Základná vnútorná výbava | polovica skrinky bude poličková (4 poličky), druhá polovica bude s šatníkovou tyčou so štyrmi háčikmi |
1.12. Šírka poličky 300 mm a šírka priestoru na zavesenie 300 mm. | |
1.13. V spodnej časti rošt na obuv. | |
1.14. Záruka | 5 rokov |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. špecifikáciu s uvedením typu alebo značky ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a konkrétne miesto dodania a montáže tovaru. |
8. Termín dodávky a presné miesto vyloženia a montáže tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. Termíny dodávok požaduje objednávateľ v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
9. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
19.09.2018 08:00 — 05.10.2018 15:00
1,00 súbor
1 682,45
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.09.2018 08:11
12.09.2018 09:00
12.09.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.09.2018 11:08 - Vstupná ponuka | 1 680,00 | € | Cena s DPH |
07.09.2018 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: