35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
45194629
STAVES s.r.o.
Stará Přerovská 765/4, Olomouc-Holice, 77900, CZE
Pásové samohybné hydraulické baranidlo
Pásové samohybné hydraulické baranidlo
Tovar, Služba
1. Pásové samohybné hydraulické baranidlo 1ks
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Naftový motor s výkonom | kW | 36 | ||
Objem palivovej nádrže | l | 60 | ||
Objem hydraulickej nádrže | l | 180 | ||
Pracovný tlak | Mpa | 18 | ||
Baranidlo s energiou úderu | J | 1200 | ||
Frekvencia | 1/min | 700 | 740 | |
Prietok hydraulického oleja | l/min | 90 | 130 | |
Bočný dosah | m | 2,1 | ||
Dĺžka podvozku | mm | 2400 | ||
Šírka podvozku | mm | 2200 | ||
Šírka pásu | mm | 290 | ||
Výška v prepravnej polohe | mm | 2900 | ||
Emisie hluku pri 2200 ot./min | dBA | 70 | ||
Elektrický systém | V | 12 | ||
Celková hmotnosť | kg | 4100 |
Názov |
Vrátane dopravy a sprevádzkovania na mieste plnenia (v rámci celej SR) |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Tovar nový, doposiaľ nepoužitý |
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka) |
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
Požaduje sa predložiť do 3 dní od uzavretia zmluvy prehlásenie o disponovaní minimálne 3 servisných stredísk na ponúkanú značku techniky na území Slovenskej republiky s uvedením kontaktných údajov a adries servisných stredísk |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis stroja s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie stroja boli skontrolované. |
Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
Cena stroja zahŕňa riadne dodanie stroja na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Čadca, Žilinský, Slovenská republika
10.09.2018 06:30 — 30.11.2018 14:00
1,00 ks
120 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2018 13:01
06.09.2018 14:00
06.09.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2018 11:28 - Vstupná ponuka | 119 950,00 | € | Cena bez DPH |
06.09.2018 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 119 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: