00324264
Obec Jasov
Námestie sv. Floriána 259/1, Jasov, 04423, SVK
31725210
AGRATECH s.r.o.
Mlynská 1347, Vranov nad Topľou, 09301, SVK
Technika pre zberný dvor
kĺbový nakladač
Tovar, Služba
1. Kĺbový nakladač
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kĺbový nakladač | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
motor min. 4-valec, diesel, vodou chladený | áno |
výkon | min. 30 kW |
prevodovka hydrostatická min. 2 stupňová - ovládanie pomocou plynového pedálu a prepínanie chodu vpred a vzad na yoisticku | áno |
náhon 4x4, uzávierka diferenciálu na oboch nápravách | áno |
otočný stredový kĺb | áno |
odpružená sedačka s opierkami | áno |
hydraulické čerpadlo pre podvozok | výkon min. 75 l/min |
výkon pracovného čerpadla | min. 45 l/min |
Výkon prídavného hydraulického čerpadla | min. 50 l/min |
hydraulické okruhy vpredu | min. 2 |
ovládanie yoistick | áno |
Plávajúca poloha pracovného náradia | áno |
Paralelné vedenie nakladača | áno |
Uzavretá kabína, kúrenie, rádio, spätné zrkadlá, pracovné svetlá | áno |
Výška stroja | max. 2300 mm |
Max. výška zdvihu nakladača v oku | min. 3200 mm |
Maximálna zdvíhacia sila nakladača | min.. 2 000 kg |
Maximálny uhol vyklápania | min. 40 stupňov |
rýchloupínanie náradia | áno |
Zadný záves na príves | áno |
Lopata na sypký materiál | áno |
Kombinovaná lopata 4 v 1 | áno |
Lopata s drapákom – hydraulický pridržovač – drapák | áno |
Paletizačné vidly | áno |
Metla zametacia | Nastavenia pracovného uhla min. +-15° |
Radlica na biologicky rozložiteľný odpad | - Gumový brit - Hydraulické natáčanie min. +-15° - Operné kolesá |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri plnení predmetu zákazky sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“), ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní (zákon č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov), ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení, ust. osobitného predpisu týkajúceho sa Registra partnerov verejného sektora a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu Zmluvy uvedenými nižšie: |
Objednávateľ do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy oznámi (elektronicky) Dodávateľovi: |
a) kontaktnú osobu pre komunikáciu s Dodávateľom (kontaktné údaje tel, email) |
b) zodpovednú osobu za plnenie predmetu Zmluvy (kontaktné údaje, tel., email) |
2.Dodávateľ doručí/oznámi kontaktnej osobe Objednávateľa pre komunikáciu elektronicky: |
a) do 7 pracovných dní od uzavretia Zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu Zmluvy a za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom Zmluvy |
b) do 14 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy Objednávateľovi obchodnú značku a typ jednotlivých druhov tovaru s presným číselným označením tovaru a doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých druhov tovaru podľa požiadaviek Objednávateľa a to napr.: |
b1) prospektový materiál, ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok jednotlivých druhov tovaru (s uvedením obchodnej značky, typu tovaru) |
b2) odkaz na link, kde si Objednávateľ (pre každú položku samostatne), môže overiť technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaných jednotlivých druhov tovaru |
do 14 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy jednotkovú cenu v Eur jednotlivých druhov tovaru a celkovú cenu za predmet Zmluvy, pričom: |
c1a) ak je platcom DPH, v členení jednotková cena jednotlivých druhov tovaru bez DPH, sadzba DPH a výška DPH, cena vrátane DPH a celková cena za predmet Zmluvy (v jednotkovej cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia a zaškolenie zamestnancov Objednávateľa) |
c1b) ak nie je platcom DPH, uvedie jednotkovú cenu v Eur jednotlivých druhov tovaru (v jednotkovej cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia a zaškolenie zamestnancov Objednávateľa) |
c1c) ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
c1d) ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené Dodávateľom v zmysle bodu 2 písm. b1) a b2) a do 7 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi, ak: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných Objednávateľom, túto skutočnosť oznámi Objednávateľ Dodávateľovi. Zároveň oznámi, že dodanie predmetu Zmluvy je možné na strane Dodávateľa po nadobudnutí účinnosti Zmluvy |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných Objednávateľom; Objednávateľ vyzve Dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu resp. iných relevantných dokladov, za účelom preukázania splnenia požiadaviek Objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti ponúkaných jednotlivých druhov tovaru |
b1) v prípade, ak ani po doplnení predloženými dokladmi Dodávateľ nepreukáže splnenie technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých druhov tovaru, požadovaných Objednávateľom, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 20 % zo zmluvnej ceny bez DPH a možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
c) v prípade, ak Dodávateľ nedoručí Objednávateľovi požadovaný doklad v stanovenej lehote podľa výzvy Objednávateľa (bod 3.b), Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 20 % zo zmluvnej ceny bez DPH a možnosť využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
4. Dodávateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe Objednávateľa za plnenie predmetu Zmluvy dodanie jednotlivých druhov tovaru na miesto plnenia min. 7 pracovných dní pred odovzdaním tovaru v mieste určenia - plnenia |
5.Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru je povinný odovzdať Objednávateľovi doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku jednotlivých druhov tovaru podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru |
6. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
7. Záruka na tovar je 24 mesiacov od odovzdania a prevzatia tovaru, záručný servis bude vykonávaný v mieste dodania predmetu zákazky. Dodávateľ nastúpi na vykonanie riadne reklamovaných vád do 24 hodín od nahlásenia Objednávateľom (emailom) |
8. Ostatné: |
a1) Objednávateľ využitím verejne dostupných informácií (napr. Obchodný register SR, Živnostenský register SR, Ministerstvo spravodlivosti) si v momente uzavretia Zmluvy overí skutočnosť, či Dodávateľ je oprávnený dodať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a taktiež či Dodávateľ má v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a v súlade s osobitným predpisom platným pre Register partnerov verejného sektora a pre túto zákazku. |
a2) V opačnom prípade, ak Dodávateľ nie je oprávnený dodať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, je Objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť (podľa čl. XVIII. ods. 18. 2 písm. d) "OPET-u") a taktiež je oprávnený odstúpiť od Zmluvy naplnením ust. čl. XVIII. ods. 18.2 písm. w) "OPET-u". |
b) Objednávateľ pre finančné plnenie Zmluvy plánuje využiť finančné zdroje zo Štrukturálnych fondov EÚ |
c) Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že účinnosť Zmluvy v prípade spolufinancovania zo štrukturálnych fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly tohto zadávania zákazky zo strany poskytovateľa pomoci. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti Zmluvy a k plneniu Zmluvy nemôže dôjsť. Ak Objednávateľovi bude doručené oznámenie o negatívnom výsledku kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa pomoci, má Objednávateľ právo odstúpiť od uzavretej Zmluvy. |
d) V prípade oznámenia o kladnom výsledku kontroly VO Objednávateľ bezodkladne upovedomí o tejto skutočnosti Dodávateľa. Zmluva s Dodávateľom nadobudne účinnosť deň nasledujúci po dni zaslania čiastkovej správy resp. správy z finančnej kontroly VO poskytovateľom pomoci Objednávateľovi. |
e) Od Zmluvy má Objednávateľ právo odstúpiť aj v takom prípade, ak Objednávateľovi nebude poskytnutý nenávratný finančný príspevok zo ŠF EÚ v rámci vyhlásenej výzvy (OPKZP-PO1-SC111-2017-32) |
f) Objednávateľ požaduje lehotu dodania tovaru najneskôr do 3 mesiacov od vystavenia objednávky vo väzbe na bod 8.d). Objednávateľ s ohľadom na moment uzavretia Zmluvy, moment nadobudnutia účinnosti Zmluvy a moment lehoty dodania tovaru stanovuje lehotu plnenia Zmluvy do 31.12.2019. |
g) V prípade, ak dôjde k spolufinancovaniu plnenia predmetu Zmluvy zo strany poskytovateľa pomoci, Objednávateľ si vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o doplnenie predložených dokladov o údaje: číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ a ak pri plnení predmetu Zmluvy bude Objednávateľ využívať iný bankový účet, aký má uvedený vo svojom profile na EKS, túto skutočnosť oznámi Dodávateľovi ako aj číslo bankového účtu, ktorý bude Objednávateľ v rámci finančného plnenia Zmluvy využívať. |
h) Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v prípade poskytnutia NFP na spolufinancovanie predmetu Zmluvy, je Dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
i) Pokiaľ Dodávateľ v Momente uzavretia Zmluvy nebol osobou registrovanou pre daň z pridanej hodnoty, a počas plnenia predmetu Zmluvy sa stane registrovanou osobou pre daň z pridanej hodnoty, nie je oprávnený v jeho kontraktačnej cene uvedenej v Zmluve navyše účtovať DPH a táto jeho cena je považovaná za cenu konečnú - t. j. na úrovni s DPH (čl. X. ods. 10.2 "OPET-u") |
j) Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
k) V prípade ak v technickej špecifikácii predmetu zákazky sa Objednávateľ odvoláva na konkrétneho výrobcu, Dodávateľ môže ponúknuť tovar ako "ekvivalentný" k požadovanému tovaru- zariadeniu s rovnakými, porovnateľnými resp. kvalitatívne lepšími parametrami oproti požadovaným Objednávateľom. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Výška stroja | max. 2300 mm |
Navrhnutá hodnota | Výška stroja | max. 2500 mm |
Objednávateľ rozporovanou špecifikáciou predmetu obstarávania bráni zúčastniť sa v procese verejného obstarávania viacerým záujemcom, a to z dôvodu, že požaduje hodnotu, ktorú spĺňa len jeden výrobok na trhu, bez ohľadu na to, že na trhu je bežne dostupných množstvo dodávateľov alternatívnych a lacnejších tovarov. Ďalej zdôrazňujeme, že sa jedná o technický parameter ktorý nemá, priamy vplyv na funkčnosť a využitie predmetu zákazky. Rozporovanú položku považujeme za diskriminačnú a v rozpore s ust. § 9 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní, a to s princípom nediskriminácie záujemcov alebo uchádzačov a tiež princípom hospodárnosti a efektívnosti, tým že bráni efektívnej súťaži.
Hlavná 259, Jasov, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.10.2018 00:00 — 31.12.2019 00:00
1,00 súbor
97 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2018 17:28
19.09.2018 10:00
19.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2018 07:59 - Vstupná ponuka | 97 119,60 | € | Cena s DPH |
19.09.2018 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 97 116,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: