00310905
Mesto Partizánske
Nám. SNP 212/4, Partizánske, 95801, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Dotácia MPSVR na materiálovo-technické vybavenie - postele a matrace pre "OÁZA"
postele, matrace
Tovar, Služba
1. Posteľ
|
|
---|---|
Funkcia |
zdravotno-relaxačná |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
výška 40 cm, veľkosť ložnej plochy 200 x 90 cm, rozmery 95 x 205 x 80 cm, nosnosť 120 ks, ložná plocha bez polohovania, odkladací priestor pod posteľou na klzákoch, materiál: drevo - trieska / penetračný náter | ks | 20 |
2. Matrac
|
|
---|---|
Funkcia |
zdravotno- relaxačná |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmery 200 x 90 x 12 cm, primal polyuretánová penia N28( 28 kg/m3), 3,5 kPa ekonomická verzia do 120 kg, možnosť otáčať, spĺňa: komfort, hygienu spania, denného použitia | ks | 20 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, DPH, ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy pre každú položku jednotlivo, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ požaduje dodanie originálov požadovaného tovaru. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Oprava alebo výmena v priestoroch objednávateľa do 30 dní od uplatnenia reklamácie |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vráteného tovaru. |
Požaduje sa dodanie tovaru: - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. Prípadne faktúra musí obsahovať vyhlásenie, že zároveň slúži ako dodací list. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky. |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, objednávateľ má právo faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie alebo vyhotovenie novej faktúry, v tomto prípade nezačne objednávateľovi plynúť lehota splatnosti, táto začne plynúť až dňom doručenia doplnenej alebo novej správne vyhotovenej faktúry. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia - poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa, clo a balenie. - montáž predmetu plnenia |
Vrátanie montáže predmetu plnenia na mieste plnenia. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky ani provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvy s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ požaduje splnenie tejto podmienky. V opačnom prípade verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie. |
Plnenie tejto zmluvy je viazané na poskytnutie dotácie objednávateľovi podľa §3 a §12 zákona č. 544/2010 Z.z. o dotáciách v pôsobnosti Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov na základe žiadosti č. 102 /3/2018. O neposkytnutí dotácie objednávateľ upovedomí dodávateľa písomne alebo telefonicky do 28.09.2018. V takomto prípade zmluva zaniká a nedôjde k jej plneniu. |
Po dobu 24 mesiacov sa dodávateľ zaručí, že materiál na zhotovenie postelí bude laminátová drevotrieska, resp. drevo ošetrené injektážou/ penetračným náterom proti znehodnoteniu dreva drevokaznými hubami a hmyzom a drobnému cudzopasnému hmyzu. Objednávateľ sa po dobu uvedenú v prvej vete zaručí, že priestory v ktorých sa bude predmet nachádzať, budú zodpovedať hygienickým kritériám. |
Rudolfa Jašíka 160, 958 01 Partizánske, Kombinované zariadenie sociálnych služieb mesta Partizánske OÁZA, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika
24.09.2018 11:00 — 28.09.2018 11:00
40,00 ks
8 587,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2018 11:51
10.09.2018 09:00
10.09.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.09.2018 14:10 - Vstupná ponuka | 8 532,00 | € | Cena s DPH |
10.09.2018 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 525,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: